Kumpi parisuhteessasi saa useammin suuseksiä?
Kommentit (55)
Rouva sais paljonkin mutta ei halua. Ei myöskään anna.
32
Sama juttu meillä paitsi ollaan yhdessä oltu 12 vuotta
M 29
Meillä mies saa enemmän suuseksiä, koska pidän sen antamisesta. Mies saa sitä aina kun tahtoo ja aika usein teen itse aloitteen. Aika usein se käy esileikistä, mutta joskus hoitelen miehen loppuun asti.
Minulle suuseksin saaminen on kivaa vaihtelua.
Meillä on suuseksiä aina. Molemmin puolin annetaan ja saadaan. Vaimo tykkää istua kasvoilllani ja siinä kielellä kutittelen, hän saa lähes aina. Myös vaimo ottaa suihin lopuun asti
Mies saa enemmän.. Tykkään imee sen munaa ja samalla pitää vibraa omas pillus. En tykkää suuseksistä. Ja tollee takuuvarmaa lauetaa kumpikin samaa aikaa aaaahh
18 vuoden aikana minä saanut blowjobin 5 kertaa (eikä kertaakaan loppuun), vaimo saa aina kielikutittelua kun vaan haluaa eli ainakin kahdesti kuussa ja aina orgasmiin asti.
Minä saan aina kun haluan ja orkkuun asti, miehelle antaisin mutta hän ei niin siitä tykkää.
Minä saan aina kun haluan. Miehellä on fetissi nuolemiseen, välillä täytyy komentaa että pane nyt välillä. En valita, uskomattoman hyvä mies. Itse annan silloin tällöin, mutta useimmiten mies vain haluaa nuolla ja lopuksi panee.
Yli 10 v kestäneessä suhteessa ei kumpikaan. Muuta seksiä kyllä on riittävästi.
Sama juttu. Nuolla ei anna ja suihin ei ota
Minä saan käytännössä lähes joka kerta esileikkinä, mutta en koskaan orkkuun asti, koska en tykkää siitä. Mun on pakko saada kalu sisälleni, vasta sitten tuntuu täydellisen hyvältä. Mies saa kyllä lähes yhtä usein esileikkinä ja mun menkkojan aikana sitten loppuun asti, eli pari kertaa / kk..no joskus muulloinkin yllärinä.
Tykkään ottaa matupoijan mulkusta nesteet poskeen.
Mies on meillä ainoa joka saa suuseksiä, joka kerran seksin yhteydessä lämmittelynä ja vähintään kerran viikossa loppuun asti. En itse ikimaailmassa anna nuolla itseäni, koen sen äärimmäisen vastenmielisenä ja suorastaan sairaana ajatuksena, ja mies on onneksi samaa mieltä. Aiemmissa suhteissani tästä oli joskus ongelmia, kun miehet kokivat joksikin kummaksi velvollisuudeksi nuolla naista eivätkä ymmärtäneet, että naisetkin voivat olla erilaisia...
Tääla Abdi ja ollen oikken tytyyvaine ku minnä saada suommilaise naiset aina tehdä minnule hyvä suuseksi muta joskus olla minnu harmitanu kun ollenme mennet ravinttolailla jälkken kotin enkä olle päsyt pesemmän oma vehjetä jos ollen ravintola käynu vessasa kakkala täälä kun olla se pöntöt pienit taika matalat niin olla joskus pitany pyyhki paperin enempi kalu kun persetä mut ei ollet sanonnet naiset mitän viela
minä anta myössiten naisele suula seksit mutta ne enempi haluava jos heität naita pitkan
Mitä vittua? Mitä järkeä olla lesbo saatana jos ei nuole pillua? Mikä lesbo se sellainen on? Vitun sairasta.
t. Mies