mies: ikäsi ja kuinka usein haluat seksiä?
oma mieheni on 45v ja haluaa pari kertaa vuodessa.
Kommentit (31)
Kolmenkympin päälle ja ajattelen pillua koko hereillä oloajan.
39v jokapäivä 2-3kertaa jos vaan saisi mutta EI ainakaan omalta vaimolta :(
Joka päivä joltain nuorelta herkulta, mutta av-mammalta ehkä sen kerran vuodessa jos pakko on.
Vierailija kirjoitti:
39v jokapäivä 2-3kertaa jos vaan saisi mutta EI ainakaan omalta vaimolta :(
Ei täällä kukaan muukaan saa :D
25v, kerran viikossa tai parissa riittää.
45, joka päivä ainakin kerran. vaimolta saa kerran kuussa
39 ja kyllähän tuo kerran päivässä maistuisi. Välillä enemmänkin.
Minunkin mies sanoo, että haluaisi vaikka joka päivä, mutta seksiä on ehkä 1-2 viikossa. Selitys on, ettei jaksa vaikka haluaisikin useammin. Mies on 64, itse 45. Ärsyttää vain noi puheet. Kyllä pitäis se määrä sanoa haluksi, minkä kykenee toteuttamaan.
36v, joka päivä. Välillä monta kertaa päivässä.
Parisuhteessa kerran viikossa ois ihan sopiva mulle. Ehkä joskus vähän useemminkin. Oon 32.
49, 3-4 kertaa viikossa, vaimo haluais joka päivä, mutta emmää enää jaksa niin tiuhaan, kyllä vielä 10 v sitten jaksoin.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mies sanoo, että haluaisi vaikka joka päivä, mutta seksiä on ehkä 1-2 viikossa. Selitys on, ettei jaksa vaikka haluaisikin useammin. Mies on 64, itse 45. Ärsyttää vain noi puheet. Kyllä pitäis se määrä sanoa haluksi, minkä kykenee toteuttamaan.
Tuossa iässä monikaan mies ei enää pysty enempää kuin 1-2 kertaa viikossa. Se on aivan normaalia. Osa ehkä pelkää epäonnistumista mutta pitää miehuuttaan yllä kovilla puheilla haluista yms.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
37, joka päivä.
Vuoden verran vanhempi, mutta muuten sama. Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin noin 15 minuuttia orgasmin jälkeen, ei tee kauheasti mieli, mutta muuten kyllä pääsääntöisesti.
35.
Nykytilanteessa kerta kuukaudessa voisi olla sopiva.