Kissat ei anna nukkua, hyviä vinkkejä?
Ennen kissat (3kpl) saivat olla vapaasti makuuhuoneessa, mutta makkarissa leikkiminen, päällä riehuminen ym. Tekivät unesta hyvin katkonaista. Uuteen asuntoon muutettaessa päätimme miehen kanssa, että makkarin ovi pysyy kiinni yöt ja päivät, jotta yörauha säilyy. Noh, nyt kissat raapivat makkarin ovea ja mouruavat takana useaan otteeseen yön aikana ja yöuni jää todella katkonaiseksi. Ollaan kokeiltu erilaisia peittoviritelmiä oven päälle, sumutinpullosta vettä raapivalle kissalle, mutta ei auta..
Onko kellään hyviä vinkkejä miten saisi nuo mokomat lopettamaan, jatkuva väsymys alkaa ottaa päähän..
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kissakarkotetta oveen? Illalla paljon ruokaa ja näännyksiin leikittäminen.
Sitruunankuoria oon viljelly oven eteen, se ei auttanu. Kissakarkotetta vois tosiaan kokeilla!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Katit pihalle yöksi
Sisäkissoja kerrostalossa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitruunankuoria oon viljelly oven eteen, se ei auttanu. Kissakarkotetta vois tosiaan kokeilla!
-ap
Minä sain tällä meidän katit jättämään yhden pensaan rauhaan.
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/EMENDO-KISSAKARKOTE-225-ML
Koittaa riehuttaa niitä ihan saamaristi illalla?Toisaalle paljon leluja ja jotain aktivointileluja-siis jotain namijuttuja?Kipeilypuita ja touhuttavaa että riehuvat keskenään yöt..vaikiaa on kun nuo kissat on tuollaisia yökukkujia..meillä pentu käy herättelemässä lapset jos ei saa meitä hereille..onneksi ei ihan joka yö.Leikitetään illalla ja syötetään niin nukkuu aika hyvin.