Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippuvainen ja omistushaluinen, on todella Raskas tyyppi ihmisenä.

Vierailija
15.02.2016 |

Älykkyys on sitäkin, että hallitsee omaa sosiaalista käyttäytymistä esim.oppii lukemaan rivienvälistä ja ymmärtämään vihjeistä.
Mutta se on taas toinen juttu, että noudattaako omia havaintoja ja hyväksyykö toisen ihmisen asettamat rajat.
Ymmärtääkö, että hei mulla on oma elämä ja myös tuolla toisella ,toisin sanoen antaa toiselle ihmiselle myös vapauden hengittää ja ennenkaikkea rauhan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpas mukavaa mennä yhteiselle reissulle!"

"Tuota... Siis minä ja mieheni menemme. Tietysti sinäkin voit mennä reissuun, jos haluat, mutta tällä kertaa me nyt menemme kaksin."

"Miksi???"

"Noh... me haluamme viettää kahdenkeskeistä parisuhdeaikaa."

"Voittehan te siellä kaksin olla, en minä teitä häiritse. Ja saattehan te kuitenkin nukkua kahdestaan."

"Saammeko??? Oi kuinka jaloa sinulta! ...jos me nyt kuitenkin menemme kaksin, ja sinähän voit vaikka soittaa Tiinalle/Tuijalle/Jaanalle/Mirjalle josko joku heistä pitäisi sinulle seuraa sen aikaa kun minä olen reissussa mieheni kanssa."

"Puhu nyt vielä sille miehellesi, ja soita sitten mulle."

Vierailija
2/2 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä joutuu vain suunnittelemaan metodit, joilla homman saa mahd. pian poikki. Ei tarvitse joka kerta keksiä ruutia uudestaan, eiväthän nämäkään sitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan