Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin lotossa

Vierailija
16.02.2016 |

Muutama kuukausi sitten. En uskonut, kunnes rahat tuli tilille.

Olen lähes 40-vuotias. Ei ole miestä eikä lapsia, eikä juuri ystäviä, paitsi työkaverit. En tiedä mitä rahalla teen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osallistun siihen sinun voittoon, voin maksaa originaalikupongista puolet ;) Käviskös näin?

Vierailija
2/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Varmasti keksit jotain käyttöä sille. Ei kai se haittaa vaikka raha makaisi tililläkin käyttämättömänä luomassa turvallisuuden tunnetta.

Vierailija
4/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusta peliin, jos kyse on suuremmasta summasta: Lopeta työ ja aloita opiskelemaan jotain ihan uutta, vaikka maksullistakin. Tutustu ihan uusiin harrastuksiin, kehitä itsesi sikahyväksi jossain uudessa jutussa. Nyt ei raha ole enää este kokeilla mitä tahansa kalliimpaakin. Jos vanhempasi ovat yhä elossa, tee heidän elämä jollain tavalla helpommaksi/turvatuksi. Siitä tulee hyvä mieli. Tee suuri lahjoitus jonnekin hyvään tarkoitukseen, siitäkin tulee hyvä mieli. Mee vapaaehtoistyöhön tekemään jotain mikä kiinnostaa, mikä ei ollut ennen rahan/palkkatyön vuoksi mahdollista. Ehkä matkan varrella saat näitä tehdessä myös ihania uusia ystäviä. Tee mitä tahansa paitsi kaikkea entistä. 

Vierailija
5/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia eikä miestä. Sitä suuremmalla syyllä kannattaa varautua, että pystyy ostamaan vanhana palveluita. Vaikka perushoito tulisi yhteiskunnalta voi rahalla tai suvulla lisätä hyvinvointiaan.

Vierailija
6/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljos voitit?

Vierailija
7/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pankissa ja siellä se raha nyt makaa. En jättänyt käyttötilille kuin 2000e. Käyn normaalisti töissä. Ahdistaa. Minulla on tuttuja jotka tarvisi apua, mutta ovat aina olleet minulle ikäviä. Haluaisin auttaa heidän lapsiaan, mutta miten?

Vierailija
8/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pankissa ja siellä se raha nyt makaa. En jättänyt käyttötilille kuin 2000e. Käyn normaalisti töissä. Ahdistaa. Minulla on tuttuja jotka tarvisi apua, mutta ovat aina olleet minulle ikäviä. Haluaisin auttaa heidän lapsiaan, mutta miten?

Voin toimia bulvaanina, niin kukaan ei epäile mitään..

Vierailija
9/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit aina jonkun mihin haluaisit mennä ja pyydät jonkun lapsista mukaan ja maksat kulut. Vaikka hyvään ravintolaan syömään tai mikä sinua ja tuttujen lapsia kiinnostaisikaan. 

Vierailija
10/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Varmasti keksit jotain käyttöä sille. Ei kai se haittaa vaikka raha makaisi tililläkin käyttämättömänä luomassa turvallisuuden tunnetta.

Kaikkien varakkaiden kannattaa ehdottomasti leppuuttaa sitä rahaa pankkitileillä. Tai siis rahaa, jota ei edes ole, vaan pelkkiä lukuja koneen ruudulla, jolla pankki voi sitten pelata. Hyvät neuvot, talous nousuun.. Itse jos voittaisin vaikka 10 miljoonaa, niin marssisin ehdottomasti tuonne kylän pikkuiseen pankkiin ja sanoisin jotta käteisenä kiitos ja kaikki.

Vierailija
11/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan työtäni lasten parissa ja työkaverit ovat todella henkireikä ja ilo minulle. Olen vähän yksinäinen susi tahtomattani. Saan toteuttaa itseäni nykyisessä työssäni ja lapset tykkäävät. Oma lapsi on ollut aina haave, mutta olen jo luopunut siitä. En oikein uskalla matkustaa yksin ulkomaille tms. Haluaisin mökin, mutta olen niin kaupunkilainen etten oikeasti viihtyisi siellä yksin.. Mietin myös siirtolapuutarhaa.

Äiti on kuollut, veljellä on aina mennyt hyvin ja isä on ongelmallinen..

Ap

Vierailija
12/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien varakkaiden kannattaa ehdottomasti leppuuttaa sitä rahaa pankkitileillä. Tai siis rahaa, jota ei edes ole, vaan pelkkiä lukuja koneen ruudulla, jolla pankki voi sitten pelata. Hyvät neuvot, talous nousuun.. Itse jos voittaisin vaikka 10 miljoonaa, niin marssisin ehdottomasti tuonne kylän pikkuiseen pankkiin ja sanoisin jotta käteisenä kiitos ja kaikki.

prkl jäi lopusta pois!

Vierailija
13/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siinä kestää, että raha tulee tilille? (Ihan vaan siltä varalta, että tiedän kun kun voitto osuu:)

Vierailija
14/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu väärältä että voitin. En ole lottoaja, ostin mummolleni aina kolme riviä ja hänen kuoltuaan tapa jäi..

Ajattelin ehkä aloittaa Facebookin jouluavusta ja vastaavista. Olen ollut siinä mukana ja tykännyt. Joku vastaava olisi kiva. Isot järjestöt ei ole juttuni. Olisi myös hienoa keksiä joku uusi systeemi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän