Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuminen toiseen mieheen parisuhteessa

Vierailija
16.02.2016 |

Rakastuminen toiseen parisuhteessa on jotenkin aivan hirveää, jos ja kun siitä suhteesta ei tulekaan mitään. Kun useinhan sitä sanotaan, että vanhan kaipuusta pääsee eroon jollei muuten niin löytämällä uuden kumppanin. Mutta päätin jatkaa mieheni kanssa, monestakin syystä ja nyt isoin ongelma on se, että se rakastuminen vainoaa ihan hirveästi mua koko ajan. En vain voi lakata ajattelemasta häntä :(
Kaipaan rakkautta. Ja tiedän jo kaiken, mitä minulle sanotte. Mutta tilanne on mikä on, ilmeisesti tähän auttaa vain aika. Ja siihenkin, että rakentuuko minun ja mieheni suhteeseen sitä jotain sellaista, mitä siitä toisesta miehestä hain.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla oli suhde toiseen mieheen? Miksi siitä ei tullut mitään?

Vierailija
2/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kovin reilua olla miehen kanssa, jos ei häntä rakasta? Miksi edes jatkat, jos et rakasta? Itse rakastuin toiseen mieheen ja erosin. En tosin alkanut tuon toisen miehen kanssa millekään kun en ole pettäjätyyppiä, mutta tuo rakastuminen avasi silmäni ja huomasin, etten exääni enää rakasta. Yhtään. Silloin on parempi molemmille osapuolille erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko suhde ennen nykyistä vai siinä sivussa? Rakastat kaiketi myös nykyistä kumppaniasi vai miksi muuten olisit hänen kanssaan? 

Vierailija
4/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän onnellisessa parisuhteessa enkä voisi kuvitella, että olisi edes mahdollista rakastua toiseen ihmiseen. Sanoit kaipaavasi rakkautta. Rakkaus kuuluu parisuhteeseen ja jos et saa sitä suhteessasi niin miksi jäädä? 

Vierailija
5/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee pitkässä suhteessa toisinaan, mutta kyllä ne menevät ohi, kun on vaan kärsivällisyyttä odottaa.

Pahimpia ne ovat, jos sattuu samaan aikaan olemaan kriisi meneillään omassa suhteessa. Eikä kriisi omassa suhteessa tarkoita, että silti kannattaisi saman tien jättää, kun ihastuu toiseen. Kriisit voivat mennä ohi ja sen rakkauden löytää pitkästä suhteesta uudestaan. Mutta aikaa ja kärsivällisyyttä sekin vaatii.

Vierailija
6/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko kovin reilua olla miehen kanssa, jos ei häntä rakasta? Miksi edes jatkat, jos et rakasta? Itse rakastuin toiseen mieheen ja erosin. En tosin alkanut tuon toisen miehen kanssa millekään kun en ole pettäjätyyppiä, mutta tuo rakastuminen avasi silmäni ja huomasin, etten exääni enää rakasta. Yhtään. Silloin on parempi molemmille osapuolille erota.

Olisin voinut erotakin, mutta mieheni ei nähnyt sitä tarpeelliseksi, en pettänyt, kerroin rakastuneeni ja seksiä ei ollut. Mutta pointtini oli harmitella sitä, miten en saa jätettyä taakseni rakkaudenkaipuuta, eikä uudesta rakkaudesta ole tietoakaan. Mieheni on hyvä minulle, vaikka mun tunteeni eivät ehkä ole oikein koskaan heränneet.

Vierailija
7/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen ja rakastamisen erot ovat monilla kadoksissa nykypäivänä.

Vierailija
8/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä, jos et saa suhteessasi rakkautta, miksi ihmeessä jäädä? Ja miksi heitit pois tämän toisen suhteen sitten? Ompa omituista..

Vierailija
9/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin toiseen mieheen jota jopa tapailin, mutta jäin oman mieheni kanssa yhteen ja piilotin tunteeni. Olin täysin kahden vaiheilla, lopulta pelko voitti. Hyvä niin. Lopulta rakastumisen huuma siirtyi mieheeni ja parisuhteemme pääsi uudelle tasolle. Ehkä olen hirveä, mutta tiedän tehneeni oikean päätöksen. Jos olisin jättänyt nykyisen mieheni, sen takia, että satuin rakastumaan johonkin sopivaan, olisin katunut sitä loppu elämäni. Mieheni on paras mitä olen koskaan tavannut, mutta jokainen pitkä suhde alkaa kyllästyttämään. Juuri sen elävöittämistä kutsutaan siksi työksi jota parisuhteessa tulee tehdä. Puhua puhua puhua, se auttaa oikeasti. Kerro miehellesi mitä olet vailla, koska tällähetkellä haet sitä muilta.

Vierailija
10/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan edellistä, jos et saa suhteessasi rakkautta, miksi ihmeessä jäädä? Ja miksi heitit pois tämän toisen suhteen sitten? Ompa omituista..

Johtuu minusta etten tunne itseäni rakastetuksi.

Miksi oletat, että rakastun vain jos saan jonkun? Ihanaahan se olisikin...

Vierailija
11/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin toiseen mieheen jota jopa tapailin, mutta jäin oman mieheni kanssa yhteen ja piilotin tunteeni. Olin täysin kahden vaiheilla, lopulta pelko voitti. Hyvä niin. Lopulta rakastumisen huuma siirtyi mieheeni ja parisuhteemme pääsi uudelle tasolle. Ehkä olen hirveä, mutta tiedän tehneeni oikean päätöksen. Jos olisin jättänyt nykyisen mieheni, sen takia, että satuin rakastumaan johonkin sopivaan, olisin katunut sitä loppu elämäni. Mieheni on paras mitä olen koskaan tavannut, mutta jokainen pitkä suhde alkaa kyllästyttämään. Juuri sen elävöittämistä kutsutaan siksi työksi jota parisuhteessa tulee tehdä. Puhua puhua puhua, se auttaa oikeasti. Kerro miehellesi mitä olet vailla, koska tällähetkellä haet sitä muilta.

Tajusin vasta tämän rakastumisen myötä, että en tiedä, mitä olen vailla. Toki se näytti ehkä jotain osviittaa, mutta siis kuitenkin. Ihan mahdotonta kertoa miehelle, mitä mä nyt olen vailla. EN mä tiennyt olevani mitään vailla tai vaikka nyt tiesinkin olevani kaikkea vailla, niin en tiedä, miten saan niitä asioita koska ei toisia voi määräillä olemaan jotain. Hehän ovat omia ihmisiään.

Vierailija
12/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta tämän rakastumisen myötä, että en tiedä, mitä olen vailla. Toki se näytti ehkä jotain osviittaa, mutta siis kuitenkin. Ihan mahdotonta kertoa miehelle, mitä mä nyt olen vailla. EN mä tiennyt olevani mitään vailla tai vaikka nyt tiesinkin olevani kaikkea vailla, niin en tiedä, miten saan niitä asioita koska ei toisia voi määräillä olemaan jotain. Hehän ovat omia ihmisiään.

Rakastuminenhan on normaalia ja "sille ei voi mitään" jos se tapahtuu. Periaateessa olet kyllä antanut sille mahdollisuuden joten siinä mielessä se on väärin. Mutta itse tarkastelisin asiaa uutena sivuna, en niinkään menetyksenä. Itsekkään en tiennyt mitä olin vailla, kunnes puhumisen myötä ymmärsin, että suhteemme oli vain tylsä, tavallinen lähes kaverisuhde. Kumpikaan ei tehnyt mitään extratöitä parisuhteen eteen. Nykyisin esimerkiksi makoilemme sohvalla lähekkäin ihan "suunnitellusti", pussaamme aina lähdettäessä ja tultaessa, sanomme toisillemme kauniita asioita, koska kaikki nämä luovat välillemme rakkautta. Tuollaiset asiat eivät välttämättä pitkässä suhteessa tule enää luonnostaan ja jos niihin ei panosta tai niitä ei ajattele, pikkuhiljaa kaikki läheisyys asiat murentuvat pois--> seksissä tulee ongelmia ja sitäkautta se näkyy koko parisuhteessa.  Jos halaut rakkautta mieheltäsi se pitää laittaa tapahtumaan. Onko miehesi muuttunut? Muistelkaa miksi ylipäätään alunperin rakastuitte toisiinne?

Vierailija
13/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinänsä en olisi huolissani, koska ihminen voi rakastua moneen ihmiseen elämänsäaikana jos sille on suopeat olosuhteet. En siis pitäisi tätä uutta rakkauden kohdettasi mitenkään ihmeellisenä. Ja niinkuin alussa sanoit, aika on tehokkain lääke. Voi olla että hetkenpäästä huomaatkin pystyttyäsi tarkastelemaan asiaa eri kantilta, huomaat ettei uusi mies olisi ollutkaan sen arvoinen.

Vierailija
14/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju ♡♡♡ luo toivoa. Meillä tuntuu suhde totaalisen väljähtyneeltä tällä hetkellä. On toki muitakin ongelmia ja niiden myötä mietin eroa. Ehkä tämä tästä. Tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi