Voinko viedä työpaikalle Tena-vaippakakun? Työkaveri täyttää 50
Kommentit (28)
Jos synttärisankarin huumori kestää. :D
Et voi. Mieti nyt vähän. Voi olla, että työkaveriltasi on vaikka poistettu kohtu ja hänellä ei edes ole kuukautisia enää. En menisi noin henkilökohtaisilla asioilla pilailemaan.
Joo! Mä runoilen aina hautajaisvärssyn korttiin, kun joku jää eläkkeelle.
No jos haluat tehdä itsestäsi tosi naurettavan, niin vie ihmeessä :) Voi olla, että saat kakusta ison palan nieltäväksi.
Ihana idea! Kenties saat muitakin mukaan näihin grannyshowereihin. Joku voisi tuoda tukisukat, kamferitippoja, nitroja, kävelykepin... hauskoja leikkejä tietty myös.
Jos sankari ymmärtää tuollaista huumoria ja jos se edes tietää mikä on vaippakakku. Säästäisin ehkä ennemmin jollekin ystävälle joka on itse vauvahuuruissaan touhottanut kakkuja kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Mä runoilen aina hautajaisvärssyn korttiin, kun joku jää eläkkeelle.
Se on loppu ny.
Elämä on pysähtyny.
Koittaa eläke.
Me muut joudutaan maksaan se.
Kiikkustuolissa kandee odottaa
Kunnes viikatemies porttia kolkuttaa.
Yks kaks.
Nips naps.
Viljaa kypsää on.
Help! Voiko vaippakakkuun laittaa kynttilöitä?
kuulosta kyllä melko sairaalta luonteelta.
Kaipaisin vinkkejä vaippakakun kostutukseen. Tv-mainosmaailman mukaisesti vaippakakun kostukkeeksi kelpaisi sininen Curacao-likööri, mutta kun olen tekemässä puolukka-rahka-vaippakakkua niin itse laittaisin kostukkeeksi puolukkamehua. Toisaalta appelsiinimehu on myös yleisesti käytetty. Kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Et voi. Mieti nyt vähän. Voi olla, että työkaveriltasi on vaikka poistettu kohtu ja hänellä ei edes ole kuukautisia enää. En menisi noin henkilökohtaisilla asioilla pilailemaan.
Miten työkaverin kuukautiset tai niiden mahdollinen puuttuminen tähän liittyy? Tenat on virtsankarkailu suojia.
Ei suomalaisilla mielensäpahottajilla riitä huumorintaju. Musta olis hyvä vitsi kyllä. Kyllä on kaikki niin kauheeta ja vaikeeta...
Miksi juuri vaippakakku?