Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi SINUN vanhempasi päättivät hankkia lapsia?

Vierailija
17.02.2016 |

Kerro, jos olet keskustellut heidän kanssaan asiasta. Jos sinä olet päättänyt hankkia lapsia, eroavatko omat syysi vanhempiesi syistä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut koskaan mieleen kysellä asiasta. Itse en halua lapsia.

Vierailija
2/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hankki lapsia, koska ne on idiootteja, itsekkäitä ja itsekeskeisiä.

Molemmilla oli joku ihme ihanne perhe-elämästä ja kuinkas sitten kävikään, ei ollutkaan niin upeaa ja ihanaa, olikin työteliästä ja raskasta, mutta itsekkäitä ihmisiä sellainen ei paljon haittaa, jos jättää lapset oman onnensa nojaan.

Pidän yleensäkin lapsia hankkivia ihmisiä vajaina, selitetään ummet ja lammet jostakin rakkaudesta yms. todellisuudessa tyhjät ihmiset yrittävät paikata jotain aukkoja sisällään, käyttävät siihen lapsia, jotka ovat puolustuskyvyttömiä.

En tunne ketään normaalia ihmistä, joka olisi hankkinut lapsen tietoisesti, kaikki on enemmän tai vähemmän ongelmaisia. Jotkut on tulleet vahingossa raskaaksi, niillä on enemmän pakka kasassa mun kokemuksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoivat sen ikään kuin kuuluvan asiaan, kun naimisiin kerran menivät. Perheen perustaminen oli normaali kuvio vielä seitkytluvulla, ei vaatinut erityisempää pohdintaa.

Minä en tee lapsia.

Vierailija
4/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He halusivat lapsia. Minä en halua. Nää lienee ne ainoat oikeat syyt hankkia tai olla hankkimatta lapsia.

Vierailija
5/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät päättäneet, olin vahinko. Mutta rakastettu sellainen. Omassa liitossani mies oli se, joka tahtoi lapsia (vaikka minä olen lapsirakkaampi), koska hänellä oli jo lapsi, jolle mies oli etäisä. Halusi siis lapsia myös meidän jokapäiväiseen arkeen.

Vierailija
6/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat nuoria , hedelmällisiä, kiimaisia, aktiivinen seksielämä niinkuin monilla pareilla oli 70-luvulla ja jo aiemminkin.

Kuulostaa ihan oikealta, silti sääli.

Silloin oli se perinteinen isä,äiti ja kaksi lasta systeemi

Nyt on joko lapseton tai nainen ja 3-6 lasta ja jokaisella eri isät ( hyi saatana mitä WT touhua )

Mieluummin sitten vaikka se lapseton , kun pentuja joka puliveivarin kanssa.

Vierailija
7/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat halusivat lapsia ja aihe tuli ajankohtaiseksi avioitumisen jälkeen. Joitakin isän sukulaisia kiinnosti kuulemma kovasti tuleva lapsiluku. Äiti oli tuohon kiusallaan vastannut että kymmenen. Sitten ihmettelivät kun ensimmäisen ja toisen jälkeen ei kolmatta kuulunut :D

Itse en hanki lapsia.

Vierailija
8/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasitko ap että tästäkin tulee velojen temmellyskenttä?

Vierailija
9/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoivat kuulemma monta lasta. No saivatkin.

Vierailija
10/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon

Vierailija
11/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni "niitä vain tuli". Siihen aikaan ei ollut saatavilla kunnollista ehkäisyä eikä raskaudenkeskeytystäkään. Vanhempani olivat mielestäni sellaisia ihmisiä, joiden olisi pitänyt saada valita vapaaehtoislapsettomuus. Eivät he meistä lapsistaan paljon välittäneet, työ ja omat harrastukset olivat tärkeämpiä.

Itse olen päättänyt, etten toista vanhempieni virheitä, ja siksi olen vela, tosin muitakin syitä on.

Vierailija
12/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasitko ap että tästäkin tulee velojen temmellyskenttä?

Kyllä minua kiinnostavat myös velojen vanhempien syyt lastenhankinnalle. -ap

Vierailija
13/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin äidiltä, hän vastasi vihaisena "lapsia ei hankita, ne tulevat jos ovat tullakseen". Äitini kärsi lapsettomuudesta pitkään ja sai lapset 42- ja 43- vuotiaana. Siihen, miksi ylipäänsä halusi lapsia, en saanut vastausta. Itse haluan lapsia, koska haluan nähdä jälkeläisteni kehittyvän ja jättää jälkeeni maailmaan jotain pysyvää.

Vierailija
14/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelivat ensin vuosia ja avioituivat, saivat 2 lasta, 2 vuoden ikäerolla. Äiti on sanonut, että oli aina halunnut 2 lasta kuulemma riittää puuhaa jo siinäkin. Ovat vieläkin naimisissa ja elelevät kahdestaan. Olen haaveillut aina perheestä, jossa 1-3 lasta. Luoja kumminkin soi tämän yhden ja lapsiluku on täynnä.

Vierailija
15/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysyin äidiltä, hän vastasi vihaisena "lapsia ei hankita, ne tulevat jos ovat tullakseen". Äitini kärsi lapsettomuudesta pitkään ja sai lapset 42- ja 43- vuotiaana. Siihen, miksi ylipäänsä halusi lapsia, en saanut vastausta. Itse haluan lapsia, koska haluan nähdä jälkeläisteni kehittyvän ja jättää jälkeeni maailmaan jotain pysyvää.

En ymmärrä tätä perustelua, tai ymmärrän susta tuntuvan siltä, mutta loogisesti toi on aika ontuvaa.

Tänne jättää jotain pysyvää taitelijat, kirjailijat, keksijät jne. ei tavisten lapset.

Vierailija
16/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä perustelua, tai ymmärrän susta tuntuvan siltä, mutta loogisesti toi on aika ontuvaa.

Tänne jättää jotain pysyvää taitelijat, kirjailijat, keksijät jne. ei tavisten lapset.

On se kumma, ettei täällä saa avautua etteikö joku tule siitäkin sanomaan, että ajattelet väärin. ohis

Vierailija
17/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska jumala on antanut meille näin paljon lapsia"

Joskus lapsena on aiheesta puhuttu ja vastaus oli jotain tuohon suuntaan.

Vierailija
18/18 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon aiemman kommentin kirjoittaja, mutta aika ontuva tuo sinunkin logiikkasikin on. Kyllä ne taiteilijat, kirjailijat ja keksijätkin ovat aina olleet ensin jonkun lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi