Keskeneräinen okt talo
Sellainen nököttänyt puolivalmiina jo pitkään finnoontien alkupäässä espoossa. Miksiköhän? Onko myynnissä tms?
Kommentit (40)
Rahat todennäköisesti loppuneet kesken. Suhteellisen yleistä.
Ootas, katson kristallipallostani täältä Pohjanmaalta.
Ei, vaan tuli mutkia, eihän tämän tältä pitänyt näyttää, täh?
Vierailija kirjoitti:
No meille kävi just noin. Talo näyttikin, ja tuntui, rakennettuna aivan erilaiselta kuin olimme ajatelleet arkkitehdin piirustusten ja havainnekuvien perusteella. Siinä menikin sisätilat aikalailla kokonaan uusiksi, onneksi emme olleet pintoja ja keittiötä vielä valinneet ja tilanneet. Talo seisoi melkein vuoden lämmöt päällä pimeänä, naapurit varmaan just mietti että meiltä on rahat loppu, mutta siitä ei ollut kyse. Talo valmistui aikanaan, ja luojan kiitos meillä oli mahdollisuus laittaa projekti seis, että saimme mietittyä rauhassa kuinka talo sisustetaan. Nyt olemme asuneet talossa pari vuotta, ja täytyy sanoa, se on meille täydellinen.
Että kaikkea sitä...
Mun kaverin naapurissa talo oli puolivalmiina neljä vuotta! Espoossa tämäkin.
Vantaalla Pakkalassa kanssa yksi talotyömaa ollut kesken jo vuosia. Styroxit ikkunoissa ja lautakasat pihalla varmaan 6-8v. ajan. Mietin usein ohiajaessa että mikäköhän syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meille kävi just noin. Talo näyttikin, ja tuntui, rakennettuna aivan erilaiselta kuin olimme ajatelleet arkkitehdin piirustusten ja havainnekuvien perusteella. Siinä menikin sisätilat aikalailla kokonaan uusiksi, onneksi emme olleet pintoja ja keittiötä vielä valinneet ja tilanneet. Talo seisoi melkein vuoden lämmöt päällä pimeänä, naapurit varmaan just mietti että meiltä on rahat loppu, mutta siitä ei ollut kyse. Talo valmistui aikanaan, ja luojan kiitos meillä oli mahdollisuus laittaa projekti seis, että saimme mietittyä rauhassa kuinka talo sisustetaan. Nyt olemme asuneet talossa pari vuotta, ja täytyy sanoa, se on meille täydellinen.
Että kaikkea sitä...
Hä? Suunnittelitte pelkkiä sisätiloja kokonaisen vuoden? Ette taida olla kovin luovia tyyppejä.
Voiskohan olla ettei ollut tarvittavia lupia tai jotain tehty erilailla...?
Olen katsellut sitä. Kiva talo vähän huonolla tontilla
Tuohon samalle paikallehan on yritetty rakentaa aiemminkin.. Ainakin yhdessä vaiheessa oli kovasti nousemassa samalle paikalle muistaakseni pieni rivitalonpätkä tai paritalo, mainoskyltit seisoi paikallaan ikuisuuden ja kenties taloakin alkoivat pystyttää, kunnes ikuisuuden päästä sitten kaikki rakenteet hävisivät vähin äänin. Aika huono paikka on kyllä. :(
Kuuntele Leevin and the Leavingsin vasara ja nauloja niin selviä miksi ne raksaurakat välillä stoppaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää se talo, joka on rakennettu siihen kalliolouhokseen? Ikkunat joko Finnoontielle tai siihen kallioseinään? Näyttäisi olevan vielä suuniteltu tontti kahdelle talolle, että ihan kiinni tulee samanlainen linnunpönttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää se talo, joka on rakennettu siihen kalliolouhokseen? Ikkunat joko Finnoontielle tai siihen kallioseinään? Näyttäisi olevan vielä suuniteltu tontti kahdelle talolle, että ihan kiinni tulee samanlainen linnunpönttö.
Joo sepä hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sepä hyvinkin.
OK, kiitti. Mun mielstä tuossa on kyllä kyseessä Espoon varmaan surkein tontti ikinä.. huonompi voisi olla enää jossain Kehä IIsen ja Turun motarin rampissa kiinni.
Omakotitalo talo?