Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtaudutte abortin tehneeseen naiseen?

Vierailija
18.02.2016 |

juuh

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ainoa vastuullinen päätös tehdä abortti. Jos itse tulisin vahingossa raskaaksi se todella olisi ainoa vastuullinen teko. Sairauteni ja siihen käyttämäni lääkkeet sulkisivat adoption pois. Joskus naisen hengissä säilyminen menee sikiön edelle.

Vierailija
22/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt kaksi. Mitä väliä?

Onko piuhat jo kiinni?

Missä luki etten halua lapsia tulevaisuudessa?

Ei missään. Niiden, jotka eivät osaa huolehtia kumppaninsa kanssa ehkäisystä, kannattaisi laittaa piuhat

Tuollaisen mielipiteen omaavalle ihmisille ei pitäisi suoda yhtään lasta

Miksi näin? Osaan sentäs huolehtia ehkäisystä silloin, kun en niitä lapsia toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten mitenkään, mutta tunnen erään naisen, jolla on varakas mies ja talo ja ihana perhe, ja hän on aina katsonut minua, vahinkoraskaudestaan vastuun ottanutta yh-äitiä nenänvartta pitkin, ja sain tietää hänen tehneen nuorempana abortin. Nykyisin katselen häntä hiljaa mielessäni nenänvartta pitkin - hän voisi itsekin olla samassa tilanteessa kuin minä.

Vierailija
24/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Jos kyseessä on sellanen joka oikeesti katuu syvästi tekoaan, ei puolustele sitä mitenkään eikä ole sitä vaaraa se että tekisi lisää abortteja niin sitten suhtaudun kuten keneen tahansa muuhunkin.

Sellasiin jotka ei omasta mielestään oo tehny mitään väärää vaan pitävät aborttia jonkinlaisena "oikeutena" suhtaudun hyvin varauksellisesti ja otan etäisyyttä.

Toivottavasti sulla itsellä ei koskaan petä ehkäisy esimerkiksi vaikka 44 vuotiaana... Tai käy mitään muutakaan odottamatonta. Vaikutat varsin hmm joustamattomalta persoonalta.

Vierailija
25/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman naisen, jolle se on tehty, mutta yksikään heistä ei ole kertonut sitä lapsilleen. Enpä ihmettele... Tai siis, onhan se kiva sanoa lapsilleen, että olisin voinut abortoida teidätkin, jos ette olis sattuneet putkahtamaan sopivana ajankohtana. Arvostan äitiäni, joka tuli raskaaksi mahdollisimman huonona ajankohtana tilanteessa, jossa useimmat olisivat menneet aborttiin, mutta hän ei pystynyt.

Vierailija
26/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajatella abortin tehneestä naisesta mitään ihmeellistä? Kiva, jos kokisi minut niin turvalliseksi että uskaltaisi kertoa asiasta.

Vierailija
27/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän