Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vihaatte miehiä?

Vierailija
18.02.2016 |

Mistä se johtuu?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olisi kiva kuulla vastaus!

Vierailija
2/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun ihmisiin yksilöinä, enkä pinoa heitä esim. sukupuolen tai uskonnon perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen valitsee tyhmän miehen ja kertoo sitten kuinka kaikki miehet on tyhmiä.

Mä en vihaa miehiä. En ole tekemisissä kusipäisen kanssa, oli ne sitten naisia tai miehiä. Rakastan omaa miestäni, mutta sainkin valita sen ihan itse!

Vierailija
4/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vihaavat naisia. Siksi.

Vierailija
5/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin pelkään miehiä. Naisetkin ovat kakkoja, mutta silti enemmän ne miespuoliset ovat kiusanneet, arvostelleet ja jättäneet.

Vierailija
6/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vihaavat naisia. Siksi.

Vihaako/vihasiko isäsikin naisia?

Vierailija
7/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja

Vierailija
8/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän rakasran miehiä. Vain väärinkohdeltu voi vihata.

Vierailija
9/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan ja naisen alistamisen takia

Vierailija
10/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää vihata kokonaista sukupuolta tasan yhtä typerää kuin väittäisi että rakastaa kaikkia miehiä tai naisia. Mitään voimakasta tunnetta ei voi tuntea täysin vierasta ihmistä kohtaan, saati jotain montaa miljardia ihmistä.

Minä en vihaa ketään ihmistä, toki voisin vihata esim. jos joku tekisi mun lapselle jotain pahaa, onneksi ei ole kukaan vielä niin pahaa tehnyt.

Vierailija
11/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja

Vihaatko sikoja?

Vierailija
12/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin voi sanoa että vihaan, kohdalleni ei ole sattunut rehellistä ja mukavaa miestä. Ja en muuten ole valinnut tyhmää miestä, minulla ei ole ollut koskaan oikein varaa valita.  

Tietysti olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos tuntisin jonkun kunnollisen, mutta kun en tunne, ja enää en edes yritä seurustelumielessä tutustua. Eipä sillä kellekään ole mitään väliä mitä kenestäkin ajattelen, ja enpä minä kyllä totta puhuen pidä naisistakaan sen kummemmin. Se ei estä minua keskustelemasta ihan sovussa täällä teidän, oletteko sitten miehiä vai naisia tai siltä väliltä tai jotain muuta, kanssa.

Tuletteko av-mammat nyt sankoin joukoin kivittämään minut ja ajatte palstalta, eli ainoasta sosiaalisesta ympäristöstäni pois? Ilmoittamaan naisvihasta? Jotenkin luulen etteivät naiset ota niin henkilökohtaisesti tällaisia asioita kuin palstalla mellastaneet miesvihaölisijät.

Vierailija
13/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vihaa miehiä. Mistäs nyt sellaista sait päähäsi?

Olen nytkin niin miehenkipeä, etten tiedä miten päin tässä olisin.

Vierailija
14/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja

Siat on söpöjä ja kivoja eläimiä.

Vierailija
15/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää vihata kokonaista sukupuolta tasan yhtä typerää kuin väittäisi että rakastaa kaikkia miehiä tai naisia. Mitään voimakasta tunnetta ei voi tuntea täysin vierasta ihmistä kohtaan, saati jotain montaa miljardia ihmistä.

Minä en vihaa ketään ihmistä, toki voisin vihata esim. jos joku tekisi mun lapselle jotain pahaa, onneksi ei ole kukaan vielä niin pahaa tehnyt.

No mutta, minä ainakin rakastan av-mammoja ♥ Ei sen rakkauden, kuten ei mielestäni vihankaan tarvitse olla kovin voimakas tunne.

Vierailija
16/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vihaa miehiä. Se, että olen feministi ei tarkoita että vihaisin miehiä. Rakastan aviomiestäni ja poikaani hirvittävästi. Miesten keskuudessa on vihattavia kusipäitä, mutta se ei ole sukupuolikysymys - niin on naistenkin keskuudessa. 

Feministit haluavat miehet ja naiset tasa-arvoisiksi, lassukoiden propaganda ja patriarkaaliset jäänteet haittaavat juuri sitä miesten elämää oikeastaan enemmän kuin naisten. Lassukat eivät ole ymmärtäneet, että feministit ovat samalla asialla, kuin he väittävät olevansa  - tasa-arvon perässä. Juuri se naisten alistaminen ja yhteiskunnan patriarkaaliset rakenteet ja naisten hyljeksintä työelämässä yms, johtaa tilanteeseen jossa naisia sitten taas arvostetaan juuri naisellisten piirteiden perässä, eli lassukoiden mielestä nostetaan jalustalle. Kun olisi kiva vain olla ihan tasa-arvoinen. Ihan siellä huoltajuustaisteluissa, joissa molempien vanhempien pitäisi olla juuri samanarvoisia lain silmissä, sukupuolesta huolimatta, kuin johtajamiesten hyvävelikerhoissakin, joissa ne päätökset oikeasti tehdään.Ei niitä missään johtokunnan kokouksissa tehdä, vaan siellä saunassa, josta naisjohtajat käsketään kotiin hoitamaan lapsiaan. 

Vierailija
17/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa miehiä. Miksi miehet vihaavat naisia? Tämähän on paljon yleisempää ihan maailmanlaajuisestikin ajateltuna.

Vierailija
18/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kas näin lauma typeryksiä lankeaa surkeaan provoon. Söpöä.

Vierailija
19/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa miehiä. Se, että olen feministi ei tarkoita että vihaisin miehiä. Rakastan aviomiestäni ja poikaani hirvittävästi. Miesten keskuudessa on vihattavia kusipäitä, mutta se ei ole sukupuolikysymys - niin on naistenkin keskuudessa. 

Feministit haluavat miehet ja naiset tasa-arvoisiksi, lassukoiden propaganda ja patriarkaaliset jäänteet haittaavat juuri sitä miesten elämää oikeastaan enemmän kuin naisten. Lassukat eivät ole ymmärtäneet, että feministit ovat samalla asialla, kuin he väittävät olevansa  - tasa-arvon perässä. Juuri se naisten alistaminen ja yhteiskunnan patriarkaaliset rakenteet ja naisten hyljeksintä työelämässä yms, johtaa tilanteeseen jossa naisia sitten taas arvostetaan juuri naisellisten piirteiden perässä, eli lassukoiden mielestä nostetaan jalustalle. Kun olisi kiva vain olla ihan tasa-arvoinen. Ihan siellä huoltajuustaisteluissa, joissa molempien vanhempien pitäisi olla juuri samanarvoisia lain silmissä, sukupuolesta huolimatta, kuin johtajamiesten hyvävelikerhoissakin, joissa ne päätökset oikeasti tehdään.Ei niitä missään johtokunnan kokouksissa tehdä, vaan siellä saunassa, josta naisjohtajat käsketään kotiin hoitamaan lapsiaan. 

Feministi on vain lassukan vastakohta toisesta ääripäästä. Tussukka.

Vierailija
20/40 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kas näin lauma typeryksiä lankeaa surkeaan provoon. Söpöä.

Aivan. Kun ei provoaloituksen alla voi oikeasti vaihtaa ajatuksia... Täytyy sokeasti uskoa aloitukseen jotta siihen saa vastata? Moni ihminen lukee näitä, kuinka typerä sinun täytyy olla kun luulet, ettei maailmassa ole miehiä, jotka uskovat naisten vihaavan miehiä kollektiivina?