Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko persoonaton?

Vierailija
17.02.2016 |

Vai persoonallinen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös persoonallisella tarkoiteta jollain tavalla normista poikkeavaa? En. Olen mahdollisimman tavallinen. Eli kai sitten persoonaton.

Vierailija
2/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-John Lennon-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Persoonallinen ei ole hullu, vaan hänellä on aivan ikioma persoonallisuutensa.

a.p

Vierailija
4/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliseksi mua haukutaan. Olen poikkeava ulkoisesti ja sisäisesti.

Vierailija
5/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin persoonallinen, mutta en uskalla tuoda sitä esille. Olen sosiaalisesti varsin estynyt ja siksi vaikutan persoonattomalta muille. Myötäilen ja tarkkailen, en uskalla kertoa omia mielipiteitä tai edes yrittää hauskoja juttuja, jos ne vaikka epäonnistuvat. Sitten hävettää ihan suunnattomasti ja punastun.

Vierailija
6/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo päiväkodista soitettiin kotiin, että teidän lapsenne on erilainen.

Vierailija
7/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla tavallinen, mutta olen kyllä vähän erikoinen ihminen.

Vierailija
8/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkea muuta kuin persoonaton. Olen hyvinkin erikoinen, enkä piilottele sitä.

Vierailija
9/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain noiden väliltä. Aika kurjaa olisi ajatella olevansa jotenkin täysin persoonaton, koska ei ole poikkeuksellisen persoonallinen. On minulla oma persoonallisuuteni, mutta en sanoisi poikkeavani siltikään erityisesti oman ekolokeroni ihmisitä.

Vierailija
10/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös persoonallisella tarkoiteta jollain tavalla normista poikkeavaa? En. Olen mahdollisimman tavallinen. Eli kai sitten persoonaton.

Eli olet tylsempi kuin pystyyn lahonnut puu?

Vai oletko "kaappi persoonallinen", eli olet oikeasti vähän vaikka rock ihmisiä, mutta et uskalla olla oma itsesi?

Vierailija
11/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellä itseäni persoonalliseksi, mutta en nyt ihan samanlainenkaan ole kuin kukaan muu. Joskus minua pidetään myös omituisena.

Vierailija
12/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinenhan voi olla myös hillitysti ja myös tyylikkäästikin.

Elegantisti..

Vierailija
13/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen. Vaikka yrittäisin peitellä sitä, paistaa aina läpi. Olen myös ujo. Tämä yhdistelmä ei kaikkia aina miellytä, mutta ei se mitään. Pääasia että oon löytänyt "omia ihmisiä" ympärilleni.

Vierailija
14/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä sana. Jokainen on oma persoonansa. Kuka määrittelee mikä on erikoista/tavallisesta poikkeavaa = persoonallista.

Vierailija
15/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä johonkin porukkaan verrattuna on erilainen. Ja kyllähän jokaisella on ikioma persoona. Itse voin vaikuttaa tavalliselta ulospäin, mutta jotkut on sanoneet, että olen vähän erikoinen sitten kun tuntee paremmin. Tai että ulkoinen olemus ei ole ihan sitä mitä sisin. Mä en jotenkin pidä ajatuksesta, että persoonallisuuden ja esimerkiks musiikkimaun tai maailmankatsomuksen pitäisi näkyä ulkoisessa olemuksessa. Miksi, siksikö, että muitten olisi helpompi lokeroida sut ja arvostella heti kättelyssä?

Vierailija
16/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa mäkin löytäisin omanlaisiani ihmisiä.

Ympärilläni on ihmisiä kyllä ja josta olen kiitollinen, mutta.. Se tunne, kun on ollut huippu kiva ilta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa vaan synkkaa!

Siis ihan samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa.

Noh, onneksi mulla on puoliso sellainen omanlainen.

Josta ihmettelen kyllä suuresti, että on niin erilainen kuin vaikkapa vanhempansa..