Muumipääsiäismuna oli pettymys :(
Sisältä löytyi nimittäin tylsääkin tylsempi palapeli. Tykkäsin kovasti viime vuoden magneeteista ja odotin jotain sen kaltaista... Mutta ei. Sain rupuisen palapelin. Tiedättekö löytyykö munista muunlaisiakin yllätyksiä, vai onko kaikissa palapeli?
Kommentit (43)
Minkä ikäinen aloittaja taas oikein olikaan?
No ap, jospa sitten trullittelureissulla tulee parempia yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin tullut palapeli! Meidän 3v esikon muumimunasta kuoriutui tarra, jossa luki "Muumi". Ei siis edes minkään hahmon kuvaa, vaan pelkkä teksti! Pettymys oli kohtalaisen suuri :(
Mä kun luulin, että mun palapeliä tylsemmäksi ei olis voinu mennä. Olin väärässä :O
Vierailija kirjoitti:
Mä oon liian vanha trullittelemaan :/ Meen ostaan huomenna lohdutukseksi hello kitty-munan :)
ap
Kiitos tiedosta. Tänä vuonna muumimunat jää ostamatta.
Itkupotkuraivarit !!!! Mitä odotit munan sisällä olevan? ?
No, noidat rankaisee kun etuajassa avasit.
Siis pääsiäinen on vasta ensi kuun loppupuolella. Silloin vasta syödään tämän vuoden pääsiäismunia. Vai viime vuoden muniako te vielä syötte?
Vierailija kirjoitti:
Itkupotkuraivarit !!!! Mitä odotit munan sisällä olevan? ?
Olisko edes muumihahmo mitään ??
Kertokaas mammat mitä pääsiäismunia kannattaa ostaa? Missä kivoimmat yllätykset?
Hello kitty munasta tuli pyyhekumi.. :(
Avengers munista tulee tyhmiä muovilättyjä mihi pitää tarrat laittaa.
Viime vuonna oli joissain halppis munissa pokemon figuureja
Ostin kolme turtles munaa ja kaikissa samanlainen palapeli. 😕
muniin tunketaan kiinassa halvalla tehtyä rihkamaa, joten ei kannata liikoja otottaa. parempi vaihtoehdo olisi ostaa eläinhahmoisia suklaatikkareita ja sen kanssa antaisi jonkun kivan lelun.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tulla tai saattaa joku vääntää paskat pihamaalle.
No niin ne sitten meni pilaamaan muuminkin. Mitähän LPS ja Transformersin sisältää?
Olisikin tullut palapeli! Meidän 3v esikon muumimunasta kuoriutui tarra, jossa luki "Muumi". Ei siis edes minkään hahmon kuvaa, vaan pelkkä teksti! Pettymys oli kohtalaisen suuri :(