Jos saisit olla seuraavat 10v saman ikäinen minkä ikäinen olisit?
Kommentit (10)
35. Olin silloin hehkeimmilläni. Ja voisin vielä tehdä lapsen mieheni kanssa jonka löysin vasta kypsillä kymmenillä. Nyt viiskymppisenä ei ihan oo enää järkevää raskautua vaikka se oikea mies vihdoinkin olisi tarjolla isäksi ja rakkauttakin riittää.
Jos iän mukana tulisi asiat, mitkä sen ikäisellä yleensä on, niin 25-30 v. Olis jo jonkinlainen ura aluilla ja ehkä pysyvä parisuhde ja muutenkin itsetuntemus kohdillaan.
55. Silloin on jo tosi viisas. AV:llähän aina sanotaan että viisaus on niin paljon tärkeämpää kuin kauneus. Varmaan siis moni muukin valitsee tämän iän.
Vai valitseekohan sittenkään...
Olisin 45 v. Paras ikä, "rupsahtaminen" ei vielä pahasti näkynyt, täysin terve eli ei vielä mitään "vanhuuden vaivoja. Talous jo kunnossa, lapset maailmalla, ei vielä huolta omista vanhemmista. Tuntui, että koko maailma oli avoin minulle.
Haluisin olla vähän alle 18-vuotias, jos katsoo mitä kaikkea minulla silloin oli elämässä.
25 ja sen 10 vuotta viettäsin sinkkuelämää, ainakin suurimmaksi osin.
32-35v.
Kaikki oli mallillaan. Oma ulkonäkö parhaimmillaan, järkeä jo päässä, ammatillisesti homma hanskassa jne. Oli kyllä mukavia vuosia nuo.
Olisin 20 vuotias.ei liikaa vastuuta mutta ei silti enää vanhempien nurkissa.