Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun olen touhunnut naimisissa olevien miesten kanssa, niin

Vierailija
16.02.2016 |

täytyy myöntää, että naimisissa olevat miehet ovat jollain lailla tasapainoisempia ja inhimillisempiä kuin sinkkumiehet". Taitaa se sanonta pitää paikkansa, että nainen tekee miehen.

Hyvää työtä siis naiset, jatkakaa samaan malliin ja kasvattakaa miehiänne, että me sinkkutytöt pääsemme kuorimaan kermat päältä (en ole niin naiivi, että uskoisin miestenne olevan 24/7 niin kelpoja kuin mitä he ovat meidän kanssa) :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö!

Vierailija
2/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin katkera? Mikä heitto toi nyt oli, sellainen, jonka tiedät loukkaavan vastaanottajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tee miestä vaan naisellistaa eli pilaa.

Vierailija
4/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin katkera? Mikä heitto toi nyt oli, sellainen, jonka tiedät loukkaavan vastaanottajaa?

Höpsistä, minä mitään katkera ole! Päinvastoin, osaan nauttia elämän pienistä ja suurista iloista.

Viestilläni halusin vain kannustaa suomalaisia naisia ja kiittää hyvästä työstä. Mutta ei kai naisten välinen solidaarisuus ole kateellisten maassa eli Suomessa mahdollista :(

Terveisin, ap

Vierailija
5/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, minä mitään katkera ole! Päinvastoin, osaan nauttia elämän pienistä ja suurista iloista.

Viestilläni halusin vain kannustaa suomalaisia naisia ja kiittää hyvästä työstä. Mutta ei kai naisten välinen solidaarisuus ole kateellisten maassa eli Suomessa mahdollista :(

Terveisin, ap

Eli sinusta on ihan ok auttaa niitä miehiä pettämään vaimojaan?

Vierailija
6/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätän pösilö trolli.

Vierailija
7/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, ap

Eikä siis se, että suhtaudut siihen näin pohjaudu mihinkään katkeruuteen? Koska normaali nainen tajuaisi hävetä toimintaansa tai jos ei häpeäisi, niin ei kokisi tarvetta kukkoilla teoistaan vaimoiksi päässeille. (Tarkoituksella sanon päässeille, koska veikkaan, että se aloittajaa hiertää. Mikä muukaan?)

Vierailija
8/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loukannut minua yhtään vastaanottajana, hyvä kommentti ja monen miehen kohdalla totta :) Ne hyvät panot varattujen kanssa jatkuvat sen aikaa, kun työmatkat mahdollistavat, se on mukavaa vaihtelua. Varatut ymmärtävät, että kyse on vain seksistä, vaikka jotkut hassut tykkäävät "rakkautta" tunnustaa, ilmeisesti tottuneet siihen vaatimukseen kotona.

Vierailija
9/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, ap

Yhteistyössähän se tehdään, kun aikuisia ihmisiä molemmat ovat. Ei siinä kumpikaan toista auta vaan tasavertaisesti ollaan tilanteessa.

Terveisin, ap

Vierailija
10/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee.Varatun täytyy huolehtia tarpeistaan pissata kakata ja heittää roiskeensa jonkun tyhmän siaään.Ohessa lemmenluritusta niin irtoaa.Tyttö jää kyyneliin kun mulla uutta putkessa.Väliäkö sillä mulle.Sekaantui varattuun ja tiesi sen.

Vierailija
11/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, ap

Yhteistyössähän se tehdään, kun aikuisia ihmisiä molemmat ovat. Ei siinä kumpikaan toista auta vaan tasavertaisesti ollaan tilanteessa.

Terveisin, ap

Ette ole tasavertaisia, vaan mies on jonkun muun kumppani ja pettää kanssasi.

Vierailija
12/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä koske varattuun. Vaikka sinkku nyktään olenkin.

Vierailija
13/13 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan! Kiva, että kelpaa. Eihän se heppi siitä kulu.