Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muilla Espoossa pitkäaikaista vatsatautia?
Kommentit (2)
Pysykää siis poissa kaupoista ja kerhoista. Ei kiinnosta saada sitäkin lisävaivaa tämän sairastelukierteen jatkeeksi...
t. väsynyt äiti Espoosta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lapsi 1v8kk oksentanut jo kolme päivää ja myös ripuloinut, kuumettakin vähän ollut. Itselläni pari päivää jo kestänyt oikein paha ripuli, eikä loppua näy vieläkään. Miehelle ei kumma kyllä vielä ole tarttunut. Ja Espoossa ollaan.