Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulla on päänsärkyä aina vapaapäivänä??

Vierailija
17.02.2016 |

Niin kuin taas :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla stressin laukeaminen, tai onko päivärytmisi erilainen vapaapäivänä.Nukutko myöhempään syötkö aamiaisen myöhempään ?

Vierailija
2/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono tyyny ja nukut sillä liian pitkään.

Been there.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi laukeaa. Usein migreenikin on juuri viikonloppuisin, kun viikon työstressit laukeaa.

Vierailija
4/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sitä myös sairastuu flunssaan tiukan työputken päätteeksi tai loman alkaessa. Ärsyttävää mutta totta.

Vierailija
5/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla stressin laukeaminen, tai onko päivärytmisi erilainen vapaapäivänä.Nukutko myöhempään syötkö aamiaisen myöhempään ?

Vuorotyö ja ei ole oikein rytmiä elämässä. Mutta päätä särkenyt taas aamusta iltaan tänään. Ärsyttävää kun menee aina vapaapäivä hukkaan.

Vierailija
6/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kyse on itse aiheutetusta särystä...

Vierailija
7/8 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut pidempään kuin työpäivinä? Liika uni aiheuttaa päänsärkyä ja nestevajausta. Lisäksi jos olet kofeiiniriippuvainen, niin aamukahvi tietysti siirtyy pidemmän unen seurauksena ja aiheuttaa päänsärkyä.

Vierailija
8/8 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein sama ongelma. Johtuu todennäköisesti nukkumisesta eli vapaa päivinä nukkuu huomattavasti enemmän kuin työpäivinä. Tavanomaista pidempään nukkuminen voi aiheuttaa päänsäryn esimerkiksi siksi, että serotoniin määrä vähenee liiaksi. Nukkuminen kun saa serotoniin erittymään.