Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai huomenet KESÄKERTUT!

17.02.2006 |

Täällä sitä ollaan ylhäällä ennen ylösnousua. Yhdeksältä pitää olla sairaalassa ja täältä kestää tolktuttoman kauan bussilla sinne ehtiä. Nyt se sitten alkaa tänään. Se insuliini. Aina olenkin niin pitänyt itseni pistämisestä : ( No onneksi nuo nykyajan välineet taitaa tehdä sen melko kivuttomaksi.

MasuVauvalle mukava rv 25 lahja tuo äidinpiikitys... Enää siis ei ole kuin loput jäljellä, ja seraava neuvolakin on viikolla 30 tai jotain, kun välissä on toinen TAYSsin visiitti. No nyt hampaiden pesuun, etten jää tästäkin bussista...

nukuksissa oleva Jamesiina ja MasuVauveli rv 25 tasan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääasiahan se on että pääsette irti arjesta pariksi pväksi? =)

Eikä kai se Roomakaan nyt mieletön ole ;DD

*hakaa päätänsä seinään ku edes uteli toisten matkaa*

Vierailija
22/24 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa se papa-näyte? Mulla on otettu joskus 1998 tai jotain sellasta viimeksi. Jostain luin,että sitä ei voi ottaa kun on raskaana. Onkohan totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuinka usein se pitää ottaa normaalisti, olisko parin vuoden välein? Jos siitä löytyy jotain niin 1-2krt vuodessa. Mulle tuli kutsu papa-seulaan juuri kun olin plussannu ja neuvolasta sanottiin että raskaus nostaa papa-luokkaa eli saattaa antaa virheellisen tuloksen. Tais mainita vielä että alkuraskaudessa sitä ei tehdä vuotovaaran takia.

Lilli81:

ottaa se papa-näyte? Mulla on otettu joskus 1998 tai jotain sellasta viimeksi. Jostain luin,että sitä ei voi ottaa kun on raskaana. Onkohan totta?

Vierailija
24/24 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin alkuraskaudessa kokemaan järkytyksen kun minulta neuvola halusi EHDOTTOMASTI ottaa papan, ennen rv12. Edellinen papa oli otettu vuosi sitten ja papa näytteet ovat olleet muuten ok, mutta hiiva kiusannut ajoittain. Ei siinä auttanut sanoa neuvolalle vastaan kun rv11 oli käynti ja papa otettiin, sillä seurauksella että kirkasta verta vuoti 4pv:n ajan!!! kauhun viikko!!

neuvola perusteli näytteen ottamista lapsen turvallisuudella, ettei ole piileviä tulehduksia. Sekä valtakunnallisella määräyksellä! jota ainakin kotikaupunkimme noudattaa hänen mukaan???! kovasti tämä papa asia aiheutti kummastusta lähipiirissäni, muilla paikkakunnilla on tosiaan kommentoitu ettei papoja oteta alkuraskaudesta juuri vuotovaaran vuoksi.

no, onneksi nuo kauhun hetket on takana jo ja tulihan asiasta suht kiihkeästi keskusteltua neuvolassa useamman kerran ;)