Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin haju mitä olet ikinä haistanut?

Vierailija
16.02.2016 |

Jotkut tulehtuneet ja hoitamatta jääneet hiertymät tai haavat nivusissa. Mielenterveysongelmista kärsineen tuttuni kämppä, kun kävin siellä vuoden tauon jälkeen: roskapusseja lattiasta kattoon.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noukin jokus kaljapullon maasta, jonka sisällä oli jokin klöntti ja kaljaa. Jostain syystä päätin haistaa sinne, haju oli tajunnanräjäyttävä. Kun tarkemmin analysoin pullon sisältöä, siellä oli kuollut hiiri/rotta ja vanhaa ässehtinyttä kaljaa.

Edellistäkin pahempi haju oli, kun koulussa olin seuraamassa ruumiinavausta ja viikon ajan kuolleena olleen ihmisen suolisto leikattiin halki ja sisältö kaavittiin pöydälle.

Vierailija
22/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koditon pulsu, joka oli nähnyt suihkun viimeksi vuosia sitten. Vaatteet olivat osittain kasvaneet ihoon kiinni. Koko mies oli miltei märäntyneessä tilassa. Haju sai koko huoneen kyökkäilemään, kun vaatteita irti leikattiin, sekä ne otökät ja madot jotka ihosta lähtivät saivat lisää yökötystä aikaiseksi.

Vierailija
24/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sairaalassa välinehuoltajana, niin yksi työtehtävistäni oli vaihtaa potilaiden imupussit. Voin kertoa että vatsansisältö/lima/veri tms sekoitus haisee erittäin oksettavalta.

Onneksi sentään nykyään voi vaan nostaa sisällön biovaarapussiin irrotettavassa pussissa. Ennen ne astiat kuulemma tyhjennettiin ja pestiin käsin.

Vierailija
25/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koditon pulsu, joka oli nähnyt suihkun viimeksi vuosia sitten. Vaatteet olivat osittain kasvaneet ihoon kiinni. Koko mies oli miltei märäntyneessä tilassa. Haju sai koko huoneen kyökkäilemään, kun vaatteita irti leikattiin, sekä ne otökät ja madot jotka ihosta lähtivät saivat lisää yökötystä aikaiseksi.

Tämä oli kuvottavinta, mitä olen lukenut tai nähnyt tai kuullut vuosiin. Huh huh. Mutta niin vaan taisitte selvitä siitäkin?

Vierailija
26/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantunut kananmuna tai pulloon jäänyt kuollut hiiri. En osaa päättää, kumpi oli kamalampi. 

Vierailija
27/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin haju oli ylivoimaisesti se, kun koira oli syönyt paskaa ulkona ja oksensi sen olohuoneen matolle. Piti koko päivä tuulettaa ja matto lensi roskiin. Hyi helvetti.

Vierailija
28/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyössä vastaan tullu pahimmat. Mt potilaan kämppä aivan järkyttävä lemu, haisi kärynneelle päänahan talille. Clostridium ripuli. Juoppo tuli osastolle, minä tietenkin opiskelijana jouduin käyttään suihkussa, kun se sitä vaippaa otti pois itseltään niin mun oli pakko lähtä yökkimään käytävälle. Kuinkahan kauan lie sama vaippa muhinu päällä. Hyi helvetti aivan uskomaton (pillun) haju. 

Vierailija
29/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä sellaisen miehen jalat, joka ei käyttänyt sukkia lainkaan, vaan pelkkiä kenkiä.

Mä taas olisin ollut aivan kiimoissani.

-melkeinheteromies-

Olen tuo lainaamasi vastaaja, ja töissä on tullut tilanteita, että joutuu haistamaan palaneen ruumiin, mikä haisee todella pahalle, mutta tämä oli potenssiin 10 siitä.

Vierailija
30/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä kävi? Jäikö pulsu henkiin?

Aloittajan kysymykseen vastaisin Surströmming. Ja jotkut hullut vielä syö sitä. :o

Vierailija
31/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen poikani sukkamehu

Vierailija
32/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran nenän sisäpuolelle märkärupi! Eli se märkivä bakteeritulehdus. Hyi hitto ja sitä hajuahan en päässyt koskaan karkuun, nenän tukkiminenkaan ei siinä tilanteessa auta! :P

Vierailija
33/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin fb-kierrätysryhmästä yhden tuotteen, jonka hain kaupungin vuokrakerrostalosta. Se haju, joka leijui sekä koko rapussa että asunnossa jossa kävin, oli aivan uskomattoman kamala! Ei nyt tietenkään pahin ikinä, mutta suhteutettuna siihen, että ihmiset elävät ja nukkuvat sen ympäröimänä. Jotenkin jäi mieleen. Ja myyjäkin oli ulkoisesti aivan normaalin oloinen, hoikka kolmekymppinen nainen.

Vierailija
34/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään vatsassa ollut oksennus.

Vierailija
35/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan säärihaavat ja avannepussi

Vierailija
36/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätä kananmuna

Vierailija
37/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman hien haju imettäessä

Tämä on totta. Ei ehkä pahin haju, mutta jestas, että löyhkäsi!

Vierailija
38/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanraato

Vierailija
39/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielun proput. Kerran tuollainen irtosi yskiessä. Iso pallo, puristelin sormien välissä ja hyi että haisi pahalle.

Vierailija
40/48 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalma. Kuljin yhteen aikaan usein töistä hautausmaan sen kulman ohi, missä niitä ruumiita säilötään ennen hautausta ja voi jestas kun sieltä lemahtelikin kesäkuumalla aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi