Saako opettajalla olla stringit?!
Mitä mieltä olette, että saako opettajalla olla stringit koulussa farkkujen, hameen tai suorien housujen kanssa?! Miten niitä pitää käyttää, ettei ne näy?! Moniko opettaja käyttää av:lla?
Kommentit (43)
Parempi laittaa ne päälihousut stringien päälle, jos haluu, ettei ne näy. Nuhaisella opella niillä voi kyllä peittää punaisen nenän.
Ei saa olla stringejä, säädytöntä. Pitkä punttiset raappahousut mummomallia ja väri lattialuutun harmaa.
Kyllähän opettajilla pitää olla säädyllinen koodisto pukeutumiseen - tuntuisi aika oudoltakin, jos opettaja menisi aina seksikkäästi pukeutuneena murrosiköisten lapsien eteen.
Hei, minäkin olen perus idiootti av:lla kysymässä idioottimaisuuksia koska en omista omia aivoja ollenkaan. Saako naisen hiukset olla punaiset? Saako opettajalla olla stringit? Saanko minä av-raadin mukaan harrastaa karatea? Koska olen äiti, niin saanko käyttää enää push uppeja? Kertokaa, en osaa elää itse koska minulla ei ole omia aivoja!
Niin stringit peitetään niin että niiden päälle laitetaan housut, farkut tai joku hame. Eihän kukaan stringejä niiden päällekään laita ja ei ole soveliasta mennä muuta kuin strippibaariin töihin pelkillä stringeillä.
Niin, niidem stringien päälle yleensä laitetaan housut, farkut tai hame... etkö tätä tiennyt.
Kyllä se ysillä oli aika seisauttava kokemus, kun matikanopen sijaiseksi tuli vähän punkero mutta rintava ja persevä noin 25-30 vuotias nainen. Ja kuinka sen harmaan, kireän polvihameen alta paistoi pikkarien rajat. Vaikka matematiikka oli suosikkiaineeni muutenkin, niin noille sijaisen pitämille tunneille suorastaan juoksin että sain varattua parhaan tarkkailupulpetin.
Miksi juuri opettajilta kiellettäisiin stringit ?
No ei missään tapauksessa saa olla!!! Rehtorilta tulee piiskaa, jos tommosen virheen menee tekemään.
Vierailija kirjoitti:
No ei missään tapauksessa saa olla!!! Rehtorilta tulee piiskaa, jos tommosen virheen menee tekemään.
Muistattehan että reksit tekee opettajille niitä pikkuhousutarkistuksia ja jos ei oo säädylliset pöksyt jalassa niin joutuu kahden kesken rehtorin kansliaan.
Aihettahan käsitellään jo OKL:n kurssilla "Stringien vaikutus opettajan ammatillisen identiteetin kehityksessä".
Pisteet 4/5 tästä aloituksesta, jopa av:n asteikolla!
Rehtori voi olla myös nainen. Hih hih...
Entä jos reksillä on myös stringit ?
Vierailija kirjoitti:
Rehtori voi olla myös nainen. Hih hih...
Älä helvetissä!
Ne piiskaa kovempaa kuin miesreksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan että reksit tekee opettajille niitä pikkuhousutarkistuksia ja jos ei oo säädylliset pöksyt jalassa niin joutuu kahden kesken rehtorin kansliaan.
Ja mitä siellä tapahtuu, löytyy Kaksplussan eroottisten tarinoiden sivuilta...
Voi ny jeesus taas.