Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät saaneet yhtään ystävänpäivänviestiä?

Vierailija
15.02.2016 |

Oma saldo 0, vaikka olin esimerkiksi laittanut pitkin viikkoa ihmisille sähköpostiin kuulumisten perään toivotukseksi Hyvää tulevaa ystävänpäivää. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalentirikivat on niiiin last season.

Vierailija
2/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. :(

Multa ainakin hyvät ystävänpäivän toivotukset sulle! Halaisin jos olisit vieressä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en saanut. Ystäviä 0.

Vierailija
4/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saanut. Ei ole kyllä tullut sähköposteiltuakaan kellekään kuukausiin.

Vierailija
5/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut vaikka kavereita löytyy.

T.m

Vierailija
6/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää (myöhäistä) ystävänpäivää ap:lle!

Vierailija
7/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille niille, jotka eivät  saaneet ainuttakaan viestiä <3

Vierailija
8/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hyvää ystävänpäivää jälkikäteen, äläkä pahoita tuosta niin mieltäsi - mulla on mielestäni paljon ystäviä, ja aktiivinen sosiaalinen elämä, mutta sain vain yhden varsinaisen ystävänpäiväviestin puhelimeen (lisäksi ulkomailla asuvat 2 kaveria laittoivat yhteiseen whatsapp-ketjuun toivotukset). Ystävänpäivä ei ole kaikille sellainen juttu, että sitä edes muistaisi, se ei tarkoita, ettei sinusta välitettäisi.

Vierailija
9/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä facebook? Eihän siellä muuta ollutkaan eilen. Ensin oli kortit, sitten viestit ja nyt fb. 

Vierailija
10/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ,että ihmiseen voi luottaa, kertoo minulle vain todellisesta ystävyydestä.

Loput ovat sitten kavereita joille

puhutaan ympäripyöreästi ja vain niitä asioita millä ei ole niin kauheasti merkitystä.

Vierailija
11/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään. Mutta olen jo viisikymppinen ja meidän ikäpolvi ei ole oikein omaksunut näitä uusiojuhlapäiviä ameriikoista. 

On mulla muutama ystävä kuitenkin. En itsekään laittanut kenellekään, koska pidän ihan humpuukina koko juttua. En toivottele muuta kuin joulua ja jos synttärit satun muistamaan. 

Vierailija
12/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, mutta kaikki paitsi kaksi (toinen äidiltäni, hih) niiltä, joille laitoin itse ensin :D

Vierailija
13/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki kiltit ja kivat ihmiset, ihan kyynel tuli silmään toivotuksista. Nämä ovat vain sellaisia asioita, mistä valittaminen oikeassa elämässä tuntuisi liian nololta. Esimerkin mukaan minäkin toivotan vielä Hyvää Ystävänpäivää, niille, jotka jäivät ilman.

FB:hen en kuulu. Ehkä nämä toivotukset tosiaan tapahtuvat nykyään siellä, on kai se hepompaa niin.

Kiitos vielä kaikille! -ap

Vierailija
14/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
15/15 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ainoastaan viestin avopuolisolta, joka oli viereisessä huoneessa ja vitsikkäällä tuulella. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän