Miksi pizzakebabberioissa annokset on aina niin valtavia?
Pakko ottaa aina mukaan, kun siitä riitää ainakin kahdeksi kerraksi syötävää.
Kommentit (18)
Siitä syystä, että asiakkaat sitä haluavat. Jos jossain paikassa annoksia pienennetään, tulee siitä heti valitusta ja asiakkaat vaihtavat siihen toiseen paikkaan missä se rullakebab painaa vielä puolitoista kiloa.
Tuollaisella hötöllä ei muuten lähde nälkä, vähintään miesten annoksia.
se on kyl kauheeta, kun tulee ahdettuu sitten koko satsi ja ähky loppupäivän. ahne mikä ahne :D
Samaa mieltä. Ällöttävän isoja annoksia melkein aina. Jää melkein puolet syömättä usein. Mies 32v
Mamujen salaliitto syöttää pottunokat ennenaikaiseen hautaan suolarasvapommilla.
Joo ja sit kun tilaa kotiin, sitä on niin helvetin vähän survottu niihin rasioihin.
Ihan pieniin annoksiin ei voi piilotella tarpeellista määrää vääräuskoisille tarkoitettuja ihmisperäisiä orgaanisia jekkuja.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Mamujen salaliitto syöttää pottunokat ennenaikaiseen hautaan suolarasvapommilla.
Tätä olin juuri tulossa sanomaan, että vuosien kuuden euron räiskäleiden ahtamisen jälkeen ei suomimiehistä maanpuolustukseen enää ole.
Kyllä mul vaan menee koko satsi kerralla... Olen siis 50-kiloinen nainen. Ja niiden kohderyhmähän on 20-50-vuotiaat miehet, joihin tollainen ruoka uppoaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella hötöllä ei muuten lähde nälkä, vähintään miesten annoksia.
No ei noi kebabpaikat kyllä mitään höttöä ole, päinvastoin. Varmaan viikon rasvat yhdessä annoksessa! Eikä nälkä tule takuulla samana päivänä.
Jos pidät kevyenä höttönä joka ei vie nälkää, aika läski takuuvarmaan olet.
Ei uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mul vaan menee koko satsi kerralla... Olen siis 50-kiloinen nainen. Ja niiden kohderyhmähän on 20-50-vuotiaat miehet, joihin tollainen ruoka uppoaa helposti.
No ei uppoa.
77kg, 33v mies.
Vaimon kanssa pizza aina puokkiin.
Pöh pakko tilata aina kaksi kerralla kun ei noista lähde työmiehellä nälkä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei uppoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei uppoa.
77kg, 33v mies.
Vaimon kanssa pizza aina puokkiin.
Mut eiks se oo hyvä, että annoskoot on mitoitettu suuriruokahaluisten mukaan, niin kaikki saa tarpeeksi :) Ne jotka ei jaksa syödä voi viedä sen kotiinsa. Mulla on hyvin venyvä mahalaukku. Syön yleensä kahdesti päivässä, niin siksi tollainen menee helposti.
Täälläkin 50kg nainen joka vetää aina koko annoksen kerralla :D tilaan vielä yleensä siitä paikasta josta saa isoimmat annokset. Pienistä jää nälkä.
Eipä tule muuta syötyä samana päivänä, jos tuollaista syö. Ihan hyvä määrä, jos ei muuta syö samana päivänä. Pieni naisihminen olen.
Vierailija kirjoitti:
No onpa Sinullakin ongelmat.
Tiedän Turussa vain yhden kebabbilan, jonka annos extralihalla vie nälän, eikä siitäkään tule "liian täyteen" eikä ähkyyn, ellei ole puputellut pohjia kotona tai burgerissa ennen syömään lähtöä.
Miksi suomalaisilla on tapana valittaa siitä, että saavat rahoilleen vastinetta?
Millaiset mahat teillä on, kun ne eivät yhtä standardipizzaa tai -rullakebabia vedä?
On pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että yhden tavallisen kebab-annoksen jälkeen tekisi mieli vielä syödä lisää.
Ravintomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa Sinullakin ongelmat.
Tiedän Turussa vain yhden kebabbilan, jonka annos extralihalla vie nälän, eikä siitäkään tule "liian täyteen" eikä ähkyyn, ellei ole puputellut pohjia kotona tai burgerissa ennen syömään lähtöä.
Miksi suomalaisilla on tapana valittaa siitä, että saavat rahoilleen vastinetta?
Millaiset mahat teillä on, kun ne eivät yhtä standardipizzaa tai -rullakebabia vedä?
On pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että yhden tavallisen kebab-annoksen jälkeen tekisi mieli vielä syödä lisää.
Kaikilla meillä on toki omat sääntömme, mutta jos minä, salilla käyvä, 30 vuoden mässäilyputken päätteeksi likemmäs 140 kiloa painanut 185 senttinen mätisäkki, tulin tuollaisesta turkulaisesta normi-rullasta tai kiekosta hyvinkin täyteen, niin aika vaikeaa minun on uskoa että ihan normaalikokoinen ihminen ei siitä kylläiseksi tulisi.
Koska niiden asiakkaista valtaosa on siinä iässä olevia miehiä, että ruokaa pitää aina olla vähintään ämpärillinen, kun muuten ei nälkä lähde.