Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäisi kasvattaa lasta joka ei olekkaan hänen?

N23
16.02.2016 |

Tuosta en olekkaan lapseni isä -keskustelusta heräsi tällainen kysymys. Jos mies aavistaa ettei lapsi ole oma niin tuskin antaa itsensä kiintyä lapseen täysin ja kun selviääkin, että ei ole oma niin miksi miehen pitäisi alkaa toisen lasta kasvattamaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perheissä voi olla adoptiolapsia, kun eivät ole biologisesti omia? Tai puolison lapsia, joilla on toinen isä mutta joita (tämäkö väärin???) kohdellaan yhtä rakastavasti kuin niitä omia yhteisiäkin?

Vierailija
2/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidäkään mutta tosi moni mies haluaa kasvattaa lasta joka ei ole hänen omansa. Miehet ovat erilaisia, tiesitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidäkään mutta tosi moni mies haluaa kasvattaa lasta joka ei ole hänen omansa. Miehet ovat erilaisia, tiesitkö?

Toki tilanteissa joissa tietää tilanteen eikä ole elänyt valheessa..

Vierailija
4/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden tyhmän lehmän,joka erotilanteessa paljasti ukolleen, ettei kumpikaan lapsista olen miehen. Muija on ihan legenda täällä pikkukylällä.

Vierailija
5/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se lapsi on valheeseen syyllinen? Aina kun yhdessä ollaan ja lapsia suunnitteilla pitää ajatella niiden tulevien lasten parasta. Ja toimia siten että lapsen paras toteutuu. 

Vierailija
6/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, jos ei ole kyseessä adoptio tai uuden puolison lapsi. Itse en rupea yhdenkään lapsen isäksi ilman testejä.

Vierailija
7/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa...

Vierailija
8/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä toisen lasta kasvattaisi ja jos selviäisi, että ei ole minun lapsi, ottaisin eron välittömästi.

Vierailija
9/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän yhden tyhmän lehmän,joka erotilanteessa paljasti ukolleen, ettei kumpikaan lapsista olen miehen. Muija on ihan legenda täällä pikkukylällä.

Aika uhkarohkea nainen. Tuollaisesta petoksesta melko moni mies voi laittaa naisen ja sen jälkeen itsensä kylmäksi.

Vierailija
10/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se lapsi on valheeseen syyllinen? Aina kun yhdessä ollaan ja lapsia suunnitteilla pitää ajatella niiden tulevien lasten parasta. Ja toimia siten että lapsen paras toteutuu. 

Onko näin isoon valheeseen syyllistyvä sopiva edes äidiksi jos lapsen parasta ajatellaan ?

Vierailija
11/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perheissä voi olla adoptiolapsia, kun eivät ole biologisesti omia? Tai puolison lapsia, joilla on toinen isä mutta joita (tämäkö väärin???) kohdellaan yhtä rakastavasti kuin niitä omia yhteisiäkin?

Ei kaikista ole adoptiovanhemmiksi, eikä kaikki halua kasvattaa toisen lasta. Uusioperheissä on paljon ongelmia sen suhteen ettei siedetä niitä toisen lapsia.

Niin mielestäni miehen ei tarvitse kasvattaa ja elättää toisen lapsia tahtomattaan.

Vierailija
12/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä eroa niillä tilanteilla on.

Vierailija
13/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vielä avautunut yhtään äitiä, joka on tietoisesti huijannut miehensä "isäksi" toisen siittämälle lapselle? Motiivi kiinnostaa. Ulkopuoliselle tulis mieleen, että valitsee sen luotettavamman maksajan, kun ei niiltä kaniineilta niitä elatusmaksuja niin helposti irtoa kuin se mälli.

Vierailija
14/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sitten mun ex-vaimo, kun paljasti vastaavassa tilanteessa, vain että kuopus ei ole mun oma. Lapsi oli jo 7 ja exällä oli työ, johon kuului joka viikko iltamenoja, eli käytännössä olin lasta hoitanut enemmän kuin exä.

Kaikki neuvola ja lääkäri käynnit hammaslääkäriä myöten. Lapselle tuli hirveästi reikiä hampaisiin ja poraaminen oli yhtä tuskaa, minun sylissä kiemurteli hammaslääkärissä.

Olisi pitänyt alkaa epäilemään, kun nyt jo täysi-ikäisellä erikoisella ei vieläkään ole ollut yhtään reikää hampaassa. Neuvomassa muistan kun tehtiin kasvu ennuste oletuksena että minä olen isä, niin lapsi jäi lopulta 20 senttimetriä ennusteista.

Vierailija
15/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä tietenkään ole väärin kun kaikki osapuolet tietää ettei lapset ole sen toisen omia! Ymmärrätkö eron? 

-AP

Vierailija
16/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin, mutta nyt olikin kyse siitä, että miksi tuomitaan mies, joka ei halua tällaisen petoksen jälkeen lasta kasvattaa...

-AP

Vierailija
17/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miltä tuntuu lapsesta, jonka isä yhtäkkiä ilmoittaa, ettei olekaan isä ja sitten katoaa elämästä... Syntymättömän tai vauan kohdalla eri asia, mutta toivon ettei kukaan isompaa lasta hylkää tuollaisen paljastuttua.

Vierailija
18/19 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miltä tuntuu lapsesta, jonka isä yhtäkkiä ilmoittaa, ettei olekaan isä ja sitten katoaa elämästä... Syntymättömän tai vauan kohdalla eri asia, mutta toivon ettei kukaan isompaa lasta hylkää tuollaisen paljastuttua.

Ja miettikää mitä lapsi ajattelee äidistään kun tuollaisen tempun tehny sekä "isälle" että lapselle. 

Vierailija
19/19 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän