Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mies tällaiselle naiselle? (aseksuaali)

Epäonnistunut
15.02.2016 |

Olen aivan palasina nyt kun olen viimein tiedostanut tämän. Olen siis kertakaikkisen aseksuaali, enkä enää keksi mitään tekosyitä siihen, ettei kukaan "himota" minua seksuaalisesti enää lainkaan.
Olen ollut jo monissa pitkissä suhteissa, heterosuhteissa, ja alussa kunkin miehen kanssa on seksiä ollut melko paljon. Jälkikäteen mietittynä olen kuitenkin tajunnut, että seksillä olen vain halunnut sitoa nämä henkilöt suhteeseemme. Parin kuukauden jälkeen olen alkanut aina pihtailemaan ja seksistä on tullut ongelma. Kyseisten miesten mielestä olen kuitenkin ollut niin viehättävä, hauska, syvällinen ja ihana ja muuta huuhaata, että suhdetta eivät ole katkaisseet, vaan se on lopulta tapahtunut minun puolelta. Ja syy on nimenomaan se, etten halua kenenkään (varsinkaan minulle niin rakkaan) ihmisen joutuvan elävän niin suuressa puutteessa. Käsitän, että seksi on todella tärkeä osa elämää monelle.
Olen yrittänyt haluta ja ajatella seksiä aivan mielettömän paljon. Olen kokeillut naisten kanssa oloa, koittanut saada jännitystä yhden illan jutuista (kun olin sinkku), masturboinnista, kaikesta. Ei vaan kiinnosta. Se ei minulle merkitse mitään. Silti rakastan läheisyyttä, pussailua, hyväilyä, yhdessä nukkumista jne.
Olen mielestäni ihan normaali, nätti, huumorintajuinen ja kiva nuori nainen (25-vuotias). Minulle olisi enemmän kuin ok, että mieheni tyydyttäisi itsensä (noin karusti sanottuna) muiden naisten kanssa ja rakastaisi ja olisi kumppanini muussa elämässä. Tällainen ajatus on varmaan kaikille sairas. Eksäni ovat etenkin sanoneet, että mitä horisen, hehän haluavat minua eikä juosta vieraissa (kun olen ehdottanut, että voisiko seksi tapahtua parisuhteen ulkopuolella, itse kun melkeinpä kammoan sitä).
Olenko mä aivan sairas? Voinko ikinä saada toimivaa suhdetta? :/ Olen ilmeisesti myös ihan ok-näköinen, koska minua lähestyvät monet miehet usein. En saa siitäkään oikein mitään "kiksejä". Tuntuu, että olen jotenkin ihan viallinen, seksuaaliton vammainen. Lapsia toivoisin kuitenkin joskus.
Voiko tätä jotenkin hoitaa?? Olen ihan rikki... Anteeksi ehkä hiukan sekava teksti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan aseksuaaleille jotain toimintaa esim. Setalla? Siellä voisit tutustua samankaltaisiin miehiin, joille seksin puute ei olisi ongelma.

Tsemppiä! :)

Vierailija
2/4 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle elämän polulla. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setan sivuilta: "Aseksuaalisuus ei nykytiedon mukaan ole seksuaalinen suuntautuminen, koska homo, bi, hetero tai transsuuntautunut voi olla aseksuaali; tällöin hän tuntee emotionaalista vetoa henkilöön, mutta ei halua seksuaalista kanssakäymistä."

Että haistakaa vaan, Seta :| Seksuaalisuus ja romanttinen suuntautuminen ovat kaksi eri asiaa, mutta Setassa ei ole varmaan kuultukaan aromanttisuudesta...

Vierailija
4/4 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit aseksuaalin miehen. Jos annat miehen juosta vieraissa eroatte ennemmin tai myöhemmin koska seksi on liima joka pitää suhdetta kasassa