Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt näköharhoja juomisen jälkeen?

Vierailija
17.02.2016 |

Kauanko joit putkeen? Minkälaisia harhat olivat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää, väreilyä silmissä. Näin että kattiloissa tulis höyryä, vaikka ei ollut. Ei mitään vakavampaa siis..

Miksi ap kysyy?

Vierailija
2/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo rupes näkymään kahtena, lopetin juomisen siihen paikkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 päivää, väreilyä silmissä. Näin että kattiloissa tulis höyryä, vaikka ei ollut. Ei mitään vakavampaa siis..

Miksi ap kysyy?

Itse join viikon humalahakuisesti ja lopetin äkillisesti. Näin lieviä harhoja, mutta tajusin ne harhoiksi. Rauhoittavilla ne hävisivät. Tästä on jo pidemmän aikaa, mutta olen alkanut pohtimaan sitä.. Luinkin jostain, että voi olla vahva vieroitusoire.

Vierailija
4/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sulla kesti harhat? Minäkin tajusin harhoiksi ja luulen, että tuota väreilyä tulee mulle silmien rasittumisesta alkoholista tms. eikä niinkään mielenterveyssyistä. -2

Vierailija
5/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt varsinaisia hallusinaatioita, mutta pientä välkähtelyä ääreisnäön reunoilla. Mutta kun on ryypännyt muutaman päivän-viikon aamusta iltaan ja illasta aamuun, niin sen jälkeen krapulaunet ja yöt ovat pelottavia. Monta kertaa olen herännyt krapulan vallassa ja hiestä märkänä peittoon sotkeutuneena ja olen tavallaan nähnyt pimeässä jotain porukkaa (humanoideja?) sängyn ympärillä liikuskelemassa. Eihän siinä heti uskalla uudestaan nukahtaa. Ei onneksi ole pitkään aikaan tullut ryypättyä noin paljoa putkeen. Eräs kaverini aikoinaan sekosi jos hän joi väkevää viinaa, oluesta ei tullut mitään, mutta viinasta hän näki hallusinaatioita. Huitoi käsillään ja puhui outoja niille mitä näki, kerran selitti että merestä ja pyörätiestä tulee käsiä ja naamoja.

Vierailija
6/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo!Älkää ottako enää.Alkoholia on tarkoitus nauttia ja kaataa kurkkuun.

Vierailija
7/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo!Älkää ottako enää.Alkoholia on tarkoitus nauttia ja kaataa kurkkuun.

siis EI kaataa kurkkuun piti kirjoittaman :DD 

Vierailija
8/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sulla kesti harhat? Minäkin tajusin harhoiksi ja luulen, että tuota väreilyä tulee mulle silmien rasittumisesta alkoholista tms. eikä niinkään mielenterveyssyistä. -2

Joitain tunteja ja ne ilmenivät noin vuorokausi juomisen lopettamisesta. Nyt aion olla erossa alkoholista, mutta psyykkinen riippuvuus on melko vahva.. Kasvoin alkoholistiperheessä nääs..

Vierailija
9/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin ajattelen (niinkuin joka juomisen jälkeen) että ei täytyisi enää juoda, se ei ole mulle hyväksi ja ei ole krapula-ahdistusten ja sekoilujen häpeämisen arvoista. Pystynkin olemaan nykyään kuukauden, pari juomatta helposti, mutta kun lähen juomaan niin vedän aika estoitta. Mulla isä joi samalla lailla, ei päivittäin mutta holtittomasti sitten kerralla. Nyt jos koettaisi olla kunnolla taas vähän aikaa... Tsemppiä sinulle ap!

Vierailija
10/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa menny parhaimillaan. Ei mitään harhoja eikä haittoja. Helvetin hauskaa oli. 

Vierailija
11/11 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin ajattelen (niinkuin joka juomisen jälkeen) että ei täytyisi enää juoda, se ei ole mulle hyväksi ja ei ole krapula-ahdistusten ja sekoilujen häpeämisen arvoista. Pystynkin olemaan nykyään kuukauden, pari juomatta helposti, mutta kun lähen juomaan niin vedän aika estoitta. Mulla isä joi samalla lailla, ei päivittäin mutta holtittomasti sitten kerralla. Nyt jos koettaisi olla kunnolla taas vähän aikaa... Tsemppiä sinulle ap!

Kiitos samoin sinulle!