Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pyydä läheisiäsi ja ystäviäsi tukemaan sinua laihdutuskuurilla."

Vierailija
18.02.2016 |

Puolitoista kuukautta laihdutusta takana ja pudotettujen kilojen määrä neljä. Kun vastaan tuttujen kyselyihin painoni kehityksestä saan jokaiselta nipun erilaisia neuvoja. Pyrin siis laihduttamaan lääkärien terveelliseksi linjaamalla dieetillä, jossa ei ole tarjolla erityisiä wow-elämyksiä.

Kaiken huipuksi painoni heittelee kuukautiskierrosta johtuen ja saan kuulla kommentteja siitä, kuinka käyn varmasti huomaamattani mussuttamassa ruokaa jääkaapilla tiedostamattani jne. Pidän kiinni dieetistäni pilkulleen enkä jaksa alkaa väittelemään ihmisten kanssa käynkö mussuttamassa vai enkö käy. Tukea ei siis todellakaan tarjota ja alan väsymään jatkuvaan painoni raportoimimiseen.

Sitten tulevat kommentoimaan myös nämä, joiden mielestä teen kaiken väärin. Pitäisi ostaa sitä ja tätä sekä tehdä kaikki toisin. Yritän sanoa heille että kokeilen tätä dieettiä nyt ensin kolme kuukautta ja otan uudet keinot framille vasta sen jälkeen.

Yksi ryhmä on myös itsensäkehujat. Ihmetellään surkeaa edistymistäni kun kyseessä olevalla henkilöllä itsellään on lähtenyt omenaviinietikalla ja kananmunilla viisi kiloa viikossa joskus. Itsensäkehujat vaikuttavat paheksuvan oikein erityisesti valitsemaani menetelmää.

Nyt tarvin teiltä vuorostaan hyviä neuvoja joiden avulla saan vedettyä dieettiä kolme kuukautta täyteen ilman että sanon jotain töykeää sekä peruuttamatonta näille ihmisille joiden oletin tukevan minua laihdutuskuurillani. Tein laihduttamisesta julkisen koska halusin maksimoida onnistumiseni sekä voivani selittää rehellisesti miksen syö työkaverien tarjoamia leivonnaisia. Olen itse vienyt töihin hedelmiä korvaamaan leivonnaiset eli en ole jäänyt pois kahvipöydästä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ihmiset laihtuvat tavallisesti tuossa ajassa? Osaavatko kaikki lääkärit suositella terveellistä dieettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi