Varatut miehet tinderissä
Tuskin noi pettäjät täällä av:llä pyörii, mutta onko kellekään muulle tullut vastaan näitä sankareita, joilla on profiilikuvana joku vatsalihaskuva (ilman kasvoja) ja joku vieläkin idioottimaisempi teksti tyyliin "paina sydäntä jos oot puutteessa" ? Ihan piruuttani painan sydäntä jokaiselle tällaiselle ja kun match tulee, kysyn viattomasti että miksi kasvot ovat piilossa, jolloin saan vastaukseksi että mies ei ole sinkku. Tällöin laitan takaisin viestin tyyliin että "tietääkö tyttöystäväsi että harrastat seksiä muiden kanssa? Jos ei, niin et ilmeisesti kunnioita kumppaniasi tippaakaan. Eikö kannattaisi erota, jos seksin harrastaminen oman naisen kanssa on noin vastenmielistä?"
--
Ikinä en ole saanut vastausta takaisin. Miehet vain poistavat minut matcheistaan. Olisi mielenkiintoista tietää, että minkälaiset selkärangattomat miehet hakemalla hakevat vierasta pillua tinderistä? Tai siis, ei kai Suomessa kukaan ole vasten tahtoaan kenenkään kanssa suhteessa? Sitä voisi ensin nätisti erota ennen kuin hakeutuu uusiin lakanoihin. En ymmärrä minkäänlaista pettämistä, mutta etenkin tällainen nykyajan helpoksi tekemä pettäminen ja tinder-pelleily kummastuttaa...
Kommentit (4)
Joo ja kerran tuli sellainen 30v miekkonen vastaan (omilla kasvoillaan), joka mainosti etsivänsä sugar babya :'DD Ei nyt siis liity pettämiseen, mutta kaikenlaisia tallaajia sitä mahtuu mukaan..
Yhhh ja sitten on näitä jotka on google-kuvahausta kopioinut bdsm-kuvia ja esittelytekstissä on jotain "haluatko tulla rakastetuksi ja antautua miehisiin otteisiin" tai jotain muuta yhtä karmivaa. Joo on olemassa ihmisiä jotka tykkää oikeasti rajusta seksistä (en siis puhu lässyn lässyn 50 shades of grey meiningistä), mutta en nyt silti välttämättä lähtis täysin tuntemattoman matkaan... ties mitä hulluja ne on!
Varattu nainen ehdotti mulle panosuhdetta Tinderissä. Viikonloppuna on nyt sitten sovittu treffit, jossa sanoi päättävänsä, että haluaako paneskella mun kanssa. Jänskättää.
Itse olen siis sinkkumies.
Varattuja omilla kasvokuvillaankin on tullut vastaan...