Kuka uskoo: miehet vaihtuivat ravintolassa
Miksi tämä nainen ei katsonut miehensä kännykässä olevaa nimeä heti, jos epäili jotain???
"Ravintola-illan jälkeen hänelle tuotiin ovelle mies, jonka hiukset olivat eri väriset kuin kotoa lähteneen miehen. Lisäksi miehen posket olivat pyöreämmät. - Kun puhuin asiasta, tarjoilijat ja portsarit sanoivat, että hiustenväri ja kasvojen muoto voi muuttua kovan ryyppäämisen seurauksena, nainen kertoi."
Ja nyt vaatii vahingonkorvauksia ravintolalta. Mitä ajattelette? Aika ovela kikka saada massia :)
Kommentit (27)
Uskon. Näin käy aina välillä. Kertoo taksimiesten tietotoimisto.
Mulle kävi näin, että mies vaihtui. Mutta ei kukaan maksa korvauksia!!! Tää on rasistista! Vain vauvoilla tienaa.
En usko. Mulle ei ole koskaan käynyt noin. Mielelläni kyllä vaihtaisin, mutta toi mun mies ei edes lähde nykyään ravintolaan, yksin saan mennä. Tää on kyllä tyhmä tää nykyinen sääntö, että niiin monta miestä saat mukaas kuin olet tuonutkin.
Nonni, noinko mulle on käynyt? 23v sitten ihastuin hoikkaan tuuhea hiuksiseen mieheen. Aamulla heräsin vatsakkaan kaljun vierestä. Missähän välissä toi ukko on vaihtunut ja mistä voin hakea korvauksia?
Vasta sunnuntaina rouva oli tullut tarkistaneeksi miehen lompsasta löytämästään miehen ajokortista nimen, ja ei se ollutkaan Tötteröinen vaan Tättäräinen. Elinkeinoministeriö on asettanut komitean tutkimaan alan käytäntöjä ja ravintola-alan sekä työntekijä- että työnantajaliitto on haastettu oikeuteen.
Kyllä suuresti ihmettelen, miksei tarkistanut asiaa heti kun alkoi epäillä.
Voikos noi miehet vaihtua kotimatkalla? Meillä on -nen päätteinen sukunimi ja samalla kadulla asuu myös Lipponen ja Kepponen. Nyt pukkaa stressiä päälle.
Miten ylipäänsä on mahdollista, että mies vaihtuu ravintolassa? Eikö ole mitään kontrollia? Ravintola vastuussa ilman muuta!
Vierailija kirjoitti:
Voikos noi miehet vaihtua kotimatkalla? Meillä on -nen päätteinen sukunimi ja samalla kadulla asuu myös Lipponen ja Kepponen. Nyt pukkaa stressiä päälle.
Periaatteessa mahdollista, jos Lipponen on poikennut pusikkoon kuselle ja Kepponen on sattunut juuri samaan aikaan könyämään vahingossa väärään taloon sisälle.
Älä pelottele. Nyt vaihtuu meidän perheen sukunimi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa mahdollista, jos Lipponen on poikennut pusikkoon kuselle ja Kepponen on sattunut juuri samaan aikaan könyämään vahingossa väärään taloon sisälle.
Onko tästä valmisteilla kansalaisaloitetta? Täytyy saada selkeät säännöt ja sanktiot ravintoloille.
Kyllä mun mielestä myös taksikuski on vastuussa ja korvausvelvollinen...jos siis tosiaan kävi niin, että taksi toi ravintolasta väärän miehen kotiin.
No totta kai sen takia jätti tarkistamatta, että halusi ensin kokeilla kannattaisko väärä mies pitää. Selvisikö uutisesta mihin oikea mies oli viety?
Näissä jutuissa on aina toinen puoli, jota ei uutisoida kunnolla. Tästäkin tarinasta puuttuu selvästi jotakin. Missä on naisen oma vastuu tapahtuneesta? Minkälainen vaimo uskoo silmät pyöreinä kaiken, mitä ravintolatyöntekijät selittävät?
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa on aina toinen puoli, jota ei uutisoida kunnolla. Tästäkin tarinasta puuttuu selvästi jotakin. Missä on naisen oma vastuu tapahtuneesta? Minkälainen vaimo uskoo silmät pyöreinä kaiken, mitä ravintolatyöntekijät selittävät?
Syyllistä nyt sitten vielä vaimo, joka on puolikuollut väsymyksestä odoteltuaan ukkokultaansa takaisin! Kyllä siinä ensimmäinen tunne on vaan helpotus ja halu uskoa, että asia on kunnossa!
Olitko jo ehtinyt laittaa tissin miehen suuhun ennenkin huomasit tapahtuneen? Toivottavasti eivät nyt käy hylkimään omia naisiaan.
IS uutisoi: "Tarkkaa syytä miesten vaihtumiselle ei tiedetä, mutta oletettavasti virhe on tapahtunut baarin narikassa, jossa miehet ovat saaneet epähuomiossa toistensa takit. Taksikuskin virkavelvollisuuteen kuuluu palauttaa miehet kotiin henkilöpapereiden ja Fonectan perusteella. Henkilöllisyyden varmistaminen ei Taksialan ammattiliiton juristin S. Uharin mukaan tehtäviin kuulu. Taksikuski kiistää väitteet virkavelvollisuuden laiminlyönnistä."
Oma mies löytyi maanantaina lastenhuoneesta. Oli mennyt sinne pois tieltä häiritsemästä. Loppu hyvin, kaikki hyvin!
Mullekin on käynyt varmaan näin. Olen siis mies ja uskon, että mä olen joutunut ravintolassa toisen naisen mukaan. Mulla on muistikuva, että menin ravintolaan ihanan, fiksun ja hyvinpukeutuneen naisen kanssa, mutta kun lähdin pois, niin taksiin tuli mukaan suttuinen, kiroileva ja sukkahousut repinyt emäntä.
Ihana. <3