Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parisuhteessasi saa useammin suuseksiä?

Vierailija
18.02.2016 |

Entä kuinka usein saa ograsmiin saakka?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin saadaan suuseksiä aina kun halutaan. Mies nuolee mulle aina orkun. Kun dildottaa samalla, kun nuolee, orgasmi on taattu. Minä annan välillä miehelle suuseksiä loppuun saakka. Välillä suuseksi on esileikkinä, josta siirrymme yhdyntään.

Vierailija
22/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin saadaan suuseksiä aina kun halutaan. Mies nuolee mulle aina orkun. Kun dildottaa samalla, kun nuolee, orgasmi on taattu. Minä annan välillä miehelle suuseksiä loppuun saakka. Välillä suuseksi on esileikkinä, josta siirrymme yhdyntään.

hetkinen...siirrytte yhdyntään.

Minne saakka, toiseen kaupunkiin vai oletteko ihan omassa kaupungissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa, todella todella paljon enemmän. Monta kertaa viikossa jopa, minä saan muutaman kuukauden välein. Rakastaa sitä aivan ylitse kaiken. Itselle se oli kaikista suurin nautinto parisuhteen alussa, mutta  kokematon mies koki suuseksin antamisen hankalaksi ja aikaavieväksi (saan miestä nopeammin, mutta asento on kuulemma hankala, ei silti kokeile vaihtoehtoja ja on kuulemma vaikeaa kun kieli väsyy jne, hygieniasta ja mausta ei ole kiinni ollenkaan) ja koko kiinnostukseni hommaan lopahti ja tuli syyllinen olo. Saan orgasmin oikeastaan 90% kerroista siis vibran avustuksella kun sormilla en saa. Harmittaahan se miestä, että on mennyt tähän ja ettei tuota orgasmejani, mutta eipä vauvaudu korjaamaan tilannettakaan, joten olkoot. En minä halua pyytää jotain, minkä toinen on sanonut vaivalloiseksi, antaisi sitä itse ja osoittaisi, että ei ole sitä ja haluaisi antaa. Eilenkin annoin oikein pitkän kaavan kautta taas, tuntiko siihen meni ja mies kesken kaiken harmitteli, että ei ole antanut minulle suuseksiä viikkokausiin ja myötäilin siinä. Eipä silti tapahtunut mitään ja sitä ihmettä odotellessa. Kun vain pystyisi nauttimaan kun on ensin pyytänyt itse, mutta tuntuu silloin vain ikävältä ja liki kivuliaalta. Voi kun mies joskus vain repisi vaatteet pois ja hyökkäisi sinne kiihkeästi, eikä pyynnöstä ja epäkiihkeästi.

Vierailija
24/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei  anna ja en saa antaa hänelle. Ts. kumpikaan ei saa ollenkaan. 

sama täällä

Vierailija
25/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva saa ja orgasmiin asti aina. Itse saan huomattavasti harvemmin suihinoton.

Vierailija
26/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, aina kun haluaa. Minä ehkä kerran puolessavuodessa

Vierailija
27/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa aina suuseksiä... Itse olen saanut vain KERRAN

Vierailija
28/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies koki suuseksin antamisen hankalaksi ja aikaavieväksi (saan miestä nopeammin, mutta asento on kuulemma hankala, ei silti kokeile vaihtoehtoja ja on kuulemma vaikeaa kun kieli väsyy jne, hygieniasta ja mausta ei ole kiinni ollenkaan) ja koko kiinnostukseni hommaan lopahti ja tuli syyllinen olo.

Kuulostaa aika käsittämattömältä. Eihän se asento mahallaan pää naisen haaroissa niin hirveän ergonominen ole, mutta ei lähellekään niin hankala, että sen takia niin kivaa asiaa pitäisi vältellä. Varsinkin jos pistää tyynyn takapuolen alle, niin kyllähän siinä nautiskelee, siis molemmat. Toivottavasti keksit jonkun konstin saada mies mukaan, pitäähän sitä kivaa olla molemmilla.

Vierailija
29/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa aina ja loppuun asti. Minä en saa koskaan olen myös nainen.

Vierailija
30/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies koki suuseksin antamisen hankalaksi ja aikaavieväksi (saan miestä nopeammin, mutta asento on kuulemma hankala, ei silti kokeile vaihtoehtoja ja on kuulemma vaikeaa kun kieli väsyy jne, hygieniasta ja mausta ei ole kiinni ollenkaan) ja koko kiinnostukseni hommaan lopahti ja tuli syyllinen olo.

Kuulostaa aika käsittämattömältä. Eihän se asento mahallaan pää naisen haaroissa niin hirveän ergonominen ole, mutta ei lähellekään niin hankala, että sen takia niin kivaa asiaa pitäisi vältellä. Varsinkin jos pistää tyynyn takapuolen alle, niin kyllähän siinä nautiskelee, siis molemmat. Toivottavasti keksit jonkun konstin saada mies mukaan, pitäähän sitä kivaa olla molemmilla.

asennoista ja ergonomiasta, mun mies tykkää eniten nuolla minua takaa niin että olen "kontillani" sängynreunalla ja hän on polvillaan lattialla ja minä pääsen sormettaan klittaa - ihanaa on tämä

Vierailija
31/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hetkinen...siirrytte yhdyntään.

Minne saakka, toiseen kaupunkiin vai oletteko ihan omassa kaupungissa

Heh heh hee! Ootpas sä nokkela.

Vierailija
32/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa suuseksiä lähes joka kerralla, itse muutaman kerran vuodessa. Loppuun asti olen saanut ehkä kaksi kertaa 16 vuotisen suhteen aikana, vaimo varmaan joka kolmas kerta.

Vierailija
33/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo sai silloin kun seksiä vielä oli ja tykkään antaa suuseksiä vaimolle tykkään myös saada mutta en loppuun asti. tosin ei mitään kohta vuoteen eli meillä ei kumpikaan nykyään

Vierailija
34/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei seksi enää kiinnosta kun vaihtarit alkanut. Ottaa kyllä suihin aina kun haluan... eli seksielämä pelkkää suikkaria 😟

M41

Vierailija
35/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin saa yhtä usein eli ei koskaan.

Vierailija
36/55 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa ehkä noin joka toinen kerta ja orgasmin myös ehkä noin joka toinen kerta. Itse sain viimeksi, odoteltiin vaimon synnytyksen jälkeistä tarkastusta. Sitä joka on 10vkoa synnytyksen jälkeen. Muutaman kerran olen kysellyt, mutta ei sillä ole vaikutusta. Ja kuopus täytti juuri 18v :)

Vierailija
37/55 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% muija saa enemmän, en kyllä itse niin sitä haluakkaan, muija saa joka kerta ja myös orgasmin aina... jeppis85

Vierailija
38/55 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmasti useammin, mutta kyllä mieskin saa. Vaihtelee saako loppuun asti, yleensä kyllä. Eli minä orgasmiin asti ja mies silloin tällöin orgasmiin asti, riippuu miten jatketaan ;)

Vierailija
39/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pentti.

Vierailija
40/55 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, siis mies. Koska vaimo ei anna koskaan nuolla pilluaan, vaikka itse nuolisin vaikka joka päivä. Saisi olla pissainenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi