Vauva vaihtui synnärillä kissaan :(
Vasta kotona huomattiin että vauvallamme olikin häntä.
Kommentit (26)
Säästyipä ne yöunet :) mutta älä yritä imettää!
Kyllä on harvinaisen huono näkö ollut hoitajilla ja lääkäreillä. Yleensä ei ole vaikea erottaa kissaa ja vauvaa.
No, huomasivatko onnelliset isovanhemmat mitään?
Tästäkö se johtuu, että av:lla on runsaasti kissa-aiheisia aloituksia? Tiedättehän, niitä 'Miten kerrot kissallesi, ettei joulupukkia olekaan?' jne.
Tää oli päivän paras. Kiitos aloittajalle
Mua lähinnä arveluttaa se, että miten ap:n mies suhtautui? Saiko raivarit ja syyttää petäämisestä? Vaatiko heti DNA-testit?!
Vaippakulut jäävät pieniksi.Kissa oppi melko pian sisäsiistiksi ja käy omalla hiekkalaatikollaan. Muista varata neuvola käynnit eläinlääkäriltä.
Aiotko imettää vai tuleeko hänestä pullokissa?
Mites kun ei se häntä takaa kissaisuutta? :( mietin ettei vaan ois mikään apinalajike, niillä voi olla tauteja ja ties mitä. Joskus tosi vaikee erottaa ihmislapsista, mulla on tästä johtuen tapahtunut ties mitä sekaannuksia. Nytkään en tiedä onko kotona lapsi vai apina.
No, uskon että te pärjäätte hyvin mutta miettikää sitä kissaemoa jolla on nyt yksi ihmisvauva pesueessaan..
Teillä on sitten pian kissanristiäiset.
Vierailija kirjoitti:
Tai kissannimiäiset.
Vierailija kirjoitti:
Paras kommentti av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on harvinaisen huono näkö ollut hoitajilla ja lääkäreillä. Yleensä ei ole vaikea erottaa kissaa ja vauvaa.
no kuule oletko itse edes kokeillut
kuin monta kertaa olen vahingossa imettäny kissan
ja pistäny vauvan kissanruokakulhon eteen
aaargh vai että ei oo vaikee
ne on ihan niin identtiset
Saattaa sukulaismummelit olla ihmeissään, kun vauveli ei tuoksukaan vienosti äidinmaidolle, vaan hönkii turskit lohenhajuiset henkäykset ihaileville kasvoille.
Kuinka hyvin äitiyspakkaukset vaatteet on sopinu uudelle tulokkaalle? Hännälle on kai pitäny porata reikä.
Mietin jo tulevaa päivähoitoa.Erilaisia kiusataan niin helposti.Koiratarha ei käy, minkkitarha ei käy .Eläintarha voi olla pienelle liian monimuotoinen.Ehkä kuitenkin kotihoito.
Oi, mä haluaisinkin mieluummin söpön kissulin :)