Lähtisitkö mukaan tv:n muodonmuutosohjelmaan?
Esim. Vuosia nuoremmaksi?
Mä löhtisin heti, mutta häpeän ihan hirveästi hampaitani! Vaikka siellä ne varmaan laiettaisiin kuntoon, en kehtaisi näyttää miten huonossa kunnossa ne onkaan :(
Kommentit (11)
En lähtisi koska tuntuisi erittäin epämiellyttävältä kun joku tuntematon siinä tulisi lääppimään ja käplyttelemään iholle asti. Yöks. Haluan itse päättää omasta ulkonäöstäni, millaisiin vaatteisiin pukeudun ja millaiset hiukset omistan. Jos haluan niitä itse muokata käyn kampaajalla ja kaupassa.
Kyllä EHKÄ, jos saisin ilmaisia kauneusleikkauksia ja kalliita operaatioita. Pelkkään stailaukseen en, koska semmoisen saa halutessaan halvalla itsekin.
Toisin sanoen; en myisi yksityisyyttäni halvalla. Siinä kumminkin altistaa itsensä ventovieraiden katsojien mollattavaksi. Ei noita ohjelmia koskaan hyväntahtoisesti katsota. Lisäksi niitä uusitaan tsiljoona kertaa vuosien mittaan, joten piina ei edes jäisi mitenkään lyhytaikaiseksi.
Ei kai Suomessa näissä ohjelmissa edes tehdä mitään kunnon remontteja kun se maksaisi liikaa. Mitä iloa on siitä että tukka leikataan ja joku stylisti sulle näyttää mihin sun pitäisi hänen mielestään pukeutua, tuskin edes kunnon vaatepakettia lohkeaa ilmaiseksi.
Jos haluat "räväcän" kynityn punaisen tukan ja "näyttävän" ylisuuren mummokorun kaulaan, mene ihmeessä.
En lähtisi. Pitkät ihanat vaaleat hiukseni vain pilattaisiin. Niihin yritettäisiin kuitenkin leikata juuri räväkkä malli (lue, karmea, lyhyt ja punainen)
Lähtisin kyllä johonkin jutta ja puolenvuoden superdiettiin tms. mistä kunnon raha palkinto (10 000€?) pitäisi vaan vähän lihottaa eka ja laittaa sitten läskit kunnolla tirisemään! Vähän se oman naaman telkkarissa kyttääminen vois hämmentää mutta enpä tiedä...
Välillä ihmettelen eikö se raha edes auta syömään oikein ja vähän kerrallaan? Laihtuminenkin on loppupeleissä aika helppoa jos on tarpeeksi motivaatiota! Tuntuu ihmeelliseltä katsella näitä ohjelmia joissa treeni on kyllä jokseenkin tehokasta, mutta sitten suuhun tungetaaan vaikka mitätahansa roskaa, tai sitten ihan toisinpäin. MIKSI!?
En lähtisi moiseen julkiseen toimintaan. Jos sama homma tarjottaisiin (esim. kunto/ruokavalioremontti yhtä intensiivisesti kunto-ohjaajineen) ilman tv-ohjelmaa, lähtisin heti. Mutta tv:ssä en halua elämääni retostella, kuten en fb:ssä, twitterissä jne.
Olen katsonut kaksi jaksoa Vuosia nuoremmaksi -ohjelmasta, ja kummassakin muuttujalle nyrhittiin lyhyt tukka, joka vaalennettiin kusenkeltaiseksi.
Nolointa ehkä mulle olisi se loppukohtaus; en saisi mistään haalattua niin paljon "ystäviä", kuin ohjelman muuttujilla on ollut. Mulle tulisi ehkä pari kaveria.
En missään tapauksessa. Syitä on monia. En pidä siitä, että minuun kosketaan. Häpeäisin silmät päästäni, jos joutuisin esimerkiksi Trinnyn ja Susannahin kynsiin, ja muhkeita muotojani taputeltaisiin kasaan ja tungettaisiin spandexin sisälle. En pidä tyköistuvista vaatteista, en pitänyt edes hoikkana. Nyt olen lihava, mikä tietää sitä, että ylleni soviteltaisiin kivasti laskeutuvia eli käytännössä läskin tehokkaasti paljastavia ja siihen huomion vetäviä materiaaleja.
Pahinta olisi se, että muodonmuutoksissa usein halutaan mennä ääripäästä toiseen: vaaleat hiukset värjätään, tummat blondataan, pitkät kynitään, lyhyet pidennetään, kiharat suoristetaan ja suorat kiharretaan. Minulle laadittaisiin siis räväkkä, melko varmasti punainen, piikkisuora pystytukka, koska sellainen korostaisi ihania vihreitä silmiäni ja myötäilisi jykeviä kasvonmuotojani. Ja tietysti ohennettaisi, jottei ilme olisi niin raskas. Siis itkisin koko matkan peruukkikauppaan ja takaisin.
Sitä paitsi pidän omasta tyylistäni enkä halua muuttaa siinä mitään. Laihtua toki haluaisin, mutta muuttumisleikissä ei semmoista vaihtoehtoa tarjota. :)
En lähtisi. Olen 50 v, voin kuvitella miten mut puettais nuorekkaisiin ja raikkaisiin housupukuihin, hiukset föönattais ilmaviksi ja korkokengät jalkaan, voi yök. Trinny ja Susanna on kaikista pahimmat, ne tunkee kaikille ylipieniä vaatteita päälle vaikka väkisin, en kyllä niiden tyylitajua kauheasti arvosta.
En lähtisi. KAikki nämä ns.muodonmuutokset ovat lopulta olleet muutettavan ihmisen sulauttamista massaan, ilman omaa persoonaa.