Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vihaatte miehiä?

Vierailija
18.02.2016 |

Mistä se johtuu?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaankin voi sanoa että vihaan, kohdalleni ei ole sattunut rehellistä ja mukavaa miestä. Ja en muuten ole valinnut tyhmää miestä, minulla ei ole ollut koskaan oikein varaa valita.  

Tietysti olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos tuntisin jonkun kunnollisen, mutta kun en tunne, ja enää en edes yritä seurustelumielessä tutustua. Eipä sillä kellekään ole mitään väliä mitä kenestäkin ajattelen, ja enpä minä kyllä totta puhuen pidä naisistakaan sen kummemmin. Se ei estä minua keskustelemasta ihan sovussa täällä teidän, oletteko sitten miehiä vai naisia tai siltä väliltä tai jotain muuta, kanssa.

Tuletteko av-mammat nyt sankoin joukoin kivittämään minut ja ajatte palstalta, eli ainoasta sosiaalisesta ympäristöstäni pois? Ilmoittamaan naisvihasta? Jotenkin luulen etteivät naiset ota niin henkilökohtaisesti tällaisia asioita kuin palstalla mellastaneet miesvihaölisijät.

Eli siis väität että kukaan elämäsi aikana tuntemistasi kymmenistä tai sadoista miehistä ei ole kunnollinen? Et taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä...

Vierailija
22/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kas näin lauma typeryksiä lankeaa surkeaan provoon. Söpöä.

Tännehän sinäkin lankesit, ihan kakkossivulle saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan, pettämisen ja ryyppäämisen takia. Näitä olen joutunut kokemaan suhteissa elämäni aikana.

Ja ennen kuin kukaan sanoo mitään niin en enää ala suhteeseen. 

Vierailija
24/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska varsin usein miehet ovat itsekeskeisiä pettäviä olentoja joita ei kiinnosta kun oma napa.

kaksinaamaisia ja kovin munattomia miehiksi.

Vierailija
25/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska varsin usein miehet ovat itsekeskeisiä pettäviä olentoja joita ei kiinnosta kun oma napa.

kaksinaamaisia ja kovin munattomia miehiksi.

Ja naiset ovat sitten erityisen hyveellisiä olentoja? Eivät varsinkaan juorua tai puukota selkään ikinä?

Vierailija
26/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja

Ja naiset kynnysmattoja, jotka antavat sikojen kohdella heitä huonosti.

Vierailija
27/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaankin voi sanoa että vihaan, kohdalleni ei ole sattunut rehellistä ja mukavaa miestä. Ja en muuten ole valinnut tyhmää miestä, minulla ei ole ollut koskaan oikein varaa valita.  

Tietysti olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos tuntisin jonkun kunnollisen, mutta kun en tunne, ja enää en edes yritä seurustelumielessä tutustua. Eipä sillä kellekään ole mitään väliä mitä kenestäkin ajattelen, ja enpä minä kyllä totta puhuen pidä naisistakaan sen kummemmin. Se ei estä minua keskustelemasta ihan sovussa täällä teidän, oletteko sitten miehiä vai naisia tai siltä väliltä tai jotain muuta, kanssa.

Tuletteko av-mammat nyt sankoin joukoin kivittämään minut ja ajatte palstalta, eli ainoasta sosiaalisesta ympäristöstäni pois? Ilmoittamaan naisvihasta? Jotenkin luulen etteivät naiset ota niin henkilökohtaisesti tällaisia asioita kuin palstalla mellastaneet miesvihaölisijät.

Eli siis väität että kukaan elämäsi aikana tuntemistasi kymmenistä tai sadoista miehistä ei ole kunnollinen? Et taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä...

Et taida olla itsekään. Miksi väität että olisin tuntenut, siis oikeasti tuntenut edes kymmeniä saati satoja miehiä? Ilmeisesti ne kunnon miehet eivät ole välittäneet tutustua minuun, mutta se kertoo kyllä heistäkin jotain...

Vierailija
28/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla itsekään. Miksi väität että olisin tuntenut, siis oikeasti tuntenut edes kymmeniä saati satoja miehiä? Ilmeisesti ne kunnon miehet eivät ole välittäneet tutustua minuun, mutta se kertoo kyllä heistäkin jotain...

Ai sekin on miesten syytä kun eivät ole yrittäneet tutustua sinuun, vaikka olet niin upea ihminen! Ovat idiotteja kun eivät ymmärtäneet hakeutua sinun hehkuusi.

Vierailija
29/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa miehiä. Se, että olen feministi ei tarkoita että vihaisin miehiä. Rakastan aviomiestäni ja poikaani hirvittävästi. Miesten keskuudessa on vihattavia kusipäitä, mutta se ei ole sukupuolikysymys - niin on naistenkin keskuudessa. 

Feministit haluavat miehet ja naiset tasa-arvoisiksi, lassukoiden propaganda ja patriarkaaliset jäänteet haittaavat juuri sitä miesten elämää oikeastaan enemmän kuin naisten. Lassukat eivät ole ymmärtäneet, että feministit ovat samalla asialla, kuin he väittävät olevansa  - tasa-arvon perässä. Juuri se naisten alistaminen ja yhteiskunnan patriarkaaliset rakenteet ja naisten hyljeksintä työelämässä yms, johtaa tilanteeseen jossa naisia sitten taas arvostetaan juuri naisellisten piirteiden perässä, eli lassukoiden mielestä nostetaan jalustalle. Kun olisi kiva vain olla ihan tasa-arvoinen. Ihan siellä huoltajuustaisteluissa, joissa molempien vanhempien pitäisi olla juuri samanarvoisia lain silmissä, sukupuolesta huolimatta, kuin johtajamiesten hyvävelikerhoissakin, joissa ne päätökset oikeasti tehdään.Ei niitä missään johtokunnan kokouksissa tehdä, vaan siellä saunassa, josta naisjohtajat käsketään kotiin hoitamaan lapsiaan. 

Mene selittämään tuota femakko sontaa kulttuuri maihin etelä eurooppaan ja itä eurooppaan missä mies on perheen pää ja isoisä suvun päämies aka godfather ja sut nauretaan suvusta ulos. Ei siellä katella tollasta amerikkalaista femakko paskaa.

T: Half Fin

Vierailija
30/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, että minua pidetään sukupuoleni takia jotenkin tyhmempänä. Sellainen herättää negatiivisuutta miehiä kohtaan.

Vierailija
31/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut, että minua pidetään sukupuoleni takia jotenkin tyhmempänä. Sellainen herättää negatiivisuutta miehiä kohtaan.

Ehkä sä vaa oot vähän dumpski?

Vierailija
32/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa miehiä. Se, että olen feministi ei tarkoita että vihaisin miehiä. Rakastan aviomiestäni ja poikaani hirvittävästi. Miesten keskuudessa on vihattavia kusipäitä, mutta se ei ole sukupuolikysymys - niin on naistenkin keskuudessa. 

Feministit haluavat miehet ja naiset tasa-arvoisiksi, lassukoiden propaganda ja patriarkaaliset jäänteet haittaavat juuri sitä miesten elämää oikeastaan enemmän kuin naisten. Lassukat eivät ole ymmärtäneet, että feministit ovat samalla asialla, kuin he väittävät olevansa  - tasa-arvon perässä. Juuri se naisten alistaminen ja yhteiskunnan patriarkaaliset rakenteet ja naisten hyljeksintä työelämässä yms, johtaa tilanteeseen jossa naisia sitten taas arvostetaan juuri naisellisten piirteiden perässä, eli lassukoiden mielestä nostetaan jalustalle. Kun olisi kiva vain olla ihan tasa-arvoinen. Ihan siellä huoltajuustaisteluissa, joissa molempien vanhempien pitäisi olla juuri samanarvoisia lain silmissä, sukupuolesta huolimatta, kuin johtajamiesten hyvävelikerhoissakin, joissa ne päätökset oikeasti tehdään.Ei niitä missään johtokunnan kokouksissa tehdä, vaan siellä saunassa, josta naisjohtajat käsketään kotiin hoitamaan lapsiaan. 

Feministi on vain lassukan vastakohta toisesta ääripäästä. Tussukka.

Ei feministit huutele, että miehet ovat heitä vähäarvoisempia ja harhaisia, emotioidensa vietävissä olevia siitoskoneita... Feministit arvostavat miehiä, eivät vaadi heidän olevan neitsyitä, koska meitä pelottaa että olemme huonompia kuin joku entinen pano. Feministit arvostavat miehiä, eivätkä koe heidän intellektuaalisen kapasiteettinsa olevan pienempi kuin omansa. Feministit eivät koe, että mies menettää viehätysvoimansa saatuaan vähän iän tuomaa viisautta eivätkä ole siten enää puolisonsa täysin vietävissä. Vieläkö jatketaan? Tussukkaa et muuten ole saanut sitten vieläkään lanseerattua? 

Ah, lassukoiden rakastama termi, alfamies... Iso osa oikeista alfamiehistä on ehdottomasti feministejä. Myös omani, joka taistelee sovinismia vastaan joka päivä omassa firmassaan ylentäessään ja palkatessaan miehiä ja naisia heidän kyvykkyytensä, ei sukupuolensa perusteella. 

Vierailija
33/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene selittämään tuota femakko sontaa kulttuuri maihin etelä eurooppaan ja itä eurooppaan missä mies on perheen pää ja isoisä suvun päämies aka godfather ja sut nauretaan suvusta ulos. Ei siellä katella tollasta amerikkalaista femakko paskaa.

T: Half Fin

Miksi? Minusta on paljon kivampi asua kehittyneemmissä maissa, joissa naisen asema on parempi ja miehetkin joskus aikuistuvat äidin helmoista. 

Ja hyvä puoli-eväseni, kuten itseäsi tituleeraat, en ole ihan kokonaan amerikkalainen. Just half. Half Finn.

Vierailija
34/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sekin on miesten syytä kun eivät ole yrittäneet tutustua sinuun, vaikka olet niin upea ihminen! Ovat idiotteja kun eivät ymmärtäneet hakeutua sinun hehkuusi.

;D Niin tietysti. Myöskään naiset eivät ole välittäneet koskaan tutustua minuun, joten sama koskee heitäkin. Mutta hassua jos otat sen niin henkilökohtaisesti, emmehän ole koskaan tavanneet. Ehkä hyväkin niin.

Vierailija
35/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli ennen lasten syntymää ihana- sen jälkeen hän muuttui mustasukkaiseksi omille lapsilleen...En tiedä vihaanko häntä, mutta vaikea on kunnioittaakaan, koska hän taantui lapsen tasolle lasten synnyttyä.

Vierailija
36/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kas näin lauma typeryksiä lankeaa surkeaan provoon. Söpöä.

Aivan. Kun ei provoaloituksen alla voi oikeasti vaihtaa ajatuksia... Täytyy sokeasti uskoa aloitukseen jotta siihen saa vastata? Moni ihminen lukee näitä, kuinka typerä sinun täytyy olla kun luulet, ettei maailmassa ole miehiä, jotka uskovat naisten vihaavan miehiä kollektiivina?

Vasta tämän luettuani tajusin että minä luin tämän aloituksen vain niin että jos täällä on miehiä vihaavia, niin miksi vihaat, en mitenkään väitteenä että kaikki av-mammat vihaavat. Ja vaikka vastasinkin myöntävästi niin olisin luultavasti, ilmeisesti tekemisen puutteessa, vastannut silloinkin jos olisin ollut toista mieltä.

Vierailija
37/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännen aallon feministit vihaavat miehiä, eivät mammapalstan ihmiset (Pois lukien tietty neljännen aallon feministit jotka täällä käyvät).

Vierailija
38/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni oli ennen lasten syntymää ihana- sen jälkeen hän muuttui mustasukkaiseksi omille lapsilleen...En tiedä vihaanko häntä, mutta vaikea on kunnioittaakaan, koska hän taantui lapsen tasolle lasten synnyttyä.

Harmi, että sinulle kävi näin. Meillä mies on edelleen ihana, lastenkin jälkeen. 

Vierailija
39/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännen aallon feministit vihaavat miehiä, eivät mammapalstan ihmiset (Pois lukien tietty neljännen aallon feministit jotka täällä käyvät).

Mielenkiintoista, en ole koskaan kuullut feminismin aalloista. Voitko käydä ne läpi minulle, jotta osaan sijoittaa itseni. 

t. tuo feministi tuolta aiemmin

Vierailija
40/40 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa, mutta oon arka. Tiedän että yksilöitä ne miehetkin mutta kun on ala-asteelta asti juuri jätkäryhmä kiusannut niin aina olen vähän varautunut ja ajattelen vähän puolivahingossa automaattisesti että varmasti nyt tuokin mies mua inhoaa, vihaa ja nälvii ainakin selän takana jos ei muuta...