Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parisuhteessasi saa useammin suuseksiä?

Vierailija
18.02.2016 |

Entä kuinka usein saa ograsmiin saakka?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa aina ja loppuun asti. Minä en saa koskaan olen myös nainen.

Mitä vittua? Mitä järkeä olla lesbo saatana jos ei nuole pillua? Mikä lesbo se sellainen on? Vitun sairasta.

t. Mies

Vierailija
42/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva sais paljonkin mutta ei halua. Ei myöskään anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Sama juttu meillä paitsi ollaan yhdessä oltu 12 vuotta

M 29

Vierailija
44/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa enemmän suuseksiä, koska pidän sen antamisesta. Mies saa sitä aina kun tahtoo ja aika usein teen itse aloitteen. Aika usein se käy esileikistä, mutta joskus hoitelen miehen loppuun asti.

Minulle suuseksin saaminen on kivaa vaihtelua.

Vierailija
45/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suuseksiä aina. Molemmin puolin annetaan ja saadaan. Vaimo tykkää istua kasvoilllani ja siinä kielellä kutittelen, hän saa lähes aina. Myös vaimo ottaa suihin lopuun asti

Vierailija
46/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa enemmän.. Tykkään imee sen munaa ja samalla pitää vibraa omas pillus. En tykkää suuseksistä. Ja tollee takuuvarmaa lauetaa kumpikin samaa aikaa aaaahh

Vierailija
47/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuoden aikana minä saanut blowjobin 5 kertaa (eikä kertaakaan loppuun), vaimo saa aina kielikutittelua kun vaan haluaa eli ainakin kahdesti kuussa ja aina orgasmiin asti.

Vierailija
48/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina kun haluan ja orkkuun asti, miehelle antaisin mutta hän ei niin siitä tykkää.

Vierailija
49/55 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina kun haluan. Miehellä on fetissi nuolemiseen, välillä täytyy komentaa että pane nyt välillä. En valita, uskomattoman hyvä mies. Itse annan silloin tällöin, mutta useimmiten mies vain haluaa nuolla ja lopuksi panee.

Vierailija
50/55 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 v kestäneessä suhteessa ei kumpikaan. Muuta seksiä kyllä on riittävästi.

Vierailija
51/55 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Nuolla ei anna ja suihin ei ota

Vierailija
52/55 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan käytännössä lähes joka kerta esileikkinä, mutta en koskaan orkkuun asti, koska en tykkää siitä. Mun on pakko saada kalu sisälleni, vasta sitten tuntuu täydellisen hyvältä. Mies saa kyllä lähes yhtä usein esileikkinä ja mun menkkojan aikana sitten loppuun asti, eli pari kertaa / kk..no joskus muulloinkin yllärinä.

Vierailija
53/55 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa matupoijan mulkusta nesteet poskeen. 

Vierailija
54/55 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meillä ainoa joka saa suuseksiä, joka kerran seksin yhteydessä lämmittelynä ja vähintään kerran viikossa loppuun asti. En itse ikimaailmassa anna nuolla itseäni, koen sen äärimmäisen vastenmielisenä ja suorastaan sairaana ajatuksena, ja mies on onneksi samaa mieltä. Aiemmissa suhteissani tästä oli joskus ongelmia, kun miehet kokivat joksikin kummaksi velvollisuudeksi nuolla naista eivätkä ymmärtäneet, että naisetkin voivat olla erilaisia...

Vierailija
55/55 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääla Abdi ja ollen oikken tytyyvaine ku minnä saada suommilaise naiset aina tehdä minnule hyvä suuseksi muta joskus olla minnu harmitanu kun ollenme mennet ravinttolailla jälkken kotin enkä olle päsyt pesemmän oma vehjetä jos ollen ravintola käynu vessasa kakkala täälä kun olla se pöntöt pienit taika matalat niin olla joskus pitany pyyhki paperin enempi kalu kun persetä mut ei ollet sanonnet naiset mitän viela

minä anta myössiten naisele suula seksit mutta ne enempi haluava jos heität naita pitkan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan