Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi yksinäiset ihmiset nähdään muita huonompina?

Vierailija
16.02.2016 |

Onko yksinäisyys aikamme spitaali?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaapi olla... :( mitkä tosiaan voisi olla syitä?

Vierailija
2/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nähdä. Olet liikaa palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yleensä mene niinpäin, että yksinäinen ihminen näkee itse itsensä huonompana ihmisenä.

Vierailija
4/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla oikeasti yksin? Siksipä ajatellaan että on jotenkin huono jos ei saa seuraa. Vähän sama kun jotkut pitää julkisilla kulkevia tai pyöräilijöitä rahattomina jne. "jos olisi rahaa niin kai ajaisi avoautolla."

Vierailija
5/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saattaa niin olla. Ehkä se on ihmisten pinnallisuuden tulosta, että yksinäinen nähdään automaattisesti jotenkin huonompana kuin muut.

Vierailija
6/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa olla oikeasti yksin? Siksipä ajatellaan että on jotenkin huono jos ei saa seuraa. Vähän sama kun jotkut pitää julkisilla kulkevia tai pyöräilijöitä rahattomina jne. "jos olisi rahaa niin kai ajaisi avoautolla."

Ei kavereiden hankkiminen ole helppoa jos sosiaalinen verkosto on 0 ja joutuu aloittamaan täysin tyhjästä. Tällainen tilanne voi olla uudella paikkakunnalla, pitkän henkisen sairauden jälkeen, jne. En näkisi, että minussa itsessäni on sellaista perustavanlaatuista vikaa etten ystäväksi kelpaisi, mutta tästä huolimatta en ole kyennyt hankkimaan ystäviä harrastuksista tai töistä.

Vierailija
7/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kavereiden hankkiminen ole helppoa jos sosiaalinen verkosto on 0 ja joutuu aloittamaan täysin tyhjästä. Tällainen tilanne voi olla uudella paikkakunnalla, pitkän henkisen sairauden jälkeen, jne. En näkisi, että minussa itsessäni on sellaista perustavanlaatuista vikaa etten ystäväksi kelpaisi, mutta tästä huolimatta en ole kyennyt hankkimaan ystäviä harrastuksista tai töistä.

Tiedän, mutta kaikki eivät sitä tiedä, ja siksi voivat nähdä huonompina.

Vierailija
8/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuskin voi olla syynä

Vierailija
9/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näkee? Miten se näkeminen ilmenee? Jos puhut palstasta, niin täällähän ihan kaikki on spitaalisia, kuka mistäkin syystä. 

Vierailija
10/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin siitä, et pääsin kusipääukosta eroon. Pystyn hengittämään ja tekemään mitä haluan, ihan rauhassa.

Vierailija
11/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten arvostukset ja arvostelut on minusta asia, jolla ei kannata päätään vaivata. Sen kun vaan elää siten kuin itse haluaa, eikä murehdi sitä mitä muut siitä ajattelee. Esim. itse olen valinnut yksinelämisen ja ihmissuhteettomuuden, ja minulle on ihan sama pitävätkö ihmiset minua outona sen takia. Vapaasti saa muodostaa mielikuvia, samoin kuin minulla on vapaus olla sellailnen kuin olen.

Vierailija
12/12 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten arvostukset ja arvostelut on minusta asia, jolla ei kannata päätään vaivata. Sen kun vaan elää siten kuin itse haluaa, eikä murehdi sitä mitä muut siitä ajattelee. Esim. itse olen valinnut yksinelämisen ja ihmissuhteettomuuden, ja minulle on ihan sama pitävätkö ihmiset minua outona sen takia. Vapaasti saa muodostaa mielikuvia, samoin kuin minulla on vapaus olla sellailnen kuin olen.

Tämä on niin totta! Jotkut ihmiset tuhlaavat ihan turhaan aikaansa sen miettimiseen, mitä muut heistä ajattelevat. Senkin ajan voisi käyttää tekemällä jotain, mistä itse tykkää.