hemmetin naapurinmuksut
Meidän tytöt tekivät hartaudella ihanan lumiukon pihaan ja parin tunnin päästä tuli naapurin tytöt leikkimään... Olivat käyneet hajottamassa ukon :( nyt mun lapset itkevät ihan täysillä... Naapurin muksut lähtivät karkuun mut nähdessään. Kiva.
Eikä ole edes ainut "pilaaminen" sotkevat aina käydessään, piilottelevat ja varastelevat mun lasten tärkeitä pikkutavaroita! Mm pikkulegoja... Oon sanonut heidän äidille asiasta mutta NAUROI että nehän on lapsia!
Kommentit (7)
No noita lumiukkojen ja -linnojen hajottamisia tapahtuu jatkuvasti, niistä en hernettä vetäisi nenään eikä se kerro lapsesta vielä mitään. Oletan siis, että kyseessä taloyhtiön eikä teidän oma piha? Jos kyseessä oma piha, niin lapsille porttikielto teidän pihalle.
Jos legoja ym. katoaa, niin kannataa pitää ne omalla pihalla. Jos lapsien äiti ei reagoi, niin pitäisin lapsille tiukan puhuttelun.
muuttaispa pois! kirjoitti:
Meidän tytöt tekivät hartaudella ihanan lumiukon pihaan ja parin tunnin päästä tuli naapurin tytöt leikkimään... Olivat käyneet hajottamassa ukon :( nyt mun lapset itkevät ihan täysillä... Naapurin muksut lähtivät karkuun mut nähdessään. Kiva.
Eikä ole edes ainut "pilaaminen" sotkevat aina käydessään, piilottelevat ja varastelevat mun lasten tärkeitä pikkutavaroita! Mm pikkulegoja... Oon sanonut heidän äidille asiasta mutta NAUROI että nehän on lapsia!
Itse aikanaan tein näin. Menin ulos mukaan leikkimään. Kun toiset huomasi että eivät ole yksin niin eivät kiusanneet. Kutuin heidät leikkiin mukaan ja pian he ystävystyivät lasteni kanssa. Kiusaaminen loppu siihen.
Työkaverini teki varastavalle lapsen kaverille niin että aina oli taskutarkastus kun lähti heiltä. Lopulla varastelu loppu kun huomas että se ei olekaan hyvä juttu.
Siinä tapauksessa sä varmasti voit vähän pitää kurinpalautusta niille, kun ne on lapsia
Ihan kuin minun lapsuuteni naapurintyttö. Raknsimme lumilinnan ja kun linna oli valmis, kaatui tämä pentu rikkoen linnan. Hän ihan vahingossa horjahti. Varasti lelujani ja lähti lelu kädessään juoksemaan karkuun. Vanhempansa eivät tippaakaan välittäneet likan touhuista. Kerrankin kusi keinuuni, kun ei suostunut nousemaan ajoissa ylös. No, eipä hänellä aikuisena sitten kai kovin hyvin menekään...
Ap:
Omakotitalo taajamassa... Legot ei tietenkään pihalla ole vaan sisällä tyttöjen omassa huoneessa. Naapurin tytöt tahtovat sisään leikkimään ja sitten tavaraa katoaa! Meillä vielä kaksosvauvat niin ei kovin helpolla voi valvoa 24/7
Juu porttikielto pihallenne ja oitis. Taskutarkastus näille lapsille kun lähtevät kylästä. Kyllä loppuu sen jälkeen.
Älä päästä kylään