Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako uuteen suhteeseen, jos ex on ystävä?

Vierailija
19.02.2016 |

Ex on minulle vähän niin kuin sukulaisen asemassa, vaikka ei naimisissa oltukaan. Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikuttavan, exää kohdellaan kuin rikollista.

Vierailija
2/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan naiset ei kestä miehen exiä mainittavankaan, omiensa kanssa voivat tapaillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mustasukkaisuutta, mutta antaa myös hyvä sydämisen vaikutelman sinusta

Vierailija
4/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä toisesta. Minä olen exäni kanssa paras ystävä ja mieheni ex-vaimo on myös hänelle hyvä ystävä. Ei ole meillä mitään haitannut, mutta emme ole kumpikaan yhtään mustasukkaista tyyppiä. Itse esimerkiksi ajattelen, että jos mies haluaa joskus vaihtaa eksäänsä, tai minä omaani, niin täysin vapaata on, ei rakkaus mikään kahle ole, jonka takia täytyisi vaan olla väkisin sellaisen kanssa jonka kanssa ei oikeastaan halua. Tällä hetkellä haluamme olla toistemme kanssa, ja se riittää. Huomisesta ei kukaan koskaan tiedä, ja minua se epävarmuus ei ahdista tai pelota.

Vierailija
5/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lupa liikkua tietyissä paikoissa vain sen takia kun olen joskus seurustellut jonkun kanssa.

Vierailija
6/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen suhteeseeni ei vaikuta, kumppani on täysin sujut sen kanssa että pidän silloin tällöin yhteyttä eksääni, käyn hänen luonaan kylässä jne. Päin vastoin, sanoo olevansa hyvillään siitä, kuinka hyvät ja "luonnolliset" välimme ovat erosta huolimatta – ilmeisesti harvinaista erota sovussa, aikuismaisesti.

Hänkin on kyllä jonkinlaisissa väleissä eksänsä kanssa, mutta ei kauhean hyvissä; voivat moikata ja kysellä kuulumiset mutta ei sen enempää. Eksänsä on myös mustamaalannut kumppaniani hänen selkänsä takana, mitä en ymmärrä. Ei ole ollenkaan fiksun aikuisen käytöstä.

Mielestäni välien katkominen eron jälkeen on ymmärrettävää vain pettämisen, narsismin, väkivallan tms. painavan syyn vuoksi. Miksi pitäisi muissa tapauksissa täysin hylätä itselleen (ainakin joskus) rakas ja läheinen ihminen? Lisäksi vastaajan nro 5 kokema rajoittaminen on sairasta. Kieltäisi kumppaniaan rajoittamasta.

Vierailija
7/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mieheni homoexä yrittää vielä lähestyä millään lailla niin saa kyllä katua!

Vierailija
8/8 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen mukaan naiset ei kestä miehen exiä mainittavankaan, omiensa kanssa voivat tapaillakin.

Tämä on selvästi havaittavissa kaikissa mun lähipiirin parisuhteissa. Mikähän on syy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi