Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SYYSKEIJUJEN PERJANTAI **

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni huuheli! Todella kurjaa että tämmöstä sattuu.

Olen miettinyt että pitäiskö sitä mennä vielä yksityiseen utraan, kun siihen np-ultraan on vielä 4 viikkoa ja neuvolakin on vasta sen jälkeen.

Vai kannattaisko mieluummin yrittää päästä neuvolaan kuunteluttaan sydänääniä 10+ viikoilla? Vai onko edes mahdollista kuulla? Edllisissä raskauksissa ekan kerran on kuunneltu vasta viikoilla 13+.

Eiliseen galluppiin vielä. Kyllä sen joo huomaa kun on oikea kyseessä. Me ollaan asuttu saman katon alla ensimmäisestä seurustelupäivästä lähtien. (Ensimmäinen yö autossa hih.. sitten pari yötä mun kotona, siis asuin vielä vanhempien luona ja sitten omassa kodissa) Ikää meillä oli 18v. Kihloihin mentiin vuoden seurustelun (tai siis yhdessä asumisen) jälkeen. Täytyyhän titysti välillä olla erimielisyyksiä, mutta hyvin sujuu yhteiselo, heinäkuussa 6v.

Költtänä mietti liikkeitä. Minullakin siis kolmas raskaus meneillään, ja olen myös miettinyt että voiko liikkeitä tuntea, koska mielestäni yksittäisiä tuntemuksia silloin tällöin tuntuu. Ihan samanlaisia kuin edellisissä raskauksissa. Kyllähän se pikkuinen siellä liikuskelee ja hypähtelee, niin miksi ei voisi yksittäisiä kosketuksia tuntea, mutta tiedä häntä. Viikkoja mulla siis 9+.

Oona (-ko se oli) sanoi että herätään jo kuuden jälkeen. No meilläkin on nyt pari viikkoa herätty lähes joka aamu ennen seitsemää. Sen siitä saa kun laitetaan tyttö sänkyyn jo 20 illalla. Mutta saapahan illalla vähän omaa aikaa. Ja itseasiassa, mieluummin mä herään aikaisin, kun vaan vielä ite osais mennä ajoissa petiin.

Iloista päivän alkua kaikille Keijuille!!!

Vierailija
2/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä se huuhelin juttu, voimia hänelle edelleen toivottelen.

Minä nukun edelleen kamalan pitkiä yöunia, jotain 11-12 tuntia, eikä sittenkään jaksaisi herätä, mutta eiköhän tuo lepo ole ihan hyväksi vaan. Rinnat ovat jälleen muuttuneet todella aroiksi. Valkovuodon määrä vaihtelee, mutta jatkuvasti kuitenkin on, toisinaan runsasta ja toisinaan hieman vähäisempää. Aamulla on kaikki hyvin kun saa ekaks alas appelsiinimehua, sitten kahvia ja pikkuhiljaa alkaa aamun mittaan syömään muutakin, niinkun leipää ja viiliä. Viiliksiin olen erityisen mieltynyt, oli pitkään väliä kun söin niitä, mut nyt voin syödä useammankin päivässä, jänniä mielitekoja. Onko teillä mielitekoja?

Verenpaine minulla on aina ollut aika alhainen, mutta nyt varmaan jo hieman alkanut tasoittumaan, varmaan senkin takia välillä tekee mieli vähän syödä lakuja, kun eikös se nosta verenpainetta (ja sen vuoksi sitä suositellaan rajoittamaan raskausaikana)? Vaikka eihän siitä alhaisestakaan mitään varsinaista haittaa taida olla, on vaan niin inhottavaa jos alkaa pyörryttämään.

vauva06 rv9+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ettei unohduta.

Vierailija
4/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD8C95] Minä täällä taas aamusta...

Huuhelille pahoitteluni! Jotenkin ihan syvältä riipaisee kun lukee keskenmenoista ja oman vaavin kohtalo mietityttää kans. Vielä reilu viikko neuvolaan.

Kirsaikka82: joo meillä noustaan aikaisten nykyään...ja tätä mammaa väsyttää. Meillä poika laittaa usein kans 8 maissa nukkumaan, mutta vaikka joskus menee 9 niin silti herää 6 jälkeen. Ikää pojulla on vasta vajaa 11kk, niin luulis et nukkuis noin 11-12h yöunia, mutta ei...Nyt on noin 9-10h unet. Lapsethan on kyllä niin yksilöitä.

Ulpunen: meillä on vähän samaa, että päivät ootellaan iskän tuloa ja illat on kuitenki niin lyhyitä kun on syöntiä ja muuta ja sit pitääki jo alkaa iltapuuron keittoon...Ja viikonloput on mukavia, kun pääsee itse vähän vähemmällä :) ja tehdään asioita koko perheen voimin.

Öttimötiäinen: mulla kans inhottaa tiskikone ja se haju! Ja myös jääkaappi haisee pahalle kun siellä on edellisen päivän ruokaa...YÖK! Ja pojan hengitys haisee ihan kauheelle. Ilmeisesti on hieman yliherkkä tuo hajuaisti tällä hetkellä!

Omaa napaa: pahaolo on pahentunu ja tuntuu ettei jaksa mitään. Väsymystä ei suoranaisesti ole, mutta saamattomuutta senkin edestä. Eiliseen galluppiin vielä sen verran, että teinipareja mekin minä 16 kun aloitettiin seurustelu. Mies oli silloin armeijassa ja netin kautta tutustuttiin. Huomattiin et asuttiin naapurikaupungeissa ja siitähän se lähti :) Ja nyt on taas " menee paremmin vaihe" ja rakkaus kukoistaa.

Mukavaa perjantai päivää!

Oona, poju ja sintti 8+5 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
5/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla roikkunut, joskus harvoin aiiiikoja sitten kirjoitin. Nyt oli pakko kun puhuttiin pahoinvoinnista ja herkästä hajuaistista :) nauratti kun (nimimerkkiä en vaan muista) sanoi että oman pojan hengitys haisee :))) juuri eilen sanoin miehelle että minun mielestä tällä hetkellä pahimmalle haisevat meidän lapset ;)))) siis kun haen heidät päiväkodista ja se haju on tarttunut niiden vaatteisiin ja hiuksiin, yök. ja hengitykseen koita siinä sitten olla iloinen kaikista märistä pusuista joita jaellaan :))) ihan oikeasti minun mielestä lasetenhengitys ei haise millekään paitsi kun ovat tulossa kipeiksi. Muutkin hajut tekee pahaa kuten omat hiukset. Tänään pitäisi mennä ruokakauppaan ja etukäteen jo inhottaa liha/kalatiskin haju. Ikinä ei aiemmista raskauksista ole ollut näin totaalista 24h pahoinvointia joka tuntuu vievän voimat ihan täysin sen lisäksi että väsyttää ihan pirusti. sainkin tämän viikon saikkua kun en vaan jaksanut enää.

Eli siis seurailen teitä aktiivisesti, harvemmin kirjoitan, mutta te olette ihan porukka joten ajattelin nyt yrittää edes silloin tällöin aktivoitua. NEljättä odotellaan, kohta 8 vuotta oltu yhdessä, reilu 5 naimisissä. puoli vuotta tapaamisen jälkeen asuttiin yhdessä ja muutama kk siitä mentiin kihloihin ja kaksi vuotta tapaamisesta syntyi esikoinen. Kun oikea osui kohdalle, mitäs sitä hidastelemaan ;)

Olen kovin pahoillani kaikista keskenmenoista. Omaa kokemusta ei ole, mutta lähelläni niitä on ollut ja voin vain aavistaa kuinka pahalta se tuntuu. Se saa aina hiljaiseksi ja ajattelemaan että kaikki ei ole niin itsestäänselvää. En edes uskalla miettiä mikä olisi oma reaktioni ja niille jotka ovat sen kokeneet toivon vain voimia ja kaikkea hyvää tulevaisuudessa!!!!

tuisku tasan 8

Vierailija
6/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas veti mielen matalaksi tämä huuhelin tapaus, toivotan valtavasti voimia huuhelille ja hänen perheelleen.

Költtänä ja Kirsikka, te puhuitte niistä liikkeistä. Eilen kummastelin pariin otteeseen hassua värinää joka tuntui mahassa, ja juuri niillä paikkeilla mistä sydänäänet löytyivat alkuviikosta. No sitten ajattelin ettei kyllä voi millään tuntua vielä, eikä se kai sitten sitä ollutkaan mutta kyllä oli hassun tuntuista. Kolmas raskaus muuten minullakin.

Öistä sitten vielä, ne tuntuvat kyllä menevän edelleen tosi huonosti. Viime yönäkin möllötin hereillä pari tuntia vaikka olin ihan puhki kun menin nukkumaan joka sekään ei ollut hirveän aikaisin. Muuten olohan alkaa olla aika hyvä, ei pahempaa pahoinvointia eikä väsymystä.

Toivotan teille muuten kaikille hyvää ensi viikkoa, olen lomalla ja varmaan poissa koneen äärestä koko viikon. Torstaina käyn np-ultrassa mutta sitten painun takaisin mökille. Kerron sitten seuraavalla viikolla mikä tuomio tuli ultrassa.

Voikaa hyvin, ja toivottavasti ei tarvitse palattuani lukea enää yhtään uutista näistä keskenmenoista!

Tinah 11+5

Vierailija
7/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DeepPink2]

Hei Keijut¿kiitokset kihla-onnitteluista:) Itestä tuntuu jotenkin että koko asia jää tän raskauden varjoon, ettei jaksa olla silleen pilvissä leijuvan onnellinen kun kaikki ajatukset on tulevassa vauvassa ja tässä omassa pahassa olossa.

Kävin eilen ostaan Multi Tabsia kun tuntuu että pahoinvoinnin takia syön niin huonosti. Mutta huomasin että siinä on A-vitamiinia¿kai sitä silti voi ottaa?

Näin viime yönä unta että minulla oli vauva:) Se oli pieni ja vaaleanpunainen ja sillä oli nuha:)

Näin kun esikoista oottaa, on vaikea kuvitella miltä tuntuu katsoa sitten omaa lastaan, mutta unessa ainakin se oli ihmeellistä:) Toivottavasti syksyllä uni on totta¿ja totuus untakin ihmeellisempää:)

Kerttu rv8+6 (kohta kymmenennellä viikolla!!)[color=Purple][size=4]♥

Vierailija
8/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni huuhelille!Voi kurjuus ku tällaista pitää sattua!

Onnitteluni Kertulle kihlauksesta!!

Mulla oli yllätyksellinen neuvolalääkärikäynti.......;)Lekuri yritti dopplerilla kuunnella sydänääniä,mut ei ne tietenkään näin aikasiin vielä kuulunu.Sit se sano että katsotaan ultralla(ihanaa niillä oli ultraki siel) ja juu kyllä siellä mun masussa nyt todistettavasti joku pikkumöykky köllötti ja sydän pompotti!!!!Hih!Nyt lähti mun tuulimunapelko harteilta pois :)Lääkäri sano et halus kattoo kun mulla yks km:ki ollu että mulle tulis rauhallinen mieli :)Kiittelin oikeen kovasti tätiä.Ku en oottanu muuta ku sisätutkimusta siltä reissulta.Täytyy sanoa että aika epätodelliselta tuntuuu ;)

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä yli seitsemän vuotta,joista yli kaks vuotta naimisissa ;)

-Pepsi ja vompatti rv9+4

Vierailija
9/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kuului jo rv 9+3. Tuota tavallista Multitabsia en kyllä söisi a-vitamiinin takia, voithan vaikka säästää se myöhempään. Raskaanaolevilla on tarkoitettu MultiTabs 2+, jossa on kalkkia, foolihappoa ym.

Huono olo alkaa ehkä hitusen väistyö mutta väsyttää edelleenkin todella paljon. Olen joka aamu myöhässä töistä;0)

Karpalo rv10

Vierailija
10/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun tuon ihanan tunteen pääsis nopeasti kokemaan, mutta ultra vatsa 8.3. joten aikaa vielä on. On varmaan ihanaa saada varmuus asiaan! Onnea vielä kerran sinulle pepsi! :) Taidetaan muuten olla samoissa lukemissa menossa.

vauva06 rv9+4

Vierailija
11/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange] Ja paljon paljon aurinkoa tulevaisuuteen varsinkin huuhelille! Vetää aina sanattomaksi nuo tollaset uutiset... =(

Hajuista oli keskustelua, niin täälläkin on yliherkkä nenä... Astianpesukone, hyi! Oman lapsen tuoksu (pahimpina pahoinvointihetkinä) hyi! Miehen tuoksukin joskus tuntuu tosi pahalta (vaikkei hielle haisekaan). Ja paljon paljon muita pahoja tuoksuja... =)

Piti jopa vaihtaa huuhteluainetta kun en voinut entistä haistella.

Olo on aika ennallaan, edelleen välillä huono olo ja väsyttää, varsinkin kun viime yö tuli nukuttua niin huonosti. Neitokainen heräs yöllä puoli viiden aikaan ja valvo puoltoista tuntia. Nukku sitten onneksi jopa puoli yheksään! Jospa se rytmi saatais vähitellen käännettyä. Ei annettu eilen nukkua kuin yhet päikkärit niin jos sitä sais yöunet sillain vähän pidemmiksi. Sais mamikin vähän enemmän levätä.

Ja vielä siitä eilisestä gallupista sen verran, et me seurusteltiin 3,5 vuotta ja sit mentiin kihloihin, siitä 5kk:n päästä naimisiin ja naimisissa ollaan siis oltu nyt reilut pari vuotta. Ja hyvin menee, ei pahempia kriisejä =).

mamao 8+4 ja neito 9kk

Vierailija
12/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ensimmäiseksi Huuhelille pahoittelut ikävistä uutisista...

Sain ultra-ajat kättäriltä; 6.3. olen menossa ensimmäiseen ultraan. Se tuntuu olevan aika suosittu päivä...

terveisin

Toukka06 (rv 11+1)

Vierailija
13/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty ja natiainen antoi kyllä todella etsiä itseään. Liekö tarttunut meidän 2v neidin piiloleikki-innostus. No löytyi lopulta sydämen pumputus ja raskas kivi vierähti sydämeltä. Miehelle pistin viestiä heti neuvolasta päästyään ja hän sitten soitti, kun töiltänsä ehti. Äänestä oli häneltäkin kuultavissa onnen soinnut.

Mun hb oli edelleen hyvä 136, verenpaine omasta tasosta vähän koholla 116/75 (silti hyvä) ja paino oli laskenut reilussa viikossa 600g. Sekään ei kyllä ole mitään uutta, samoin kävi edellisessä raskaudessa. Silloin paino laski pari kiloa ja vasta rv 20 olin lähtöpainossa ja sitten lähti nousemaan. Yhteensä ehti nousta viitisen kiloa (synnytys oli rv34+0).

Ekasta raskaudesta mulle tuli muuten painoa 19kg, vuosi synnytyksestä oli lähtenyt 25kg. Tokasta tuli siis toi viis kiloa, josta ei sitten koskaan lähtenytkään ku kaks.

Mutta nyt mulla on todella hyvä olo ja onnellinen. Pahoinvointia ei ole ollut oikeastaan viikkoon. Väsymys on kamalaa vieläkin.

Ja noistas hajuista. Mulla ei oikeastaan tee pahaa ku ainoastaan miehen tyttären vaatteiden haju. Tyttö asuu äidillään ja hän varmaan lyö pullollisen huuhteluainetta per koneellinen pyykkiä. Aikanaan mies pyysi, että laittaisi vähän vähemmän ainetta (ekan keskenmenneen raskauden aikana v2003), mutta ex oli todella loukkaantunut ehdotuksesta. Ehkä häntä jotenkin häiritsi meidän yhteinen raskaus. Eipä sitten myöhemmin enää ole viitsitty edes mainita asiasta. Nykyisin meillä muuten on ihan asialliset välit miehen exän kanssa.

Tällaisia tänään, nyt mä lähden syömään jotain.

T. Költtänä rv 12+2

Vierailija
14/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttäs tällä kertaa ihan kauheasti, mut pitää lähtee koiraa viemään koirahoitolaan viikonlopuksi. Suostuukohan se sieltä tulemaan kotiin, saa kuitenkin parempaa hoitoa ;)

Mullahan siis kuului sydänäänet eilen ja viikkoja 10+. Ja eilinen neuvolani oli toinen neuvola, joku tais eilen kysyä. Ite vielä ootan n.4 viikkoa, sit varmaan alkaa liikkeet tuntumaan. Kuopuksella oli juuri viikot 14+, kun ekat liikkeet tunsin.

Kerttu84: Älä syö tavan Multitabsia, vaihda vaikka Multitabs 2plussaan.

Hajuista ym: Minua ällöttää suunnattomasti miehen hengen haju, vaikkei se edes polta eikä oikeesti haise pahalle. Suuteleminen on kamalaa, yhdistettynä yllä mainittu ja meikäläisen kuiva suu. Koetapa siinä nyt hienovaraisesti vihjailla.. Auttaiskohan, jos miehelle ostais yskänkarkkeja.. Sitä ihmettelen, ettei töissä ole ollut pahaa oloa hajujen takia, kyllähän siellä tulee eritteitä raivattua.. Yöks.

Huomenna astutaan laivaan :) -piias- rv 10+4

Vierailija
15/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon tsemiä ja jaksamista huuhelille! Tosi harmi.

Minä olin eilen sitten tapaamassa Münchenissä ex-työkavereita ja samalla shoppailemassa ikeassa. En sitten laittanut niitä ostamiani mammahousuja päällä: NE ON ISOT! siis niihin hukkuu... Ne housut, joita sovitin kaupassa, olisin ihan hyvin voinut jo pitää. Niissä oli sellanen normaali vyötärö eli ihan ns. tavalliset housut, ainoastaan, että vyötäröä saa säädeltyä isommaksi. Nämä housut, jotka netistä tilasin, niin niissä on sellainen resorivyötärö ja se vyötärö nousee kainaloihin asti... Jouduin sitten laittaa vanhat housut jalkaan ja vetoketjun hakaneulalla kiinni. Aika hankala viritelmä...

Täällä on juteltu naimisiin menosta. Minä tulin tänne saksaan neljä vuotta sitten ja heti samana kuukautena tapasin mieheni. Muutettiin heti ekan viikon aikana yhteen asumaan. Kahden ja puolen vuoden päästä siitä mentiin Norjassa kihloihin. Vuosi sitten ostettiin oma asunto ja kesällä se valmistui ja päästiin muuttamaan. Vuoden päästä kihlauksesta mies kosi toistamiseen, joten naimisiinhan se oli sitten mentävä. Häät oli juuri joulun alla, eli pari kuukautta sitten.

Lääkäri epäili ensin tulevaa vauvaa hääyövauvaksi, mutta viime kerralla sanoi, että taitaa olla muutama päivä aikasemmin alkunsa saanut.

Hajuista: Alkuraskaudessa mulla oli ihan älyttömän hyvä hajuaisti, mutta nyt siihen on joko tottunut, tai se on hiukan heikentynyt. Kaikkein eniten häiritsee miehen jalkojen haju, ja mies tietenkin on jo 1001 kertaa asiasta loukkaantunut, kun en tosiaan voi sohvalla olla, jos hänen jalat ovat siinä vieressä... Suukottelu on meillä kanssa jäänyt, mieli kyllä tekisi, mutta jostakin syystä ei sitten teekkään mieli. Tämä kyllä varmasti palautuu jossakin välissä normaaliksi, toivottavasti ainakin.

Eilen yksi loppusuoralla raskaana oleva kaverini kertoi, että hän on nyt loppuraskaudessa alkanut himoamaan lunta. Sellaista pehmeää ja kevyttä lunta, ei loskalunta. Syö sitä siis aina kuin vain mahdollisuus. Ja on myös kerran nuollut kalkkiseinää, mutta se ei sitten maistunutkaan niin hyvälle kuin mitä tuoksui.

Seirana rv11 +0

Vierailija
16/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Huuhelille, en osaa edes sanoa, kuinka kurjalta tuntuu :(

Täällä on ollut puhetta hajuista..mulla tökkii kans lasten hengityksen haju (ovat muuten sairaana) ja pissan haju. Siis kun menen aamulla vessaan, yökkö.

Aviosäätygalluppiakin näemmä pidetään; naimisissa ollaan 5ttä vuotta. kuulutaan kans nopeantoiminnan joukkoihin, tutustuttiin huhtikuussa, alotetiin virallisesti seurustelu juhannuksena ja muutettiin yhteen elokuun alussa. Ja kihloihin 1v seurustelun jälkeen, naimisiin 7v yhdessä olon jälkeen. Että pikainen alku, mutta olipahan naimisiin mennessä ihan tasan selvillä kaikki toisen hyvät ja huonot ominaisuudet :)

Täällä elellään huolestuneena: Ensinnäkin minuu supistaa. Ei kivuliaasti, mutta kuitenkin. Neuvola ei ollu asiasta huolissaan, mutta käski mainitsemaan np-uässä keskiviikkona (kuinka hiivatissa jaksan sinne asti?). Toisekseen meillä päin on liikkeellä parvorokkoa. Lähin sairastunut on työkaverini. Netistä kun katson niin sanotaan että sikiövaurioita ja keskenmenoriskiä ja eristys suositeltavaa jollei jopa ehdotonta, sairaala sanoo että ei sikiövaurioita eikä tarvitse eristää. MItähän taas uskos???? Mutta parvovasta-aineet otetaan np-uän yhteydessä. En vaan ymmärrä miks ei mulla millonkaan voi raskaus mennä huoletta? Siis huolissaanhan sitä on muutenkin, mutta nämä on kyllä ihan ylimäärästä painolastia!!

Pelkään ja odotan hullun lailla sitä keskiviikon ultraa, selviää asiat suuntaan tai toiseen, aika pessimistisellä mielellä olen sinne valitettavasti menossa.

Mullakin on kolmas raskaus menosasa, mutten ole vielä ainakaan kiinnittäny huomiota liikkeisiin. Tai olen muutaman kerran epäilly, mutta karistanu ajatuksen posi mielestäni. Ekasta tunsin vkolla 15 ja tokasta 14, joten ajattelin ettei ehkä kuitenkaan vielä..täytyypä kuulostella tarkemmimn!! Sehän veis ihanasti pelotkin pois....

Minuska ja hiirenherne 11+3

Vierailija
17/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli np-ultra jossa selvis että vauva on kuollut pari viikkoa sitten. Eipä ollut sykettä eikä liikettä, oli aika turruttava kokemus palata keskeytyslääkkeiden kanssa kotiin, kun niin innoissani lähdin pikkuista katsomaan. Rv olis ollu tänää 11+3. Viimeksi syke nähtiin 7+

onneni on se, että 1v poika antaa voimaa jaksaa tämäkin kurja koettelemus.

Voimia teille kaikille raskauden loppuun asti, iso on se palkinto jonka saatte, ehkä mekin saadaan se joskus, kunhan tästä toivutaan...

surullisin terveisin gandalf

Vierailija
18/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista pitää sattua kellekään, otan suuresti osaa suruusi! Kyllä on syyskeijuja koeteltu ihan tosissaan, niin monta on jo joutunut poistumaan joukosta... Nyt odottelen huolissani neuvola-aikaa (ens torstaina) että pääsisin ehkä kuulemaan että minun vauvalla ois kaikki hyvin.

Vierailija
19/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Gandalf80:lle. Varmasti aivan kamalaa kun vielä noin arvaamatta saa ikävän tiedon. Jaksamista!

Seirana

Vierailija
20/27 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Gandalfille!!! Halaisin jos voisin, kamalaa tuollainen. Itselläkin juuri pelko puserossa, että onko masussa kaikki hyvin kun aamulla sain ihan hirveät alavatsa kivut! Kesti toista tuntia ja oli aaltomaista. Ihan kuin olisi supistellut, nimittäin samanlaista oli kun lähettiin synnyttämään kuopusta kaksi vuotta sitten. Kipu-aalto kesti noin pari minuuttia kerrallaan ja tuli noin minuutin välein. Lääkäriin en mennyt koska kipu sitten pikkuhiljaa lähti itekseen pois... seurailen tilannetta ja lähen tietysti heti lääkäriin jos siltä alkaa tuntua... vuotoja ei onneksi ole ollut!

Onnittelut sinulle joka menit kihloihin!!! Nim.merkki unohtui tuota vuodatusta kirjoittaessani, anteeksi =) Onpas kiva huomata etten ole ainoa täällä joka on nopea käänteissään ;D Me oltiin miehen kanssa seurusteltu puoli vuotta kun mentiin kihloihin ja pian sen jälkeen huomasin olevani raskaana. Nyt ollaan oltu 5 vuotta yhessä ja 3 tästä ajasta naimisissa =D Ylä- ja alamäkiä on ollut, mutta rakkautta riittää!!

Ja kolmatta lasta tässä odotellaan ;)

Ensi vuonna aletaan luultavasti rakennuttamaan omaa taloa =) otetaan talopaketti niin päästään hiukan vähemmällä vaivalla ja on nopeampaa....

No nyt kaikki muut tietävät raskaudestani paitsi oma äitini ja isäni ;D Ajattelin yllättää heidät äitini 50-vuotis juhlissa... tai sen jo näkeekin hyvin sitten, ettei tarvi juurikaan kertoa ;D

Kylläpäs harmittaa, kun huomasin juuri että kasvihuoneeni lasikatto on melkein kokonaan säpäleinä!!!! ja just viime kesänä hankin sen! Kylläpäs ketuttaa....

*tiitiäinen79, pojat 02 ja 04, masu 9+3*