Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, huomenna on viinipäivä!

Vierailija
18.02.2016 |

Pitää tehdä vertailua jo ennalta, ottaiskohan punaista vai valkoista, minkähän kanssa. Jee!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIINAPÄIVÄ

Vierailija
22/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu huomisesta on? Mulla on viinilasi tässä ruoan kyljessä, tai ruoka jo syöty ja lasiin jäi, ja sit nyt liitän. Taidan lisätä vielä lirun mut se on sit siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks huomenna viinintai?!?! Mulla on viikonpäivät näköjään ihan sekaisin.

Vierailija
24/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkua, punkkua!! <3

Vierailija
25/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva kotimainen valkoviini on parasta. JEE !!

Vierailija
26/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on viinipäivä, näin on! Ihanaa viikon jälkeen siemailla punkkua, käpertyä sohvan nurkkaan ja syödä herkkuja.

Vierailija
27/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa taloudessa lapsien pelolla odottama päivä... Mutta väliäkö hällä, kunhan mammat saa parantaa maailmaa.

Vierailija
28/44 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta niitä kyykkyviinejä, vaan jotakin laadukkaampaa. Ja yksi pullo riittää koko viikonlopuksi! Tai osta vaikka alkoholitonta. Työssäni näen päivittäin mitä alkoholiriippuvuus tekee ihmiselle, useimmille se on hiipinyt lähes salaa viikonloppulipittelystä päivittäiseksi.

Vierailija
29/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse tänään kuivistella kun lapsi on himassa, mutta huomenna kun menee yökylään niin eiköhän miehen kanssa pullo tai kaksi huitaista kitusiin...

Vierailija
30/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin itse tänään kuivistella kun lapsi on himassa, mutta huomenna kun menee yökylään niin eiköhän miehen kanssa pullo tai kaksi huitaista kitusiin...

Hauskinta mitä keksit, kännätä miehen kanssa? Sitten illan päätteeksi massiivinen känniriita? Hauskaa viikonloppua!

Vierailija
31/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti se on kossupäivä. Tämän opetti mulle yksi kaveri, joka on raksahommissa. Nehän juo kaljaa joka päivä, mutta perjantai, se on KOSSUPÄIVÄ!!!

Vierailija
32/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinintissuttelijoiden suu haisee kuselta, yäk.

Vierailija
33/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pullo aukes juuri! Lähtee JP Chenevellä!

Vierailija
34/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-13 eka pullo

14-18 toka pullo

20-23 vika pullo.

Perrrrjantai!!!!

Vierailija
35/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinintissuttelijoiden suu haisee kuselta, yäk.

Sanakirja, kohta tissuttelu: jatkuvaa "otan taas vaan ihan vähäsen" -litkimistä lähes jokaisena viikonpäivänä, arkena tai sunnuntaina, ei mitään eroa, joskus peitellysti kodinhoitohuoneessa tai autotallissa -tyyppisesti, mutta homman nimen huomaa katseesta, on nimittäin se hönö ilme mutta ei kuitenkaan kunnolla pöhnäistä yleisolemusta. Pastilleja kuluu, jotta selviytyy ootko sä taas... -ristikuulusteluista muka puhtain paperein.

Tässähän puhuttiin viinipäivästä, eikä missään sanottu että viinipäivä olisi kertaalleen edes joka viikko, ei välttämättä edes joka kuukausikaan. Itse haiset, saatana.

Vierailija
36/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on vaan niiiiin paskaa.

t. ulkosuomalainen keski-Euroopan viinialueilta

Vierailija
37/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viinipäivä aina pe, la ja su. Nimittäin avataan viinipullo perjantain päivällisellä ja se riittää koko viikonlopuksi, kun molemmat ottavat lasillisen / päivällinen. Luulen että tänään korkataan Gerard Bertrand, Natyralys luomuviini. Ja juu, en ymmärrä viinien päälle muutakuin maun ja 25 v:n kokemuksella osaan jo erottaa mikä on pahaa ja mikä hyvää ;). Vaikka vielä kokeneemmat sanovat, että ei mikään ole viini ole kuin päältä pahaa! Silloin se pitäis varmaan vaan juoda kerralla kaikki..

Vierailija
38/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju lapsettomien ketju?

Vierailija
39/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta mitä keksit, kännätä miehen kanssa? Sitten illan päätteeksi massiivinen känniriita? Hauskaa viikonloppua!

Mitäs se sun napaas kaivelee, mikä on hauskinta mitä mieheni kanssa keksitään? Olen pahoillani että sulla on tuommoiset traumat alkoholin käytöstä, että ilta päättyy aina massiiviseen känniriitaan, mut ei meillä vaan. Pelaillaan pelejä, saunotaan, rakastellaan... Jos tosiaankin kaksi pulloa juodaan, pullo mieheen välillä 17-23 niin eipä siinä vielä kauheita aineiksia "massiiviseen känniriitaan" edes olisi, jos nyt muutenkaan humalassa riideltäisiin.

Mut kiitos välittämisestä, ainahan se lämmittää. Oikein hauskaa viikonloppua sinullekin! :)

Vierailija
40/44 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se sun napaas kaivelee, mikä on hauskinta mitä mieheni kanssa keksitään? Olen pahoillani että sulla on tuommoiset traumat alkoholin käytöstä, että ilta päättyy aina massiiviseen känniriitaan, mut ei meillä vaan. Pelaillaan pelejä, saunotaan, rakastellaan... Jos tosiaankin kaksi pulloa juodaan, pullo mieheen välillä 17-23 niin eipä siinä vielä kauheita aineiksia "massiiviseen känniriitaan" edes olisi, jos nyt muutenkaan humalassa riideltäisiin.

Mut kiitos välittämisestä, ainahan se lämmittää. Oikein hauskaa viikonloppua sinullekin! :)

aina kiva vähän ravistella näitä alkosta traumatisoituneita...... =D massiivinen känniriita bitch please!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän