Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua ymmärtämään miestä,vai onko pakko vaan niellä ,että se ei käsitä mitään?Onko tää loppu?

Vierailija
19.02.2016 |

En käsitä enää mitään.Itseltä jaksaminen loppu.Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 17 vuotta ja nyt rupee tuleen seinä vastaan.
Mies ei enää koske muhun kuin silloin kun se haluaa seksiä,eikä näytä itse ymmärtävän tätä asiaa.Aina kun se sitten ottaa kontaktia käy kiinni rintoihin tai perseeseen tai jalkoväliin..siis voi helvetti.Joskus ois kiva kun joku silittäisi ja pitäisi hyvänä ihan ilman mitään seksuaalista latausta.
Itseä ei seksi juurikaan kiinnosta juuri tästä syystä ja toinen syy on se,että jos ennen riideltiin ja tapeltiin niin sitten kyllä rakastettiinkin.
Ihmissuhteissa kun tulee tilanteita joista pitäisi puhua ja riidelläkin ja kinata niin nykyään jos koitan jostain puhua,niin mies tuijottaa vaan mua uhmakkaasti ja kääntyy ja kävelee pois.Vastaus joka asiaan on tympeä "ihan sama"..
Ennen jaksoin joskus kävellä perässä ja koittaa asioita selvittää mutta nykyään en jaksa,koitan jostain puhua mutta luovutan nopeasti koska no...en vaan jaksa!
Mies ei näytä ymmärtävän että kaipaan jotain muutakin kuin arkisten asioiden kaavamaista hoitoa ja seksiä silloin tällöin..
Tämä puhumattomuus ja vähäinen kontaksti vaikuttaa kaikkeen.
Meillä on lapsia ja olen heidän kanssaan kotona,siivoan,pesen pyykit ja laitan ruoan ja minun homani on pitkälti siinä..ja sitten pitäisi heitää jalat auki kun herrasta taas siltä tuntuu..jos itse koitan halia tai hellitellä niin se on heti kääntyy sellaiseksi "lääppimiseksi"
Sitten ukkoa vaan kummastuttaa kun mua ei oikein kiinnosta..kun asiasta kysyy koitan puhua mutta reaktio on se tutuu tuijotus ja "ihan sama"..
Siis voi helkkari mitä mää teen???
On niin monta asiaa jotka pitäisi puhua läpi talon remontoinnista ja myynnistä ja talon rakentamisesta mutta en jaksa mistään koitta edes puhua kun mies suuttuu heti ja jotenkin käpertyy kuoreensa..
Auttakaa naista mäessä!!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat siivoamista ja seksiä varten. Miesten kanssa voi keskustella ja itää hauskaa.

Vierailija
2/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta naimisissa tuollaisen miehen kanssa. Nyt eronnut ja kauhean onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi tosiaan niin paljon puhuttavaa ja selvitettävää mutta tää mies vaikuttaa vuosi vuodelta enemmän ja enemmän sellaiselta taivaanrannan maalarilta..

Eikö se oikeasti käsitä että jos ei voi luottaa siihen että hommat hoituu että ei päästä eteenpäin?

Jos ei vanhojakaan remppoja saa tehtyä niin miten tässä mihinkään muuhunkaan uskaltaisi ruveta..ja ratkaisu on hänen mielestään se että asiasta ei vaan puhuta...

Vierailija
4/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mies joka tykkää myös silittää, halailla ja paijata.

Mulla on semmonen, enkä huolisi normi mököttäjää enää ikinä.

Eli ei tuohon ole mitään muuta ratkaisua, kuin mies vaihtoon.

N31

Vierailija
5/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tuon seksin/fyysisen läheisyyden osalta ihan minun exältäni. Toisenlaisiakin miehiä on. Sellaisia jotka kunnioittavat ja arvostavat naistaan.

Vierailija
6/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäiskö vaan räpättää välittämättä tästä uhmakkuudesta ja tuijotuksesta ja tästä "ihan sama" jutusta vai pitäisikö antaa olla?

Tajuaakohan ne koskaan että ei parisuhde toimi tällä tavalla?

Tajuaako miehet mitään jos niille ei väännä asioita rautalangasta??

Vierailija
7/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi et kai se tykkäsi silittää ja halata ja paijata mutta pitääkö sen aina olla jotain seksijuttua?OOn näin vanhaksi elänyt ja nyt vasta rupee ihmettyttämään että onko se vaan näin..

Aina ei vaan itse jaksaisi ja ärsyttää mennä miestä lähelekään kun sitten se tarkoittaa hänen mielestään sitä että minä illalla valvon ja herätän hänet harrastamaan seksiä..jos näin ei sitten tapahdu on aamulla vihainen!!!!

Vierailija
8/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita miehelle kirje? Ei selvästi osaa/halua ottaa vastaan rakentavaa keskustelua, miehet joskus tuntuu kuvittelevan että ongelmat häviää kun kieltäytyy kohtaamasta niitä ja lakaisee kaiken maton alle. Luuletko että miehesi lukisi kirjeesi omassa rauhassa ja pystyisi siten saamaan kiinni tunnelmistasi? Tee kirjeessä hyvin selväksi ettet kestä nykyistä tilannetta, ja että teidän täytyy keskustella, mutta koita tehdä se syyttelemättä ettei hän ajaudu liikaa puolustuskannalle vaan malttaisi antaa sille hieman ajatusta. Hankala tilanne, tsemppiä!

Vierailija
9/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita miehelle kirje? Ei selvästi osaa/halua ottaa vastaan rakentavaa keskustelua, miehet joskus tuntuu kuvittelevan että ongelmat häviää kun kieltäytyy kohtaamasta niitä ja lakaisee kaiken maton alle. Luuletko että miehesi lukisi kirjeesi omassa rauhassa ja pystyisi siten saamaan kiinni tunnelmistasi? Tee kirjeessä hyvin selväksi ettet kestä nykyistä tilannetta, ja että teidän täytyy keskustella, mutta koita tehdä se syyttelemättä ettei hän ajaudu liikaa puolustuskannalle vaan malttaisi antaa sille hieman ajatusta. Hankala tilanne, tsemppiä!

No olen koittanut esimerkiksi lähettää pitkän tekstarin jossa olen koittanut avata tilannetta..hän suuttui siitä ja kertoi että ei hänellä ole aikaa lukea tuollaisia..koitin sitten siinä heti asioista jutella johon tuli se tuttu vastaus "ihan sama" ja "jaa luuletko että mulla ei ole muuta tekemistä kuin kuunnella tuollaista paskaa!"

Olen todella aivan loppu ja ahdistunut,ei oikein elämä maita..

Vierailija
10/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen koittanut esimerkiksi lähettää pitkän tekstarin jossa olen koittanut avata tilannetta..hän suuttui siitä ja kertoi että ei hänellä ole aikaa lukea tuollaisia..koitin sitten siinä heti asioista jutella johon tuli se tuttu vastaus "ihan sama" ja "jaa luuletko että mulla ei ole muuta tekemistä kuin kuunnella tuollaista paskaa!"

Olen todella aivan loppu ja ahdistunut,ei oikein elämä maita..

Höh, kuulostaapa p*skalle. Vaikuttaa siltä että miehesi on tampio joka ei tajua ennen kuin on liian myöhäistä, jos silloinkaan. Onko tilanne mielestäsi niin kestämätön, niin että sen vielä pitkittyessä olisit oikeasti valmis lähtemään suhteesta? Kuulostaa nimittäin siltä että tämä on asia mitä sinun tulisi seuraavaksi punnita. Kun tiedät vastauksen, voit esittää miehelle painavan uhkavaateen, että asioiden olisi muututtava ja keskustelun onnistuttava tai pakkaat kamppeesi ja häivyt. Ja miehen reaktiosta riippuen te joko keskustelette, tai toteutat uhkauksesi. Huom, en ikinä kannusta perättömään erolla uhkaamiseen, sillä pahimmassa tapauksessa sahaat poikki oman oksasi eikä miehesi ota sinua tosissaan enää missään.

Vierailija
11/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä oli sama tilanne, huomasin että pue ei auta. Siispä keksin keinon. Tiesin että kyllä miehet kuuntelee vaikka eivät sitä myönnäkkään. Niinpä sovin siskoni kanssa että puhutaan asiasta kiertoteitse puhelimessa. Niinpä aloimme puhua puhelimessa seuraavan laisesti.

Ai eroaako ne, miksi ihmeessä. Ai. No onhan se kauheeta jos ei enään mies välitä. Ai niillä ei ollu enään mitään hellyyttä keskenään. No kukapa sitä satunnaista seksiä haluaa jos hellyys puuttuu eikä puhuta mistään keskenään. Ai ne ei koskaan tehny mitää kahdestaan. On se sääli kun tulee ero. Ym.

Sitten parin viikon päästä jatkettiin. Ai, löysiks hän jo uuden miehen. Onpa hyvä. Vau. Ompa kiva kun se mies nyt huomaa hänet. En ihmettele jos hehkuu ja hymyilee koko ajan. Kyllä se rakkaus, huomio ja hellyys saa ihmisess kummia aikaan.

Jatkettiin näin noin kuukauden ajan. Kappas vaan rupes mies muuttumaan. Kuuntelee ne kuitenkin vaikka ei ole kuulevinaan. Nyt vuosien jälkeen on myöntäny että hän silloin heräsi huomaamaan että noinhan hänkin tekee ja sehän voi tuo vaimo vaikka lähteä. Ja kyllähän tuollainen nainen saa uudenkin helposti. Nyt ollaan kuin vasta rakastuneet olleet jo vuosia. Takana hyvä ja pääosin onnellinen avioliitto jo 39v.

Suosittelen. Jotenkin toinen on saatava ajattelemaan, mitä jos.

Sillä monet miehet eron jälkeen harmittelevat kun tuli tehtyä se turha virhe. Niin myös naiset.

Vierailija
12/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa siltä, että mies kyllä kuulee ja tietää, mitä tunnet ja ajattelet. Hän sen sijaan ei halua muuttua. Hän kokee, että hänen itsensä kannalta asiat ovat nyt hyvin ja muutos olisi heikennys etuihinsa. Nyt hänellä on vaimo, joka hoitaa kodin ja lapset ja jolta saa seksiä. Häntä ei kiinnosta oletko onnellinen, koska saa sen mitä itse haluaa. Tuo puhumattomuus on taktiikka, jolla välttyy käsittelemästä koko juttua. Hän siis (hyväksi) käyttää valta-asemaa sinuun nähden saadaksern mitä hakuaa itselleen.

Tarvitset toisen taktiikan. En tiedä mikä se voisi olla. Missä miehesi häviäisi nykyiseen nähden? Ota vaikka kokeeksi puheejsi, että jos nyt olette ajautumassa eroon, niin miten olisi viikko-systeemi...

Vierailija
13/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmastikkaan olisi valmis eroamaan tämän takia..myöskään mitään pelejä en viitsisi koittaa pelata mutta tota toisista puhumista vois koittaa...tai leikkiä ihastuneensa johonkuhun ja olla oikein tyytyväisen oloinen..:D

Seksiäkään ei viitsisi pantata ja pihistellä mutta tää on ajanut nyt mut ihan selkä seinää vasten..

Miksi mun pitäisi olla niiin helppo?

Että paskaa naamalle vaan ja silti onnistuu...

toivottavasti löytäisin "munani" jostain..

kiitti ymmärryksestä ja vinkeistä!AP

Vierailija
14/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran korjaan että jotkut ihmiset eivät osaa/halua keskustella. Meillä vaimo on tuollainen. Ei kykene keskusteluun ja kompromisseihin. Ilmoittaa mielipiteensä ja keskustelu päättyy siihen.

Vierailija
15/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostaa siltä, että mies kyllä kuulee ja tietää, mitä tunnet ja ajattelet. Hän sen sijaan ei halua muuttua. Hän kokee, että hänen itsensä kannalta asiat ovat nyt hyvin ja muutos olisi heikennys etuihinsa. Nyt hänellä on vaimo, joka hoitaa kodin ja lapset ja jolta saa seksiä. Häntä ei kiinnosta oletko onnellinen, koska saa sen mitä itse haluaa. Tuo puhumattomuus on taktiikka, jolla välttyy käsittelemästä koko juttua. Hän siis (hyväksi) käyttää valta-asemaa sinuun nähden saadaksern mitä hakuaa itselleen.

Tarvitset toisen taktiikan. En tiedä mikä se voisi olla. Missä miehesi häviäisi nykyiseen nähden? Ota vaikka kokeeksi puheejsi, että jos nyt olette ajautumassa eroon, niin miten olisi viikko-systeemi...

Voi myös johtua siitä, että on kokenut jäävänsä keskusteluissa aina kakkoseksi. Otatko sinä hänenkin mielipiteensä huomioon vai jyräätkö oman linjasi läpi? Vai oletko vain niin paljon nopeampi ja vakuuttavampi puhuja, että hänen turha yrittää kun ei pärjää.

Vierailija
16/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös johtua siitä, että on kokenut jäävänsä keskusteluissa aina kakkoseksi. Otatko sinä hänenkin mielipiteensä huomioon vai jyräätkö oman linjasi läpi? Vai oletko vain niin paljon nopeampi ja vakuuttavampi puhuja, että hänen turha yrittää kun ei pärjää.

No olen miettinyt tätä itsekin mutta ollaan kuitenkin melko tasa-arvoisia suhteessa ja aina ennen saatiin asiat selvitettyä ja mieltä painaneet asiat puhuttua ja vaikka sitten riideltiin ja huudettiin mutta kuitenkin ilmapiiri puhdistui ja päästiin johonkin kompromissiin..

Täähän vaati multakin paljon jaksamista koska aina asioiden selvittäminen on ollut mun kontolla..jos olen halunnut että asiat selviää ja selvitetään on ollut pakko aloittaa keskustelu ja kulkea miehen perässä ja välillä nalkuttaakin..

Tuntuu että vaikka sitten riidan kautta mutta saatiin asioita eteenpäin ja selvitettyä tunteita.

Nyt rupean käymään vanhaksi ja väsyneeksi kai,että en enää jaksa jokaista asiaa ajaa ettenpäin ja katsella toisen tuijotusta ja niskojen nakkelua.

Mies ei ikinä rupea mistään mieltään painavasta asiasta puhumaan itse vaan on vaan vittumainen ja piikittelee ja esittää asioita kiertoteitse ja musta naisena tuntuu että pitäisikö mun nyt ymmärtää jotain ja onko jotain selvitettävää..

Olen vuosien aikana taipunut moneen asiaan koska olen koittanut ymmärtää mitä mies haluaa ja ruvennut hoitamaan aina asioita enemmän ja enemmän ja koittanut saada häneltä tehtävien asioiden taakkaa pois.

Esimerkkinä nyt vaikka kotityöt joiden tekemisestä hermostuu ja on kireä niin minulle kuin lapsillekin..olen sitten koittanut hoitaa asiat niin ettei hänen tarvitse tehdä mitään mikä hermoja kiristää että kotona olisi rauhallisempaa eikä kireä tunnelma!

Ja nyt tosiaan olisi tulevaisuuden kannalta hoidettavia asioita joita en vaan voi itse hoitaa kaikkea ja vähä pitäsi työn jakoa tehdä mutta keskustelu on mahdotonta jos en riitauta asiaa.

Ja sitten vielä tämä jotenkin alistavan seksuaalinen tilanne..minua ei huvita koska tuntuu että olen joku kappale ja en voi pihdatakaan koska mies on entistä kireämpi jos näin teen,ja sitten sitä ei katsele hullukaan!

Vierailija
17/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen miettinyt tätä itsekin mutta ollaan kuitenkin melko tasa-arvoisia suhteessa ja aina ennen saatiin asiat selvitettyä ja mieltä painaneet asiat puhuttua ja vaikka sitten riideltiin ja huudettiin mutta kuitenkin ilmapiiri puhdistui ja päästiin johonkin kompromissiin..

Täähän vaati multakin paljon jaksamista koska aina asioiden selvittäminen on ollut mun kontolla..jos olen halunnut että asiat selviää ja selvitetään on ollut pakko aloittaa keskustelu ja kulkea miehen perässä ja välillä nalkuttaakin..

Tuntuu että vaikka sitten riidan kautta mutta saatiin asioita eteenpäin ja selvitettyä tunteita.

Nyt rupean käymään vanhaksi ja väsyneeksi kai,että en enää jaksa jokaista asiaa ajaa ettenpäin ja katsella toisen tuijotusta ja niskojen nakkelua.

Mies ei ikinä rupea mistään mieltään painavasta asiasta puhumaan itse vaan on vaan vittumainen ja piikittelee ja esittää asioita kiertoteitse ja musta naisena tuntuu että pitäisikö mun nyt ymmärtää jotain ja onko jotain selvitettävää..

Olen vuosien aikana taipunut moneen asiaan koska olen koittanut ymmärtää mitä mies haluaa ja ruvennut hoitamaan aina asioita enemmän ja enemmän ja koittanut saada häneltä tehtävien asioiden taakkaa pois.

Esimerkkinä nyt vaikka kotityöt joiden tekemisestä hermostuu ja on kireä niin minulle kuin lapsillekin..olen sitten koittanut hoitaa asiat niin ettei hänen tarvitse tehdä mitään mikä hermoja kiristää että kotona olisi rauhallisempaa eikä kireä tunnelma!

Ja nyt tosiaan olisi tulevaisuuden kannalta hoidettavia asioita joita en vaan voi itse hoitaa kaikkea ja vähä pitäsi työn jakoa tehdä mutta keskustelu on mahdotonta jos en riitauta asiaa.

Ja sitten vielä tämä jotenkin alistavan seksuaalinen tilanne..minua ei huvita koska tuntuu että olen joku kappale ja en voi pihdatakaan koska mies on entistä kireämpi jos näin teen,ja sitten sitä ei katsele hullukaan!

Eihän tuollaista miestä ylipäätään katsele hullukaan! Hänhän käyttää ihan törkeästi hyväkseen valta-asemaansa. Mitä positiivista tuossa suhteessa tai miehessä on? Hänhän pitää sinua vain palvelijanaan ja pallientyhjennysastiana, mitään kunnioitusta et häneltä saa. Miksi hän siis puhuisikaan kanssasi, kun alistut joka tapauksessa täysin hänen tahtoonsa.

Vierailija
18/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin sanoa että hyvää miehessä on rauhallisuus,oli ennen ihana lastenkin kanssa mutta nyt tilanne ruvennut muuttumaan,hermoilee lapsillekin ja on kireä.Ei juopottele eikä juokse kylillä,ei ole väkivaltainen..Pitää meistä kyllä taloudellisesti huolta ja on ihan kohtuullisen ihana mies ja isä..ainakin ollut.Nykyään ihme hermokimppu ja se että en itse jaksa hoitaa tilannetta niin kiristää hermoja entisestään..

Myönnän että jossain määrin käyttää minua hyväkseen mutta näkee itse tilanteen  aivan toisin!!

Hänestä minä käytän heti häntä hyväkseni jos pyydän tekemään jotain..

jopa kaupassa käynti työpäivän jälkeen ja hän kokee että kyykytän ja juoksutan häntä!

Jos minä sanon että nyt tehdään tämä asia kun vituttaa suoraan sanottuna se että joku renmppa-asia on tekemättä puoli vuotta,ja aikaa olisi-niin hän kokee että komenan ja käskytän vaikka koitan hoitaa kaiken muun jotta hän ennättäisi tehdä nämä asiat!!

Eikö ole vähän omituista..?

Hän on ehdottomasti varmasti puolustuskannalaa siksikin että hän kokee niin kovasti että jos häntä pyydän jonkin asian tekemään niin hän ei sitä suostu tekemään ihan jo siksi että minä pyysin koska käytän häntä hyväkseni!

mielestäni jos hoidan kodin ja kaikki kotityöt ja pyykit ja laitan hänelle ruoan pöytään plus kaikki satunnaiset jutut niin ajattelisin että hän hoitaa "miesten jutut" eli(keskeneräisetkin) remontit yms. natisematta mutta ei...

Tästä johtuu tämä viitaus taivaanrannan maalariin..olisi asioita jotka pitäisi ihan välttämättä hoitaa ja hän mielummin sitten työpäivän jälkeen tekee jotain ihan muuta ja keksii jatkuvasti lisää projeksteja jottei mitään tarvitse hoitaa loppuun..

Vierailija
19/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta. Koittakaa sopia yhdessä jotkut seksivapaat päivät viikolle, joihin voi sisältyä halailua, pusuttelua ja hellyyttä, ilman että se johtaa seksiin. Vastapainona täytyy tietty olla seksiäkin, mutta ei kyseisenä päivinä. Tällöin miehen ei tarvitsisi pettyä kun fyysinen läheisyys ei johdakaan "mihinkään" (joskus miehen asenne voi olla että mitäs ihmettä varten tässä muuten pussaillaan..) ja samalla voit huoletta lähestyä miestä. Ja jos tuo onnistuu, yritä kertoa miten tärkeää sulle on tuo läheisyys juuri hänen kanssaan, miten tärkeä teidän suhde on sulle.

Vierailija
20/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai tässä itselläkin joku kolmenkympin kriisi on kun miettii kaikenlaista mutta jotenkin on ihan typertynyt olo että olen päästänyt tämän asian omista käsistäni pois suostumalla kaikkeen?