te jotka kerrotte ystävänne asiat miehellenne haluatteko että ystävä kertoo teidän asiat omalle miehelle???
Kommentit (9)
mitäs jos kävisi niin että kiukuspäiten haukkuisit ukkos kaverilles ja sanoisit että v...u kun sais eron tosta ukosta... sitten kaveris kertois tän miehelleen ja mies kertos sun miehelle... sun miehestä varmaan olis kiva kuulla tollasii juttuja ihan muilta ihmisiltä...
Jos HALUAISIN ystäväni miehen tietävän asioistani, kertoisin ne suoraan hänelle.
Yleensä en hauku miestäni ystävilleni (ei ole syytä), mutta jos niin teren niin on ihan sama kertovatko he miehillensä koska minun mieheni ei tunne yhtäkään ystäväi miestä.
eli en voi sanoa muuta kuin,että molemmat ovat ihania ja välittäviä ystäviä minulle=)
Luotan sekä ystäviini että ystävieni ja heidän miestensä keskinäisiin suhteisiin. Eli tiedän, ettei kukaan ystävistäni ole niin moukkamaisen miehen kanssa, että tämä mies levittelisi minun juttujani. Ei todellakaan!!!
Minkälaisia miehiä teillä oikein on, jos pelkäätte heidän möläyttävän ja levittelevän teidän ystävienne juttuja? Tai minkälaisia miehiä teidän ystävillä on?
Mää kerron ystäväni asiat miehelleni mutta tiedän ettei hän kerro niitä eteenpäin; mulla on semmonen mies niinkun valtaosa miehistä on: ei kerro niitä eteenpäin, naiset niitä juoruilijoita pääosin on.
Mua ei sinänsä haittaa jos kaverini kertoo asioistani eteenpäin miehelleen.
ja oon ihan sanonu,että saa kertoa asiat miehelleen,jos haluaa. ollaan sovittu,että sanon sitten erikseen jos en halua että miehelleen puhuu. sama toimii myös toisinpäin:) eli saan puhua ystäväni asiat miehelleni,ellei hän erikseen sano että älä puhu tätä juttua:) lähinnä meidän lapsettomuusongelmat on niitä juttuja,joita en siis muille ystäville kerro.on siis toisaalta myös hyvä että myös hänen miehensä tietää tilanteesta, ei tarvinnut itse kertoa hänelle kaikkea,mutta tietää kuitenkin asiasta ja ollaan nelisteenkin puhuttu asiasta,ja näin mieheni voi puhua jutusta muidenkin kuin minun kanssani:) hänen kaverinsa on muut niin eri tilanteessa,sinkkuja kaikki,ettei ne oikein osais/jaksais jutella asiasta:) voi jonkun mielestä olla kummallista,mutta meillä tämä toimii:) muilla läheisimmillä ystävilläni ei ole miestä,joten jos jotain heille kerron,niin ei heillä ole miestä kenelle kertoa... en luonnollisestikaan ilman lupaa heidän juttuja puhu miehelleni.
luotan siihen, että ystäväni osaa arvioida itse kertooko minun salaisuuteni omalle miehelle.