Teinit kourivat toisiaan, onko normaalia?
Tyttären kaveriporukassa on nyt jo jonkin aikaa ollut tapana että puristelevat toisiaan esim. takapuolesta tai rinnoista. Minusta tämä on todella oksettavaa, mutta teinejä ei tunnu haittaavan. Koetin omalta tytöltäni kysellä, niin se "ei ole mitään", ei oikein halunnut jutella asiasta. Naureskellen tekevät tätä... Itseä inhottaa. Onko tämä nyt ihan tavallista, pitäisikö puuttua? :/
Kommentit (28)
On hyvin tavallista. Tytöt varsinkin kourivat toisia tyttöjä ja jopa poikia ihan estottomasti.
Teinien ope
Onhan tuota muutaman vuoden teinit näkynyt harrastavan. Siinä on yleensä kymmenkunta nuorta, yleensä pari tyttöä ja loput poikia ja ihan estottomasti näitä tyttöjä kouritaan koko porukan voimin. Ei siis tietenkään kaikki ole kerralla yhden kimpussa vaan tytöt ikään kuin kiertävät sylistä syliin. Ja eivät siis ole moksiskaan, oikeastaan päinvastoin ja tytöt käyvät kikatellen välillä ulkona tupakalla tai jossain. Sillä aikaa pojat sitten nauravat tytöille ja kutsuvat näitä h***iksi ja s*ermanaamoiksi. Ja tyttöjen palatessa, kiehnäys ja kourinta jatkuu taas.
kauppakeskuksessa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuota muutaman vuoden teinit näkynyt harrastavan. Siinä on yleensä kymmenkunta nuorta, yleensä pari tyttöä ja loput poikia ja ihan estottomasti näitä tyttöjä kouritaan koko porukan voimin. Ei siis tietenkään kaikki ole kerralla yhden kimpussa vaan tytöt ikään kuin kiertävät sylistä syliin. Ja eivät siis ole moksiskaan, oikeastaan päinvastoin ja tytöt käyvät kikatellen välillä ulkona tupakalla tai jossain. Sillä aikaa pojat sitten nauravat tytöille ja kutsuvat näitä h***iksi ja s*ermanaamoiksi. Ja tyttöjen palatessa, kiehnäys ja kourinta jatkuu taas.
Lisään vielä, että tytötkin siis kourii toisiaan ja jopa suuteleekin. Pojat ei kouri toisiaan eikä pussaile.
Samaa havainnut, lisäksi kutsuvat toisiaan huoriksi niin kuin joku totesikin. Onneksi itselläni ei ole lapsia eikä tule.
Mua hävettää, tein tota teininä. Meillä se siis oli kaveriporukassa leikkimielistä vitsailua, mutta onhan se nolon näköistä. Toivottavasti en loukannut ketään. Rehellisesti sanottuna mua nyt vaan kiinnosti tissit. Vieraita en tietenkään kourinut. Ai hemmetti kun hävettää taas muistella tätä *vajoaa maan alle*.
Ihan tuli omat teinivuodet mieleen, terv. nimim. "Tätä nykyä ihan normaali, keskiluokkainen ja korkeakoulutettu perheenäiti"
Onhan tuo teinityttöjen seksuaalisuuden ilmaiseminen suorastaan pöyristyttävää.
Mekin tehtiin tota. Kutsuin myös kaveripoikiani homoiksi ja nämä minua huoraksi.
Ja normaali musta tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että tytötkin siis kourii toisiaan ja jopa suuteleekin. Pojat ei kouri toisiaan eikä pussaile.
Ainakin itse ollessa vielä yläaste-lukio-ikäinen poikien nähdessä tyttöjen kourivan ja pusuttelevan toisiaan päättivät pojat pistää keskenään vielä paremmaksi...
Ihan normaalia ja meillä ainakin ihan leikkumielisesti tehdään :D ihan estottomasti voi tarrata _kaverin_ pyllyyn kiinni jos siltä tuntuu. Mut tuo rinki juttu kuulosti ihan oudolla.
Vierailija kirjoitti:
On hyvin tavallista. Tytöt varsinkin kourivat toisia tyttöjä ja jopa poikia ihan estottomasti.
Teinien ope
Teeppä poikana sama tytölle niin se on seksuaalinen ahdistelu ja raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää, tein tota teininä. Meillä se siis oli kaveriporukassa leikkimielistä vitsailua, mutta onhan se nolon näköistä. Toivottavasti en loukannut ketään. Rehellisesti sanottuna mua nyt vaan kiinnosti tissit. Vieraita en tietenkään kourinut. Ai hemmetti kun hävettää taas muistella tätä *vajoaa maan alle*.
Lisään vielä, ettei tule väärinkäsityksiä, niin teimme tota keskenämme, ei muiden nähden jonain showna. Kourittiin vain kavereita, eikä todellakaan kutsuttu toisiamme horoiksi tai homoiksi. Tai siis minä kourin eniten *häpeää*.
Joo mekin 15 vuotta sitten ala-asteella toisiamme huoriteltiin ynnä muuta. Mutt sanosin ett se kuuluu siihen ikään, ei kannata tehä mitään jos kyseessä ei ole väkivaltasuutta.
Eiköhän tuollainen ole ihan normaalia.
Tietysti sitten eri asia, jos sitä tehdään kiusaamistarkoituksessa.
Hyi vittu.