Repun käyttö julkisissa kulkuneuvoissa!
Helvetti kun ne läimii niillä repuillaan päin näköä, jos istun penkillä ja he seisovat käytävällä. Eikä ne edes itse sitä huomaa!
Kommentit (40)
Ikuinen ärsytyksen aihe. Eikä se reppujen kanssa riehuminen vähene. Toki miten voisi vähetäkään, kun eivät itse edes tajua sitä tekevän :D
Vierailija kirjoitti:
Helvetti kun ne läimii niillä repuillaan päin näköä, jos istun penkillä ja he seisovat käytävällä. Eikä ne edes itse sitä huomaa!
Joidenkin nyt vaan on pakko kuljettaa reppua mukana esimerkiksi töiden vuoksi. Ei reppua viitsi sille pa*kaiselle lattialle laittaa. Ehkä ensi kerralla tarjoat oman paikkasi repun kanssa liikkeellä olevalle? Tai menet omalla autolla. Voit myös antaa HSL:lle palautetta että linjalla on liian vähän kapasiteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin nyt vaan on pakko kuljettaa reppua mukana esimerkiksi töiden vuoksi. Ei reppua viitsi sille pa*kaiselle lattialle laittaa. Ehkä ensi kerralla tarjoat oman paikkasi repun kanssa liikkeellä olevalle? Tai menet omalla autolla. Voit myös antaa HSL:lle palautetta että linjalla on liian vähän kapasiteettia.
Oho. Tais osua ja upota :D / ap
Sen, että joutuu käyttämään reppua julkisissa kulkuneuvoissa ei pitäis automaattisesti tarkottaa sitä, että ihminen käyttäytyy junttimaisesti eli tuuppii sen reppunsa kanssa ihmisiä ketoon mennen tullen. Ap
No tosiaankin. En koskaan ole huomannut reppuni osuvan ihmisiin. Enpä muista montaa kertaa itse saaneeni laukusta bussissa. Mutta jos reppuni osuu, niin voi hienovaraisesti huomauttaa, että opin käyttäytymään. En osaa korjata sitä minkä en tajua olevan rikki.
En ole varma olenko tuuppinut vahingossa, mutta olen pahoillani jos niin on päässyt käymään.
Bussin heilahdellessa saattaa ehkä töytäistä jotakuta. Onneksi harvemmin joudun seisomaan repun kanssa.
Voi ei :D just tänäänkin olin junassa reppuineni. Tosin otan sen yleensä pois selästä ennen kuin lastaan itteni kyytiin. Pelkään varkaita, mutta oon myös itse saanut repusta naamaan ja kyllä v-tutti.
No koita nyt pärjätä. Mulle toi ei ole koskaan ollut ongelma, vaikka Hesassa 38 vuotta asuinkin ja kuljin tietysti paljon julkisilla. Mistä vetoa, ettet ole pienestä asti kulkenut kaupungissa julkisilla? :D
Vierailija kirjoitti:
No koita nyt pärjätä. Mulle toi ei ole koskaan ollut ongelma, vaikka Hesassa 38 vuotta asuinkin ja kuljin tietysti paljon julkisilla. Mistä vetoa, ettet ole pienestä asti kulkenut kaupungissa julkisilla? :D
Taitaa olla provo. Kukaan 38 vuotta Helsingissä asunut käytä sanaa "Hesa"
Jotkut tajuu, jotkut ei. Monet ottaa repun käteen kun liikkuvat bussin käytävällä. Jotkut taas pyörivät se reppu selässään ja eivät kertakaikkiaan tajua miten iso uloke siellä selässä tönöttää ja niittavat sillä silkkaa tyhmyttään kanssamatkustajiaan. Mrrrr...
Mulla voi päivästä riippuen olla joskus suurehko olkalaukku (tai mikä nyt kenenkin mielestä on suuri). Varmaan joskus vahingossa jotain sillä huitassut, mutta ainakin pyrin huomioimaan muut, eli pidän laukun tiukasti itseäni vasten. Nää reppureiskat pällistelee sinne ja tänne ja reppu heiluu naaman suuntaisesti! Ap
Painava reppu selässä mitä on kantanut kauan ja joka tappaa selkää + kusipää ihmiset jotka ei yhtään katso miten roikkuu bussin käytävillä penkeistään = haistakaa paska, jyrään kaikki jotka eteen eksyy :)))
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tajuu, jotkut ei. Monet ottaa repun käteen kun liikkuvat bussin käytävällä. Jotkut taas pyörivät se reppu selässään ja eivät kertakaikkiaan tajua miten iso uloke siellä selässä tönöttää ja niittavat sillä silkkaa tyhmyttään kanssamatkustajiaan. Mrrrr...
"Uloke" - sana, jota hain, mutten keksinyt. Kertoo kaiken. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "Hesa" liittyy asiaan?Eli reppujen kanssa tuuppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "Hesa" liittyy asiaan?Eli reppujen kanssa tuuppimiseen.
:D
Näin repullisena voisin vielä kommentoida, että mikään ei v**uta enempää kuin seuraava tilanne:
Työpäivän jälkeen huomaat, että bussi jolla aiot mennä kotiin on täynnä eläkeläisiä, kotiäitejä ym. ryhmiin kuuluvia henkilöitä, jotka voisivat liikkua myös ruuhka-aikojen ulkopuolella. Mutta ehei, pakko ängetä sinne jo ennestään ruuhkaiseen liikenteeseen naama nyrpeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi siirtaa reppua rintapuolelle kun olet bussissa? Asun miljoonakaupungissa ja taalla tuo on ihan yleinen kaytanto metrossa, bussissa ja junissa. Poistumisen jalkeen repun voi taas kaantaa selkarepuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi siirtaa reppua rintapuolelle kun olet bussissa? Asun miljoonakaupungissa ja taalla tuo on ihan yleinen kaytanto metrossa, bussissa ja junissa. Poistumisen jalkeen repun voi taas kaantaa selkarepuksi.
Kyllä mä monesti niin teenkin. Mutta oletko koskaan ollut täpötäyden ruuhkabussin kyydissä, jonka kuljettaja paahtaa kuin pähkähullu, ja pidät toisessa kädessä reppua ja toisella yrität roikkua kiinni jossain ettet rojahda vierustoverin päälle? Jos taas meinaat että kuljettaisin reppua niin kuin vauvan kantoreppua, niin sen jätän ainakin toistaiseksi aasialaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä monesti niin teenkin. Mutta oletko koskaan ollut täpötäyden ruuhkabussin kyydissä, jonka kuljettaja paahtaa kuin pähkähullu, ja pidät toisessa kädessä reppua ja toisella yrität roikkua kiinni jossain ettet rojahda vierustoverin päälle? Jos taas meinaat että kuljettaisin reppua niin kuin vauvan kantoreppua, niin sen jätän ainakin toistaiseksi aasialaisille.
Totta toikin. Ap
Joo. Voi helvetti.