Kollageenijauhe (sisäisesti nautittava) - yöks!
Jonkun Karita Tykän vai kenen julkkiksen innoittaman ostin purkillisen kollageenijauhetta, jonka pitäisi auttaa ihoa säilymään nuorekkaana kun oma kollageenituotanto heikkenee kolmenkympin jälkeen. Oon jo vähän yli 40 ja pikku ryppyjä alkaa jo olla, periaatteessa so what, mutta ostinpa nyt kuitenkin tuon purkin jos vaikka siliäisin kakskymppiseksi jälleen ;). Mutta auta armias miten kamalan makuista. Kala, josta kollageeni on peräisin, tulee pahasti tyrnin läpi ja mikä pahinta, jauhe ei sekoitu kunnolla veteen vaikka vispilällä veivaan. Onko joku muu kokeillut kollageenijauhetta ja maistuuko ja onko mitään vaikutusta. Tumpeloin ostos aikoihin!
Kommentit (46)
Mulla ikä 41 ja about 38 vuotiaana iho harmaantui ja vanheni ja verisuonia nousi nenän seudulle ym.Kollageenijauhe ja meikkien vaihto BareMineralsiin on helpottanut,palauttanut kimmoisuutta ja tasoittanut väriä.Jos pitää taukoa,näkyy se heti.
Kyllä niitä on mauttomiakin - erittäin hyvä tuote on https://topshape100.com/. Mauton, sekoittuu hyvin kylmääkin veteen - ja tuota voi lisätä myös kasvovoiteeseensa samoin kuin hiusten hoitoon (munan tilalle - jos tiedätte mitä tarkoitan - tuolta löydätte myös käyttöohjeita ja muuta tietoa). Meidän perheessä syö kaikki - 5. tyttö ja koira mukaanlukien.
Kollageenia kyllä muodostuu juuri kuten yllä mainittiin, aminohapoista ja siinä sitten onkin merkitystä mitä aminohappoja on saatavilla. Siksipä tuota kollageeni-pohjaista olisikin hyvä nauttia. Jotta oikeita aminohappoja on saatavilla...
"Ja mä puklaan puklaan puklaan kaikki pois, kaikki pois..."
Featuring Laura Närhi
No se Karitan tuote on hyvä ja mauton. Ihon pintakuivuus on helpottanut.
SuperLemonin collageeni jauhe mautonta. Olen vuoden käyttänyt ja jo ensimmäisen purkin jälkeen iho on sileä/pehmeä ja hiukset loistaa. Syksyllä kosmetologi kysyi, että millä ihmeellä voi iho tuntua näin pehmeältä ja sileältä kesän jälkeen. Eikä muuta ihmettä kun sisäisesti collagen jauhetta ! suosittelen
NIMIM. VIERAILIJA: MISTÄ TUO TIETO ON PERÄISIN ETTEI IMEYDY MAHASTA? LAITA LINKKI TUTKIMUKSEEN JOKA NÄIN ON VÄITTÄNYT.
Älkää ostako kalakollageenia!
Katsokaa että siinä lukee nimen omaan nauta. Kalasta ei ole tuossa hyötyä, vaan sen pitää olla naudasta peräisin.
Käyttäkää jauhetta mikä on esipilkottu siten, että elimistö pystyy sitä hyödyntämään.
Laajemmin vaikuttavat ne missä on sekä 1 tyypin että 2 tyypin kollageenia.
1 tyypin kollageeni on kuitenkin se tärkein.
Käyttö veteen sekoitettuna kanssa tyhjään vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun Karita Tykän vai kenen julkkiksen innoittaman ostin purkillisen kollageenijauhetta, jonka pitäisi auttaa ihoa säilymään nuorekkaana kun oma kollageenituotanto heikkenee kolmenkympin jälkeen. Oon jo vähän yli 40 ja pikku ryppyjä alkaa jo olla, periaatteessa so what, mutta ostinpa nyt kuitenkin tuon purkin jos vaikka siliäisin kakskymppiseksi jälleen ;). Mutta auta armias miten kamalan makuista. Kala, josta kollageeni on peräisin, tulee pahasti tyrnin läpi ja mikä pahinta, jauhe ei sekoitu kunnolla veteen vaikka vispilällä veivaan. Onko joku muu kokeillut kollageenijauhetta ja maistuuko ja onko mitään vaikutusta. Tumpeloin ostos aikoihin!
Kannattaa kokeilla tablettimuodossa. Ostin vuosia sitten Karitan mainostamaa ateriankorvikejauhetta ja sama juttu; syömiskelvotonta litkua joka jäi paakkuiseksi.
Tässäpä infoa tieteellisine viitteineen. Kalakollageeni on paras. Itse käytän puhdas beautyn kollageeni + mustikkaa, sekoitan shakerissa veteen. Maku ei ole hyvä mutta vedän juoman vain alas sen kummemmin miettimättä. Yleensä juon iltaisin, koska yöllä iho uudistuu. Vaikutuksia huomaan ihon värissä ja kynsissä, jotka ovat selvästi vahvemmat kuin aiemmin.
Ihotautilääkärin mukaanon mahdoton ajatus että jauheet millään tavalla ehkäisee vanhenemista. Lääkärit tietää, mäkään en usko tätä höpönhöpöä. Rahat pois hölmöiltä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihotautilääkärin mukaanon mahdoton ajatus että jauheet millään tavalla ehkäisee vanhenemista. Lääkärit tietää, mäkään en usko tätä höpönhöpöä. Rahat pois hölmöiltä vaan.
Geenitestin mukaan minulla on taipumus huonoon kollageenintuotantoon ja nivelet ovatkin yliliikkuvat ja iho löysää (esim. allit, leuanalus, sisäreidet). Eli minä olisin taipuvainen uskomaan, että joillekin voi olla apua. Ja yli 40-vuotiailla kaikilla kollageeninmuodostus hidastuu siitä mitä se on ollut aiemmin.
Käytän maustamatonta kahvin joukossa. Kuppi kahvia, ruokalusikallinen MCT-öljyä ja 2 tl kollageenia. Blenderillä sekaisin. Hyvää on.
Mulla lähti ekan viikon jälkeen peräpukamat ja iho silottui että nyt joutuu taas näyttään henkkareita kun hakee kaljaa. vaimokin laihtu 20kg samalla ja naapurin emäntä myös.
itsellä käytössä myös Jutan ohjelmat ja nettivalmennukset ja lidlin heidi klumit vaimolla.
Pakko kertoa oma kokemus vaikka vanha ketju onkin.....
Piruuttani kokeilin Vividan beauty shottia sen 12 vkon kuurin maksimiannostuksella. En odottanut mitään, ajattelin että sisko joka näkee 3 kk jälkeen kylla huomaa jos jotain tapahtunut. 12 vkoa ja lakkaan ottamasta tata kallista litkua, ei ole sellaiseen hömppään rahaa. Muutaman viikon jälkeen tajusin itse että ihon kunto parantunut huomattavasti ja leuan punaiset finniarvet alkaneet hävitä. Yksi tuttu huomasi heti kun näki että iho paljon parempi. Sisko sanoi että jotenkin pulleamman näköinen iho.
Rypyistä en tiedä mutta sen verran ihon kunto parani etten taida uskaltaa lopettaa.... Muuten elämäntavat pysyi täysin samana eli sokeria liikaa ja liian vähän unta.
Vierailija kirjoitti:
edullisin ja täysin mauton kollageenijauhe, nutrielixirin finkollagen. tehty naudasta. kilohinta n.63e. 900 g pönttö n. 56e. kestää kuukausia. päivässä otetaan 1-3 rkl. auttaa niveliin ja ihoon. suosittelen.
olet väärässä. kysyin ihottautilääkäriltä kollageenijauheesta. suositteli vanhenevan ihon hoitoon. kyllä imeytyy mahasta.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten helposti ihmiset on huijattavissa. Ihmiskeho toimii niin, että ravintoaineet pilkkoutuvat ruuansulatuksessa pienemmiksi (kollageeni-proteiini aminohapoiksi) ja vasta nämä pienemmät yksiköt imeytyvät verenkiertoon. Verenkierrosta ne kuljetetaan soluihin, eikä niistä aminohapoista enää kollageenia muodosteta, vaan niitä proteiineja, joita elimistö kulloinkin tarvitsee.
Saman tuloksen saisitte siis syömällä mitä tahansa proteiinia ja niitä on varmasti paremman makuisiakin. :)Biotiini ja sinkki sen sijaan varmaan toimivatkin.
Ok, mun keho ei tuota kollageenia joten minä huijattava joudun ihan lääkärin määräämänä sitä syömään.
Ei tuo maku nyt niin järkyttävä ole etteikö sen saa kipattua suuhunsa. Sekoittuu veteenkin ihan hyvin. Sitä en sitten tiedä onko käytöstä mitään hyötyä. Omakohtainen käyttökin vasta sen verran lyhytaikainen.