Minttu Virtanen lensi edestakaisin Suomeen hankkimaan uudet tekoripset? Oikeasti??
https://www.instagram.com/p/BBYCJo1OehY/
Ei niitä ripsiä sitten mistään lähempää saanut?
Kommentit (79)
ekologista, niin ekologista.. tosin hetkinen. eikös tään siippa oo joku kärrykuski`
"Oli mulla oikeesti muutaki hommaa".
Mulle tulee ton Mintum jutuista tunne että hänellä ei taida olla ystäviä.
No jos kielitaito ei riittänyt lähempänä.
Miten ekologisena pidät päivittäistä edestakaista lentoa Helsinki-New York? Aamulennolla Nykiin ja iltalennolla kotiin. Joka päivä, viikonloput mukaanlukien. Seitsemän vuoden ajan.
No, se vastaa suomalaislapsen hiilijalanjälkeä 18 ikävuoteen saakka. Silti ekoilijoina pitävät ihmiset tekevät lapsia, jotkut jopa useamman.
Laskelma on tehty vanhemmilla konetyypeillä. Finnairin uusilla Airbuseilla voisi lentää pitkälle toistakymmentävuotta samaa väliä saavuttaaksen yhden lapsen aiheuttaman hiilikuorman.
Aika pientä tuo Mintun lentely. Heidän lapsensa aiheuttama hiilikuorma on varmasti paljon tavallisen suomalaislapsen jalanjälkeä suurempi, mutta en ole kuullut kenenkään tuomitsevan heidän lapsihankkeitaan (ainakaan ekologisin perustein).
Vierailija kirjoitti:
Vai onko juuri nuo sen ystäviä jotka kommentoi tuolla kuvateksteissä muita kateellisiksi paskoiksi ja mollaa Jenniä......?
Minttu näyttää anorektikolta. Miun mies tykkää ainaki että on mistä ottaa kiinni!
Minä en tuhraisi aikaani lentämiseen ripsien takia, luulisi Sveitsistä ripsien tekijä löytyvän.
Mun mielestä toi aika surrullista.
Mulle on aivan sama vaikka joku päättäisi lentää Australiasta Suomeen vain palveluiden takia, niin kauan kun joku tukee toisen suomalaisen työpaikkaa oon tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
No jos kielitaito ei riittänyt lähempänä.
Sveitsiläiset puhuu noin yleensä hyvää englantia, etenkin tämä nuorempi sukupolvi. Mutta ehkä Mintun englannintaidot ei sitten riitä ripsien laitattamiseen.
Hänellä nyt oikeesti on ollut muu homma täällä ja siinä samassa huollettu ripset. Ei täällä palstalla tunnu olevan mitään lukutaitoa..ei sisä- eikä medianlukutaitoa.
Osoittaa miten tyhmä tuleva Räikkösen rva on.Jenni D oli järkevämpi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ekologisena pidät päivittäistä edestakaista lentoa Helsinki-New York? Aamulennolla Nykiin ja iltalennolla kotiin. Joka päivä, viikonloput mukaanlukien. Seitsemän vuoden ajan.
No, se vastaa suomalaislapsen hiilijalanjälkeä 18 ikävuoteen saakka. Silti ekoilijoina pitävät ihmiset tekevät lapsia, jotkut jopa useamman.
Laskelma on tehty vanhemmilla konetyypeillä. Finnairin uusilla Airbuseilla voisi lentää pitkälle toistakymmentävuotta samaa väliä saavuttaaksen yhden lapsen aiheuttaman hiilikuorman.
Aika pientä tuo Mintun lentely. Heidän lapsensa aiheuttama hiilikuorma on varmasti paljon tavallisen suomalaislapsen jalanjälkeä suurempi, mutta en ole kuullut kenenkään tuomitsevan heidän lapsihankkeitaan (ainakaan ekologisin perustein).
En nyt ekana lähtis rinnastamaan lapsihanketta ja tekoripsien perässä lentelyä toisiinsa. Ymmärrät varmaan itsekin eron? Varsinkin kun on jo se epäekologinen lapsi ja siihen päälle vielä lennellään huvikseen ripsiä uusimaan. Turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko juuri nuo sen ystäviä jotka kommentoi tuolla kuvateksteissä muita kateellisiksi paskoiksi ja mollaa Jenniä......?
Oikeestiko siellä mollataan Jenniä? Ja Minttu antaa niiden kommentien olla siellä esillä? Huhhuh.
Lennättäis nyt silti vaikka sen ripsikaverinsa sinne omaan kotiinsa laitattamaan niitä liimalla ripsiinsä kiinni ja maksaisi kulut! Niinhän ne rikkaat tekevät ;) Tuskin tuo ripsien laittaja mitään kamalan isoa työkalupakkia tarvitsee, muutama karva, pinsetit ja liimat vaan mukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko siellä mollataan Jenniä? Ja Minttu antaa niiden kommentien olla siellä esillä? Huhhuh.
Kommentin sävykin on sama kuin niissä muinoin tänne ilmestyneissä jennihaukkumisissa joissa Minttua hehkutettiin ja kaikkia muita jotka ihmettelivät Mintun halua leveillä Kimin rahoilla ja merkkituotteilla, haukuttiin kateellisiksi kakoiksi ja ties miksi.......
Ei nyt pelkästään ripsien takia pöljät.
http://m.iltalehti.fi/formulat/2016020521073644_fo.shtml
Onko toi Minttu Virtanen? Miten se on aina niin eri näköinen?