Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kollageenijauhe (sisäisesti nautittava) - yöks!

Vierailija
17.02.2016 |

Jonkun Karita Tykän vai kenen julkkiksen innoittaman ostin purkillisen kollageenijauhetta, jonka pitäisi auttaa ihoa säilymään nuorekkaana kun oma kollageenituotanto heikkenee kolmenkympin jälkeen. Oon jo vähän yli 40 ja pikku ryppyjä alkaa jo olla, periaatteessa so what, mutta ostinpa nyt kuitenkin tuon purkin jos vaikka siliäisin kakskymppiseksi jälleen ;). Mutta auta armias miten kamalan makuista. Kala, josta kollageeni on peräisin, tulee pahasti tyrnin läpi ja mikä pahinta, jauhe ei sekoitu kunnolla veteen vaikka vispilällä veivaan. Onko joku muu kokeillut kollageenijauhetta ja maistuuko ja onko mitään vaikutusta. Tumpeloin ostos aikoihin!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenin nauttiminen suun kautta ei valitettavasti auta iholla. Se ei imeydy ruoansulatuksen kautta, vaan keho valmistaa sen itse solutasolla. C- ja A-vitamiinin nauttiminen toimii paremmin.

Eikös se ole E vitamiini joka on ihon kunnon kannalta se tärkein..?

Vierailija
42/46 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpa.

Onko tuo kollageenin popsiminen jo ihan passee?

Huomasin hamstranneeni purkkeja kaappiin joten mulla on vielä kokeilematta tuon teho tai tuntuuko missään. Ymmärtääkseni tuota syödään nivelten hyvinvointiinkiin.

Ja moni tuntuisi tykkäävään vaikutuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostelenpa.

Onko tuo kollageenin popsiminen jo ihan passee?

Huomasin hamstranneeni purkkeja kaappiin joten mulla on vielä kokeilematta tuon teho tai tuntuuko missään. Ymmärtääkseni tuota syödään nivelten hyvinvointiinkiin.

Ja moni tuntuisi tykkäävään vaikutuksista.

Kollageenia saa ihan ravinnosta, ei sitä erikseen tarvita syödä. Eikä varsinkaan jossain jauheen muodossa.

Vierailija
44/46 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sama asia. 🙂Maksatte ihan turhasta. Löytyy leivontahyllystä:

Liivate eli gelatiini on proteiinista koostuva ruoka-aine, jota valmistetaan yleensä sian nahasta tai sian tai naudan luuytimistä, suolista ja jänteistä pitkään keittämällä. Ulkoisilta ominaisuuksiltaan puhdas liivate on kiinteää ja haurasta, läpikuultavaa tai kellertävää, lähestulkoon hajutonta ja mautonta ainetta. Wikipedia

Vierailija
45/46 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan kuvittelen mutta hiukset paremman oloiset nyt kun olen ottanut kollageenivalmistetta tai sitten johtuu muista lisäravinteista. 

Vierailija
46/46 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaan kuvittelen mutta hiukset paremman oloiset nyt kun olen ottanut kollageenivalmistetta tai sitten johtuu muista lisäravinteista. 

Kuvittelet vain, ei keinotekoiset aineet hiuksia paranna. Oli se sitten kollageenia tai jotain muuta lisäravinnetta.