Sain juuri kuulla että veljelleni tulee toinen lapsi. Tosin hän ei sitä itse kertonut
vaan kautta rantain sain kuulla. Miten suhtautua asiaan vai ollako välinpitämätön?
Kommentit (15)
Kerron sitten kun olen valmis kertomaan kaikille. Nyt tästä raskaudesta tietää vain muutaman ihminen. Jos se on veljieni korviin kantautunut, niin ei voi mitään, mutta tuskin on.
Ja oliko ongelmasi nyt siis a) se, että sinua loukkaa, kun et ole saanut henk.koht. tietoa asiasta vai b) se, ettet tiedä onnitellako veljeä vielä, kun "virallisesti" et tiedä asiasta?
huvittaa että tiedän jo nyt asiasta.
tulossa. No pakko oli soittaa kaikille ja kertoa!
Vai paistaako asia niiden naamalta ja vihjailevat siihen suuntaan? Vai olisiko veljesi vaimo vain lihonut grillikauden alettua? :O
tarkoituksella itseään. Sama juttu oli ekassa raskaudessa. Helppohan se on arvata kun ei nähdä aikoihin et mistä kyse.
vielä keskenmeno. Siis veljelläni. t.ap
Eihän toi miehen raskautuminen kovin jokapäiväistä oo, varmaan olisivat tiedemiehet kiinnostuneita tapauksesta.
No pakko oli soittaa kaikille ja kertoa!
Et sitten ottanut itse asianosaisia lainkaan huomioon? Aika töykeää levittää tietoa, jota he eivät vielä ole valmiita jakamaan kaikkien kanssa.
Itse en haluaisi, että kaikki tietävät raskaudesta ennen puoliväliä, koska ei kertakaikkiaan kiinnostaisi itkeä keskenmenoa jokaikisen puolitutun kanssa uudestaan ja uudestaan. Kun hehän tietysti tulisivat onnittelemaan. Ja sitten pitäisi kertoa, mitä on käynyt.
Raivostuttavia tuollaiset möläyttelijät.
No pakko oli soittaa kaikille ja kertoa!
Et sitten ottanut itse asianosaisia lainkaan huomioon? Aika töykeää levittää tietoa, jota he eivät vielä ole valmiita jakamaan kaikkien kanssa.
Itse en haluaisi, että kaikki tietävät raskaudesta ennen puoliväliä, koska ei kertakaikkiaan kiinnostaisi itkeä keskenmenoa jokaikisen puolitutun kanssa uudestaan ja uudestaan. Kun hehän tietysti tulisivat onnittelemaan. Ja sitten pitäisi kertoa, mitä on käynyt.
Raivostuttavia tuollaiset möläyttelijät.
Kaikki tietää muttei "tiedä".
Sitten näytellään yllättynyttä naamaa kun toinen tulee asiaa uutisoimaan maha niin tuhdisti pystyssä että näkyy kilometrin päähän.
Oikeesti, en ymmärrä tuommosta hyssyttelyä ja piilottelua.
Raskaus, keskenmeno, syntyminen ym on kaikki vaan elämää.
Mä en ainakaan kokenut että mun olis pitänyt ensimmäisenä soittaa sisaruksilleni kun sain tietää odottavani vauvaa. Mä odotin ensimmäisen kolmanneksen raskaudesta, ja sitten vasta kerroin sukulaisille ja tutuille.
Mulle ihan sama mitä ne pikku mielissään pyöritteli, ja pienissä maailmoissaan juoruili. Mikään varsinainen salaisuus se ei ollut, mutta ei mikään julistuksen paikkakaan.
veljelläni on lapsi, josta virallisesti en tiedä yhtään mitään.
En tiedä koska on syntynyt, mikä on nimi jne.
tuntuu kurjalta mutta minkäs teet?