Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useamman orgasmin saajat

Vierailija
19.02.2016 |

Miten sen teette ja miltä se tuntuu? Eikö teillä lähde kiinnostus seksiin ja seksuaalisiin ajatuksiin kun saatte orgasmin, miten niitä useampi tulee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niinkuin satasen juoksu, sitä voi lopettaa maaliviivan ylitettyään, tai sitten voi hölkätä kierroksen ja juosta taas sen satasen ja siellä se maaliviiva taas odottaa.

Vierailija
2/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään erityistä. Kiihotun uudelleen orgasmin jälkeen. Yksi orgasmi ei riitä. Mitä useampi niin sitä parempi. Saan pelkässä yhdynnässä ja muulla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nänä onnistui nuorempana..nyt yksikin vie aikaa. Tosin on sitten mielestäni järisyttävämpi kuin ne useammat aikoinaan.

Vierailija
4/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat moninkertaiset orgasmithan mulle aiheuttaa mun mies. Yleensä se näykkii ja imee nänniä, hieroo toista rintaa ja samaan aikaan hieroo klitorista. Oon kyllä huomannu, että joskus saan isomman orgasmin hellällä ja kiusottelevalla hieromisella ja toisinaan vaan sillä röyhkeesti suoraan asiaan -menolla. Joskus klitoris tykkää enemmän huomiosta ja joskus on kivempi kun hieroo sen yläpuoleista aluetta (kestää kovempaa menoa).

Toinen hyvä on kun mies aktin jälkeen hieroo orgasmin. Koska a) paikat on jo hellinä ja b) oon ihan märkä.

Mutta näähän on aina yksilöllisiä juttuja. Hyvältähän se tuntuu, mutta orgasmia on vaan vaikea kuvailla. Tuntuu koko kehon läpi semmonen lämmin aalto. Yleensä useamman orgasmin sarjassa on aina yks tosi iso ja muut sitten vähän lempeempiä.

Vierailija
5/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä aika niiden välissä yleensä on?

Vierailija
6/6 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä ei tarvii olla pitkääkään aikaan. Yleensä ensin saan yhden tai kaksi orgasmia hieromalla, akti siihen väliin (senkin aikana voin saada yhden) ja seksin jälkeen hieromalla taas yksi. Että ei siihen väliin mitään taukoja aleta pitämään? Hankala arvioida sinänsä, koska joskus itse akti voi olla nopeampi ja joskus taas pidempi sessio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi