Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SYYSKEIJUJEN PERJANTAI **

17.02.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kipu-aalto kesti sen pari minuuttia kerrallaan ja oli sitten poissa sen minuutin....sain siinä välissä oiottua itseni kippurasta ja sitten taas kaksinkerroin :/

Vierailija
22/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gandalf80, nämä on niitä asioita joita ei vaan voi ymmärtää, kauheeta, jaksamista ja voimia sinulle!

vauva2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gandalf80: Täällä eräs jolla on täsmälleen noilla viikoilla löydetty/keskeytynyt raskaus takanapäin. Aikaa siitä on muutama vuosi ja se oli elämäni tuskallisimpia kokemuksia. Toivon sinulle ja kaikille muille vastaavan murheen nyt kokeneille paljon voimia ja kevättalven auringon paistetta muistuttamaan siitä, että elämä jatkuu. Onnea tulevaisuuteen ja jaksamista tähän hetkeen! Jos yhtään lohduttaa niin teillä on paljon kohtalotovereita.

Vierailija
24/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista koko perheelle!! *lohturutistus*

Kysympä teiltä. Kun olen sitä mieltä että joku tulehdus vois tuolla alapäässä olla, niin kannattaako edes kysyä lääkäriaikaa neuvolasta, aattelin että vois sit samalla kuunnella niitä sydän ääniä. Vai antaako ne aikaa tässä tapauksessa?

Kertokaa jos kokemusta.

Vierailija
25/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot osanottohalit teille Huuheli ja Gandalf! Paljon,paljon voimia teille ja onnea sitten aikanaan uuteen yritykseen! Kyllä se pikkuinen vielä teillekin suodaan! *rutistus*

Kukas se kyseli tulehduksesta? tottakai meet lääkärille,jos niin epäilet! Ei kannata jäädä oottaan,että se pahentuisi ja sit tulis keskenmenoja sen vuoksi. Ja samallahan tuo kuuntelee ne sydänäänetkin!

Tiitiäinen,kun nyt tulit mainitseneeksi kasvihuoneen katosta,ni pakko oli kattoa omaa ja arvaa mitä,siellä oli neljäsosa katosta säpäleinä. Harmin paikka. Vissiin oli liikaa lunta päällä tai sit joku lapsista kolhassu,kukapa tietää,kun kukaan ei tieten tunnusta :/

Omaan napaan ei ihmeitä,maha paisuu kuin pullataikina ;)

H+ipanat & Jesse 12+3

Vierailija
26/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi pahoittelut ja voimia kaikille, joiden raskaus ei olekaan sujunut odotusten mukaan.

Itse olen ollut niin väsynyt, että hyvä jos olen sängystä ylös päässyt, ja huono olo on jatkuvasti.

Harmittaa tuon kuopuksen puolesta, kun äiti on aamulla kuin aave... mutta uskoisin että kohta alkaa helpottamaan kun viikko 12 lähestyy:)

Onneksi vanhemmat lapset jo ymmärtää, ja ovatkin kiitetävästi jaksaneet leikittää tuota pienintä. Lupasin sitten isot korvaukset kun oloni helpottuu.

Ensimmäinen neuvolakin on takanapäin ja ensimmäinen ultra olisi 1.3.

JOku kirjoitteli, että alavatsassa on tuntunut ihan kuin supistelisi: Minulla on ihan alusta asti ollut samoja tuntemuksia, ja niitä voi tunninkin aikana olla useita. Ei kuulemma tarvitse huolestua, se on kohdun kasvamista. Ja olenkin joskus kuullut, että mitä useampi raskaus, niin sitä selvemmin tuntee kaikki muutokset itsessään.

Pikku hiljaa alan odottelemaan ensimmäisiä liikkeitä. Joku jo epäilikin niitä tunteneensa:) Ihania perhosen siiven havinoita.

Uskoisin että jos kaikki vaan hyvin on, niin liikkeet tuntuvat ensimmäisen kerran itselläni noin parin viikon kuluttua.

Meillä alkoi täällä hiihtoloma ja koululaisten toive oli olla koko loma kotona. No, nyt se sopii minulle oikein hyvin. Tosin varoitin heitä valmiiksi jo siitä, että ensi viikonlopuksi menemme sitten mökille hiihtämään.

Nyt toivotan oikein mukavia viikonloppuja kaikille ja voikaa hyvin!

T: Kiisseli 10+6

Vierailija
27/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas surullisia uutisia :( pahoitteluni Gandalfille.

Kiisseli: luojan kiitos löytyy joku muukin suppaileva!! Kiitos, helpotit oloani melkosesti. Mulla niitä supisteluja tulee välillä tosiaan montakin tunnin aikana ja siihen liittyy välillä sellanen tuttu hengenahdistus. Tuttu siksi, että aiemmissa raskauksissa kivuttomiiin supisteluihin se liitty aina, mutta alkovat vasta todella paljon myöhemmin! Oletko huomannu liittyvätkö sulla mitenkään rasitukseen? Itellä tuntuu, että jollain tavalla liittyy, etenkin henkiseen rasitukseen ainakin se hengenahdistus.

Ihanaa oli huomata tänään saunan jälkeen sohvalla loikoillessa että kohtu on kasvanut! Häpyliin yläpuolella tuntuu sellanen kovempi kohta, jospa siellä olis kuitenkin kaikki hyvin huolimatta äippäsen pessimistisestä ja alakuloisesta mielenlaadusta etenkin tänään. Varmasti vaikuttaa sekin, että kun lapset on sairastellu (ja ollaan möllötetty kotona ja kotona ja kotona aina vaan) oen ehtiny vähän liikaa pyörittelemään asioita päässäni.

Keskiviikkona jos kaikki on hyvin niin lupaan ja vannon etten ruikuta enää.

Minjuska 11+3