Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokran maksaminen (xxx)?

vuokralainen
17.02.2016 |

Vuokraisäntäni tuli viikonloppuna illalla käymään ja hakemaan jotain työkalua siivouskaapista. Soitti kohteliaasti ensin että saako tulla. Oli selvästi ottanut pari, mutta niin olin minäkin kun olin lähdössä kaverin luokse illalla. Juteltiin niitä näitä ja kyseli kaikkea asumisesta että mitä oon tykänny. Naurettiin paljon kaikelle, oli hassua huomata miten meillä oli niin samanlainen huumorintaju. Sitte tämä vuokranantaja sanoo että "jos seuraavan kerran joskus tulen käymään ja sinä sattuisitkin vahingossa olemaan vaikka stringeissä täällä, niin... se saattaisi olla niin kova yllätys että varmaan unohtaisin pyytää siltä kuulta vuokraa". Sano sen pilke silmäkulmassa ja molemmat naureskeltiin. Nyt olen koko viikon vaan miettinyt tuota. En saa mielestäni ajatusta että noin kävisi ja vieläpä siitä hyvästä saisin vuokravapaan kuukauden :) Muutenkin koko vuokraisäntä on pyörinyt nyt päässäni monta päivää. Oikeasti aika ihana mies ja yllättävän hyvännäköinenkin ikäisekseen. Pitkä ja tummapiirteinen. Mitä te tekisitte?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille maksutavalle on toinenkin nimitys...

Mikäs siinä jos tämä monen miehen märkäpäiväuni joskus toteutuisi.

Miksi ei voi suoraan seurustella, hmm

Vierailija
2/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokralainen kirjoitti:

Vuokraisäntäni tuli viikonloppuna illalla käymään ja hakemaan jotain työkalua siivouskaapista. Soitti kohteliaasti ensin että saako tulla. Oli selvästi ottanut pari, mutta niin olin minäkin kun olin lähdössä kaverin luokse illalla. Juteltiin niitä näitä ja kyseli kaikkea asumisesta että mitä oon tykänny. Naurettiin paljon kaikelle, oli hassua huomata miten meillä oli niin samanlainen huumorintaju. Sitte tämä vuokranantaja sanoo että "jos seuraavan kerran joskus tulen käymään ja sinä sattuisitkin vahingossa olemaan vaikka stringeissä täällä, niin... se saattaisi olla niin kova yllätys että varmaan unohtaisin pyytää siltä kuulta vuokraa". Sano sen pilke silmäkulmassa ja molemmat naureskeltiin. Nyt olen koko viikon vaan miettinyt tuota. En saa mielestäni ajatusta että noin kävisi ja vieläpä siitä hyvästä saisin vuokravapaan kuukauden :) Muutenkin koko vuokraisäntä on pyörinyt nyt päässäni monta päivää. Oikeasti aika ihana mies ja yllättävän hyvännäköinenkin ikäisekseen. Pitkä ja tummapiirteinen. Mitä te tekisitte?

Jos stringeissä näkeminen kuittaa kuukauden vuokran niin kannattaa hyödyntää. Osta vaikka uudet seksikkäät stringit ja keksi joku syy mitä pyydät vuokranantajan tulla korjaamaan ja avaat oven sille stringeissä. Ite tehnyt muutaman kerran samaa. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli vähän samankaltainen tilanne joskus nuoruudessa. Vuokran maksu kuitattiin sillä että vuokraisäntä tuli "kylään".

Koskaan hän ei koskenut minua, vaan juttu eteni niin että mastuboitiin yhdessä, ja jos se pappa sai siitä elämänsä kiksit että sai katsella 25v naisen pillua runkaten samalla niin aikas kesyä. Tämä tapahtui parin vuoden ajan noin kerran kahdessakuukaudessa. Ei paha, ei ollenkaan.

Tekisin nyt saman uudelleen. Mutta jos mun olis pitäny olla hänen kanssaan yhdynnässä niin enpä tiedä -ehkä olis jäänyt tekemättä

Vierailija
4/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla oli vähän samankaltainen tilanne joskus nuoruudessa. Vuokran maksu kuitattiin sillä että vuokraisäntä tuli "kylään".

Koskaan hän ei koskenut minua, vaan juttu eteni niin että mastuboitiin yhdessä, ja jos se pappa sai siitä elämänsä kiksit että sai katsella 25v naisen pillua runkaten samalla niin aikas kesyä. Tämä tapahtui parin vuoden ajan noin kerran kahdessakuukaudessa. Ei paha, ei ollenkaan.

Tekisin nyt saman uudelleen. Mutta jos mun olis pitäny olla hänen kanssaan yhdynnässä niin enpä tiedä -ehkä olis jäänyt tekemättä

Eikö tarvinnut maksaa yhtään vuokraa?

Vierailija
5/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kun hän ilmoittaa, että parin kk:n vuokrat on maksamatta ja nyt saat häädön, ellei....

Olet todella typerä, jos tuohon leikkiin lähdet.

Vierailija
6/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Mitäs sitten, kun hän ilmoittaa, että parin kk:n vuokrat on maksamatta ja nyt saat häädön, ellei....

Sitten voi vähän vilauttaa posliinia stringien alta.

Vierailija
7/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä tohon hintaan joudut loveakin avaamaan, tuskin pelkkä stringien näyttäminen riiittaa.

Vierailija
8/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne...?

Vierailija
9/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maksoin kyllä, mutta varmaan joka toinen kuukausi hoidettiin noin. Siis se tyyppi oli  60v ja sille riitti että katselin ja näytin pillua. Joskus kyllä mietin omaa moraalia, mutta ei se silloin tuntunut kovin kummoiselta tai ei ainakaan niin että siitä olis tullut vastenmielistä. Jollain tasolla se ehkä kiihottikin kun tiesin saavani aikaan äärimmäisen mielihyvän. Hän muuten ei koskaan edes kysynyt että olisinko voinut koskea häntä

Vierailija
10/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maksoin kyllä, mutta varmaan joka toinen kuukausi hoidettiin noin. Siis se tyyppi oli  60v ja sille riitti että katselin ja näytin pillua. Joskus kyllä mietin omaa moraalia, mutta ei se silloin tuntunut kovin kummoiselta tai ei ainakaan niin että siitä olis tullut vastenmielistä. Jollain tasolla se ehkä kiihottikin kun tiesin saavani aikaan äärimmäisen mielihyvän. Hän muuten ei koskaan edes kysynyt että olisinko voinut koskea häntä

Mieskö runkkasi ja laukes? Kiihotuitko itse tilanteesta?

Vierailija
11/19 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin kyllä niin, tosin vaatisin kuitin tai kirjauksen, että vuokra on maksettu siltä ja siltä kuukaudelta. No, ei tarvitse uneksia moisesta, kun olen mies.

Vierailija
12/19 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Tai takuuvuokrat palautetaan naamalle? :D

Vierailija
13/19 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdellä yhdynnällä saa kuukauden vuokran eli vaikkapa yksiön tapauksessa kai jotain 500e niin ilman muuta kannattaa. Tosin enpä usko että yhdellä laakilla kuukauden vuokran saat, koska käsittääkseni varvi maksaa kadulta ostettuna ennemminkin kymppejä kuin satasia. No ehkä satasen.

Vierailija
14/19 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole pelkkää matematiikkaa. Sattumoisin pitkänä ja myöskin tummapiirteisenä vuokraisäntänä (47) en ole koskaan edes flirttaillut tai ehdotellut vuokralaiselleni (n. 25) eikä luonnollisesti hänkään. Aina on tavattu ihan täysissä pukeissa ja asiassa pysytty. Siitä huolimatta ainakin minun mielestä ilmassa on selvästi jännitettä ja kipinää sen verran, että saatan saada kiksejä kotiin viemisiksi. Siellä kun niille olisi tarvetta. Vuokralaisen jääkaapin korjaaminen on ihan eri juttu kuin kotona. AP:n vuokraisäntä voi olla juuri kaltaiseni. Ainakin minulla homma voisi lähteä lapasesta jos saisin stringiesityksen tai suoria ehdotuksia ensi kerralla.

Vierailija
15/19 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto.

Tässä hyvä esimerkki seksuaalisesta häirinnästä. Mitä tekee nainen? Nauraa.

Jep.

Vierailija
16/19 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole pelkkää matematiikkaa. Sattumoisin pitkänä ja myöskin tummapiirteisenä vuokraisäntänä (47) en ole koskaan edes flirttaillut tai ehdotellut vuokralaiselleni (n. 25) eikä luonnollisesti hänkään. Aina on tavattu ihan täysissä pukeissa ja asiassa pysytty. Siitä huolimatta ainakin minun mielestä ilmassa on selvästi jännitettä ja kipinää sen verran, että saatan saada kiksejä kotiin viemisiksi. Siellä kun niille olisi tarvetta. Vuokralaisen jääkaapin korjaaminen on ihan eri juttu kuin kotona. AP:n vuokraisäntä voi olla juuri kaltaiseni. Ainakin minulla homma voisi lähteä lapasesta jos saisin stringiesityksen tai suoria ehdotuksia ensi kerralla.

Saako sit asua ilmaseks jos annan stringi esityksen?

Vierailija
17/19 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isorintainen ja -peppuinen kurvikas vuokralaistyttö tällä hetkellä. Jos hänet saisin nähdä stringeissä ja rintsikoissa, olisin valmis heti antamaan väh. 2 kk vuokravapaata. Niin kaunis on hän. Mutta enhän minä tuollaista kehtaisi ikimaailmassa ehdottaa. Voin vain kuvitella tuota näkyä mielessäni.

Vierailija
18/19 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuittaa n 500e x 2 kuussa antamalla eikä se mua haittaa. 

Vierailija
19/19 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä asuin opiskeluaikana leskirouvan omakotitalon yläkerrassa.

Yhden vuokran maksoin rahalla, loput seksillä.

Ihan OK näköinen 55-vuotias.

Kolme vuotta sitä kesti ja molemmat tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi