Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmallinen omenalihavuus, miten tuon tynnyrin saa pois?!?!

Vierailija
16.02.2016 |

Olen vartalotyypiltäni jo enemmän rantapallo kuin omena. Ilmeisesti hormonihäiriöni vaikuttavat kun ei kukaan sukulainen näytä tältä ja kroppani on ihan käsittämättömän typerän mallinen ja rasva keskittyy mahaan.

Olen laihduttanut vuoden verran ja vielä ihannepainoon olisi enemmän kuin tarpeeksi matkaa, bmi on nyt 28,4, ja kehitys on tyssännyt tähän. Olen saanut paljon timmimät reidet ja pohkeet, käsivarretkin alkavat olla jo paremmassa kuosissa ja olo on hyvä. Vatsa vain on prikulleen samanlainen kuin aiemminkin, vatsalihakset korkeintaan paremmassa kunnossa, mutta mistäs sen tietää kun ovat tuolla jossain syövereissä. Ympärys navan kohdalta (ollut sentilleen sama ainakin jo -15kg sitten) on 99-100cm, kapeimmasta kohdasta vyötäröä/tissien alta mitta taas on 79cm, eli olen tiimalasitynnyri kai sitten. En ymmärrä enää, että millä keinolla tuo yksi hillitön makkara lähtisi tuosta, tai edes pienenisi, näytän pahimmillaan aivan viimeisillään raskaana olevalta. Ja raskaana en ole eläissäni ollut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sokereiden ja hiilareiden vähentäminen auttaa alkuun. Sitten pitäis kohdistaa treenit sinne selkä-vatsalihasten tekoon ja tehdä tehokkaita syviä tukevia vatsalihaksia (iso poikittainen vatsalihas). Muuten kuulostaa tosi hyvältä tuo muu liikkuminen, lisäät vaan pari krt viikkoon noita liikkeitä lisäks.

Vierailija
22/22 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla se paino jumittaa miehilläkin välilllä, jos yhtään helpottaa. Sitten yhdessä yössä rytisee alas... Jatkat vaan sisukkaasti niin kyllä se vatsakin pienenee pikkuhiljaa. Hiilareiden vähentäminen, nyt ei muuta vaikuta kuin että glykogeenivarastot pienenee, eli laihdut keinotekoisesti muutaman sata grammaa. Tällä voi olla jaksamiseen vaikutusta tai sitten ei. Itse en jaksa urheilla ilma hiilareita, joten olen mielummin sen 500g "painavampi" kuin kuivana. Tietenkään mitään pelkkää sokeria ei kannata syödä. Mutta älä suotta pelkää hiilareita. 

Ton crosstrainerin rankkuu yllätti minut alussa. Pidin ihan pilipaliliikkeennän, mutta sehän on yllättävän rankkaa. Eli ehdottomasti kannattaa jatkaa sitä. Ehkä voisit googletella jotain omapaino harjoituksia netistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla