Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin katkera siitä ettei minusta tullut mitään.t.ammattivalittaja

Vierailija
19.02.2016 |

Taas saa miettiä sitä esim milloin menisi kauppaan yms kun rahaa on 15€. Toki olen itse halunnut aina syntyä tällaiseksi oppimisvaikeuksiseksi ja monta fyysistä sairautta omaavaksi ihmiseksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan susta av:n pitkäaikaisin provoilija, monet luulee, että olet oikeasti olemassa.

Vierailija
2/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut mietipä, jos olisit sellainen, josta kaikki odottivat, että susta tulee jotain suurta. Silloin se vasta katkeraa oliskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sulle ostoslista kirjoitetaan. Kuinka pitkäksi ajaksi ruoan on riitettävä?

Vierailija
4/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on huomattu. Vuodesta toiseen jauhat menneistä asioista. Eteenpäin elävän mieli!

Vierailija
5/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, eikö yrittäjyys lyökään leiville?

Vierailija
6/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me sulle ostoslista kirjoitetaan. Kuinka pitkäksi ajaksi ruoan on riitettävä?

Mies ostaa mitä ostaa, ei mulla ole rahaa.ap

Vierailija
7/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne aloitusviestisi 15 euroa jo ehti kadota?

Vierailija
8/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne aloitusviestisi 15 euroa jo ehti kadota?

Sillä nyt ei paljoa saa ja säästän ne jos tartten esim särkylääkettä.ap

Vierailija
9/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen olisi onnellinen, jos mies hoitaisi kauppareissut.

Vierailija
10/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen olisi onnellinen, jos mies hoitaisi kauppareissut.

En usko koska se mitä hän siletä tuo on hyvin yksipuolista esim ei hedelmiä/vihanneksia lainkaan.ap

Vierailija
11/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle kauppalista kouraan ja käske ostamaan vaikka banaaneja. Tai käy itse ostamassa hedelmiä, esim. eurolla saa jo paljon! ;)

Vierailija
12/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita miehelle kauppalista kouraan ja käske ostamaan vaikka banaaneja. Tai käy itse ostamassa hedelmiä, esim. eurolla saa jo paljon! ;)

No ei pelkät banaanit auta, tarvitsisihan sitä muitakin hedelmiä/vihanneksia. Ja kyllä hänellä on ostoslista tuo vaan ne mitkä katsoo tarpeelliseksi.ap

Vierailija
13/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla huonomminkin asiat.. ajattele jos sulla ei olisin sun perhettä ja olisit vaikka neliraajahalvaantunut ja vuoteenomana koko ajan

Vierailija
14/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla huonomminkin asiat.. ajattele jos sulla ei olisin sun perhettä ja olisit vaikka neliraajahalvaantunut ja vuoteenomana koko ajan

Tottakai voisi olla huonomminkin asiat. Nyt mä olen vain rahaton ja miehen armoilla.ap

Vierailija
15/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pelkät banaanit auta, tarvitsisihan sitä muitakin hedelmiä/vihanneksia. Ja kyllä hänellä on ostoslista tuo vaan ne mitkä katsoo tarpeelliseksi.ap

Täksi päiväksi 3 banaania ja kurkku, huomiseksi haet 3 omenaa ja porkkanoita, ylihuomiseksi jotain muuta. Yhdellä eurolla per päivä saa hevi-osastolta kolmelle aika hyvin jo ja jos miehesi ei siis kasviksista ja hedelmistä välitä, niin kahdelle eli itsellesi ja lapselle saat silloin vieläkin enemmän.

Vierailija
16/16 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika! Yritän lohduttautua sillä, että minusta tulee vielä tulevaisuudessa vaikka mitä, mutta ei se aina toimi. Porukka leimaa ja syrjii ja kohtelee hylkiönä, vaikka kuinka syynä aikaansaamattomuuteen on ollut sairaus.